yockr wrote:Train een speler die precies 100% fitheid heeft en na de simulatie zal de speler nog altijd precies 100% fitheid hebben (als hij niet gespeeld heeft uiteraard). Indien een speler exact 100% fitheid of moraal heeft, staat het vetgedrukt. Als een speler 100% fitheid of moraal heeft en het is niet vetgedrukt, dan is het afgerond (tussen 99,5 en 100%). Zo kan je zien dat training geen enkele invloed heeft.
Oké, bedankt yockr.
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Gaat de ervaring bij spelers omhoog zodra je promoveert? Zoja, met hoeveel?
S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S46 - Doelstelling: Handhaven in F
Jante5 wrote:Blessures komen bij mij meestal in golven en meestal op hetzelfde moment, namelijk altijd nadat de competitie is afgelopen. Dan kan ik er vanop aan dat ik 3-4-5 geblesseerde spelers zal krijgen. Tijdens de competitie is dit occassioneel.
Mijn woorden waren nog maar net koud of ik kreeg een blessuregolf in het seizoen. 4 !!! geblesseerde spelers in 2 dagen, heb er al eentje weer terug gerecupereerd.
Terug van een weekendje weg, inloggen en wat zie ik: 6 gekwetste spelers waaronder 1 net verkregen jeugdspeler met 2e blessure in 5 dagen!! Nog eentje erbij en ik heb een gelijk aantal als het aantal reclamepanelen dat ik maar kan vullen.. Hoe zal ik het zeggen, een beetje erover?
Ik speel een constant aantal wedstrijden, ene moment geen blessures, andere belachelijk veel, raar... Moet ik van nu voort spelers geen ervaring meer laten opdoen om belachelijk verloop van blessures te vermijden?
En blijkbaar speel ik minder wedstrijden dan jouw team Ben, net even je resultaten op nagegaan: 5 vrijdag, zaterdag en zondag 4, maandag 5, dinsdag 5, woensdag 4 en vandaag voorlopig 4.. Of was dit een "grappige" noot?
No offense, maar ik vind dit een belachelijk verloop in het spel
Jante5 wrote:Ik speel een constant aantal wedstrijden, ene moment geen blessures, andere belachelijk veel, raar... Moet ik van nu voort spelers geen ervaring meer laten opdoen om belachelijk verloop van blessures te vermijden?
En blijkbaar speel ik minder wedstrijden dan jouw team Ben, net even je resultaten op nagegaan: 5 vrijdag, zaterdag en zondag 4, maandag 5, dinsdag 5, woensdag 4 en vandaag voorlopig 4.. Of was dit een "grappige" noot?
Ik speel al sinds eind week 2 alle sims en heb heel de tijd 5-8 geblesseerden... Soms even 2-3 maar enkele sims daarna weer 5-6. Als je meer wedstrijden speelt is het normaal dat je meer blessures hebt dan wanneer je amper wedstrijden speelt.
Jante5 wrote:Ik speel een constant aantal wedstrijden, ene moment geen blessures, andere belachelijk veel, raar... Moet ik van nu voort spelers geen ervaring meer laten opdoen om belachelijk verloop van blessures te vermijden?
Ik speel al sinds eind week 2 alle sims en heb heel de tijd 5-8 geblesseerden... Soms even 2-3 maar enkele sims daarna weer 5-6. Als je meer wedstrijden speelt is het normaal dat je meer blessures hebt dan wanneer je amper wedstrijden speelt.
Persoonlijk vind ik dat wat teveel van het goede. Bijvoorbeeld ook dat een speler die net uit blessure komt opnieuw geblesseerd raakt binnen 2 dagen..
Persoonlijk vind ik dat wat teveel van het goede. Bijvoorbeeld ook dat een speler die net uit blessure komt opnieuw geblesseerd raakt binnen 2 dagen..
Had ik daarnet ook. M'n RM Majemba kwam vanmorgen terug uit blessure en na de 18u sim had hij ontstoken achillespees...