ik denk het wel want hij staat nog bij de rec panelen !?bLo0dHuNt3r wrote:Is die kerstactie eigenlijk nog geldig?maxyboy wrote:ik zou graag gebruik maken van de kerstactie maar omdat ik macromedia flash player 8 nog niet geinstalleerd heb kan ik niet op de kerstactie klikken!
als ik nu gwn bij SPFA ga en daar mijn gegevens afhaal en een bedrag van €12.5 stort, is dat dan ook goed?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Manager ofF.C. De Latinos
-
het is gelukt, kheb het kunnen afdrukken!!!maxyboy wrote:ik denk het wel want hij staat nog bij de rec panelen !?bLo0dHuNt3r wrote:Is die kerstactie eigenlijk nog geldig?maxyboy wrote:ik zou graag gebruik maken van de kerstactie maar omdat ik macromedia flash player 8 nog niet geinstalleerd heb kan ik niet op de kerstactie klikken!
als ik nu gwn bij SPFA ga en daar mijn gegevens afhaal en een bedrag van €12.5 stort, is dat dan ook goed?

maar ik zou wel graag een antwoord willen op bloodhunter's vraag ...
Manager ofF.C. De Latinos
Arwilco, het is bijna correct wat je hebt , maar je moet gewoon de / weghalen achter je link
snap je wat ik wil zeggen?
snap je wat ik wil zeggen?
Seizoen 6: 3de G.551
Seizoen 7: 1st G.551
Seizoen 8: 2de F.184
Seizoen 9: 1st E.62
Creative
Doe me pleziertje!
Seizoen 7: 1st G.551
Seizoen 8: 2de F.184
Seizoen 9: 1st E.62
Creative
Doe me pleziertje!
-
ik vrees ervoor aangezien alle aanvragen op kerstdag werden verwerktmaxyboy wrote:het is gelukt, kheb het kunnen afdrukken!!!maxyboy wrote:ik denk het wel want hij staat nog bij de rec panelen !?bLo0dHuNt3r wrote:Is die kerstactie eigenlijk nog geldig?![]()
maar ik zou wel graag een antwoord willen op bloodhunter's vraag ...
al ben ik het ook niet zeker
-
- Assistant Manager
moraal vs forfait
hoe zit het ook alweer met de moraal van de spelers die je niet hebt opgesteld voor een forfait-match? Zakken die of blijft alles op 100 procent...
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>