Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi
Tgohja..
10.245 x 15 = 153.675
Dan heb ik eens een gemiddelde genomen van het aantal reclamepanelen dat ik de vorige seizoenen heb ingesteld: +-75
75 x 4.750 (meerwaarde B tov H) = 371.250
153.675 + 371.250 = +- 525.000
Voor een B'er -> niks
voor een H'er -> mooi extra
10.245 x 15 = 153.675
Dan heb ik eens een gemiddelde genomen van het aantal reclamepanelen dat ik de vorige seizoenen heb ingesteld: +-75
75 x 4.750 (meerwaarde B tov H) = 371.250
153.675 + 371.250 = +- 525.000
Voor een B'er -> niks
voor een H'er -> mooi extra
-
+-75 panelen per seizoen??
Seizoen 39 had ik er welgeteld 47
Seizoen 39 had ik er welgeteld 47
-
Hangt er van af welke je aanvaard?
Ik aanvaard alles onder de 10 dagen..
-
Ik ook, maar iedereen krijgt dezelfde aanbiedingen, dus 75 lijkt me echt onmogelijk. Ik denk dat het er maar +-50 zijn per seizoen, oftewel de inkomsten zijn nóg minder als je hierboven schetsteRaffin wrote:Hangt er van af welke je aanvaard?

Ik aanvaard alles onder de 15d (vroeger 10d) en heb in S39 48 panelen gehad.remedy73 wrote:Ik ook, maar iedereen krijgt dezelfde aanbiedingen, dus 75 lijkt me echt onmogelijk. Ik denk dat het er maar +-50 zijn per seizoen, oftewel de inkomsten zijn nóg minder als je hierboven schetsteRaffin wrote:Hangt er van af welke je aanvaard?
Team = AC ManU (B2)
het aantal reclameborden dat je kan plaatsen heeft natuurlijk veel te maken hoe groot de capaciteit van je stadion is,ik heb op dit moment in een stadion van 5000 mensen maar plaats voor 5 reclameborden,hoe groter het stadion des temeer borden je kan plaatsen...
-
Ik kan 30 panelen plaatsen en heb 5 panelen gevuld en nog 4 die open staan (teveel dagen), zoveel voordeel heb ik dus niet aan dat grote stadion... Enkel de ticketinkomsten danprimoss wrote:het aantal reclameborden dat je kan plaatsen heeft natuurlijk veel te maken hoe groot de capaciteit van je stadion is,ik heb op dit moment in een stadion van 5000 mensen maar plaats voor 5 reclameborden,hoe groter het stadion des temeer borden je kan plaatsen...

S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Ik speel dit spel nog geen maand ,dus ik ben zeker niet bekend van alle ins and outs van dit spel. Dus als ik het goed begrijp kan jij nooit gebruik maken van alle reclame panelen,omdat er domweg niet genoeg reclame panelen zijn om te plaatsen?FC The White Caps wrote:Ik kan 30 panelen plaatsen en heb 5 panelen gevuld en nog 4 die open staan (teveel dagen), zoveel voordeel heb ik dus niet aan dat grote stadion... Enkel de ticketinkomsten danprimoss wrote:het aantal reclameborden dat je kan plaatsen heeft natuurlijk veel te maken hoe groot de capaciteit van je stadion is,ik heb op dit moment in een stadion van 5000 mensen maar plaats voor 5 reclameborden,hoe groter het stadion des temeer borden je kan plaatsen...
-
Kloptprimoss wrote:Ik speel dit spel nog geen maand ,dus ik ben zeker niet bekend van alle ins and outs van dit spel. Dus als ik het goed begrijp kan jij nooit gebruik maken van alle reclame panelen,omdat er domweg niet genoeg reclame panelen zijn om te plaatsen?FC The White Caps wrote:Ik kan 30 panelen plaatsen en heb 5 panelen gevuld en nog 4 die open staan (teveel dagen), zoveel voordeel heb ik dus niet aan dat grote stadion... Enkel de ticketinkomsten danprimoss wrote:het aantal reclameborden dat je kan plaatsen heeft natuurlijk veel te maken hoe groot de capaciteit van je stadion is,ik heb op dit moment in een stadion van 5000 mensen maar plaats voor 5 reclameborden,hoe groter het stadion des temeer borden je kan plaatsen...

S40: 15e in A (hervorming)

-
momenteel 13205 managers, wederom een dikke 1000 onder vorig jaar, in die bodem nu nog niet bereikt?Wursten wrote:In het begin van het seizoen hadden we nog iets van 16.000 managers, tijdens de 15de speeldag is er weer wat aan inactieve managers verwijderd.rpg_gamer wrote:Nu hebben we 14401 managers. Is dat een stijging of daling als je vergelijkt met speeldag 1 dit seizoen.
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Even een vraag over de globale klasse van een speler,ik heb op dit moment een team in opbouw,nog maar een maand bezig.
Ik heb een speler met globale klasse van 58 %,maar deze speler scoort nog geen rating van 40 over een wedstrijd,andere spelers die een zelfde soort globale klasse hebben scoren soms 45 tot 48 per wedstrijd,nu is mijn vraag hoe kan dit,heeft dit te maken met de hidden skill die alle spelers hebben?Zou deze speler een lage hidden skill hebben ,en dat hij daarom zo'n lage score heeft tijdens de wedstrijden,ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel,want het klinkt misschien wat ingewikkeld hoe ik het uitleg

Ik heb een speler met globale klasse van 58 %,maar deze speler scoort nog geen rating van 40 over een wedstrijd,andere spelers die een zelfde soort globale klasse hebben scoren soms 45 tot 48 per wedstrijd,nu is mijn vraag hoe kan dit,heeft dit te maken met de hidden skill die alle spelers hebben?Zou deze speler een lage hidden skill hebben ,en dat hij daarom zo'n lage score heeft tijdens de wedstrijden,ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel,want het klinkt misschien wat ingewikkeld hoe ik het uitleg

Download SPMT en dat helpt je in het spel al heel wat.
Lees de handleiding op het forum en dat helpt je nog heel wat verder.
Voor je probleem zal het te maken hebben met moraal en fitheid van de verschillende spelers.
Hoe dichter bij de 100 hoe beter de speler zijn werkelijke waarde op dat moment zal halen.
Voor je probleem zal het te maken hebben met moraal en fitheid van de verschillende spelers.
Hoe dichter bij de 100 hoe beter de speler zijn werkelijke waarde op dat moment zal halen.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Als het over RB Abdoelaziz gaat, dan komt het omdat deze speler nog maar 18 jaar is.primoss wrote:Even een vraag over de globale klasse van een speler,ik heb op dit moment een team in opbouw,nog maar een maand bezig.
Ik heb een speler met globale klasse van 58 %,maar deze speler scoort nog geen rating van 40 over een wedstrijd,andere spelers die een zelfde soort globale klasse hebben scoren soms 45 tot 48 per wedstrijd,nu is mijn vraag hoe kan dit,heeft dit te maken met de hidden skill die alle spelers hebben?Zou deze speler een lage hidden skill hebben ,en dat hij daarom zo'n lage score heeft tijdens de wedstrijden,ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel,want het klinkt misschien wat ingewikkeld hoe ik het uitleg![]()
![]()
![]()
Veldspelers presteren pas top vanaf 20 jaar, bij keepers is dit vanaf 23 jaar.

Edit: met top bedoel ik natuurlijk naargelang de speler zijn mogelijkheden hè.

Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Dat spmt heb ik geprobeerd te downloaden maar het lukt op een of andere manier niet,heb ook mijn virusscanner open laten staan om dit bestand te downloaden,helaas niet gelukt.rohalt wrote:Download SPMT en dat helpt je in het spel al heel wat.
Wat betreft moraal en fitheid is bij deze speler geen issue,die is gewoon ruim boven de 90 % bij deze speler..
Hey het gaat inderdaad over deze speler,dus ik moet misschien nog maar even geduld hebben met deze speler.Darragh wrote:Als het over RB Abdoelaziz gaat, dan komt het omdat deze speler nog maar 18 jaar is.primoss wrote:Even een vraag over de globale klasse van een speler,ik heb op dit moment een team in opbouw,nog maar een maand bezig.
Ik heb een speler met globale klasse van 58 %,maar deze speler scoort nog geen rating van 40 over een wedstrijd,andere spelers die een zelfde soort globale klasse hebben scoren soms 45 tot 48 per wedstrijd,nu is mijn vraag hoe kan dit,heeft dit te maken met de hidden skill die alle spelers hebben?Zou deze speler een lage hidden skill hebben ,en dat hij daarom zo'n lage score heeft tijdens de wedstrijden,ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel,want het klinkt misschien wat ingewikkeld hoe ik het uitleg![]()
![]()
![]()
Veldspelers presteren pas top vanaf 20 jaar, bij keepers is dit vanaf 23 jaar.
Edit: met top bedoel ik natuurlijk naargelang de speler zijn mogelijkheden hè.
Maar toch heb ik op een of ander manier,niet heel veel vertrouwen in deze speler,maar goed bedankt voor je uitleg weer wat geleerd..