Thx, zo kan ik toch al iets zien, want spmt lukt maar niet om te openen.Puerto Del Salas wrote:http://battle-strategy.com/sp_player.aspxSmoje wrote:Wtf is battle-strategy. Allezja, kan er mij wel iets bij voorstellen, maar...Què?
Dat is Battle-Strategy. Je kan daar de VS van een speler berekenen, en wat een speler als BP gaat halen. Ook de prijs van een speler staat erop, maar die is niet zo betrouwbaar.
Wat ik eigenlijk geen logische regel meer vind:
één transfer per team (als niet-spfa) met een bepaald team.
Echter was dit een regel in een periode met veel managers. Nu zit iedereen in dezelfde vijver te vissen. Ben nog geen twee weken bezig en ik heb om de vijf stappen meldingen in dat genre. Want van het aantal managers die er nu zit doet de helft nooit transfers en/of stoppen ze na een maand. Anderen (in de hogere reeksen) doen zelden transfers voor hun TS en die spelers zijn meestal niet interessant voor spelers die zelf ooit uit H willen geraken. (want die managers kennen de prijzen etc)
Bijgevolg is er maar een kleine vijver om uit te vissen, wat het minder interessant maakt. Zeker aangezien je via reclameborden geen winst meer kan maken. Vroeger had je sanmax-borden van 320.000, nu enkel 9000 of is dat ook al een spfa-voordeel geworden? Want heb in beide periodes gespeeld en denk dat het ook een reden kan zijn waarom er mensen afhaken. Als de Tsjechen dan ook nog eens onderling veel bekokstoven, is er nog weinig over voor de anderen.
Verder lijkt de controle op het spel minder. Ik zie toch wel zeer dubieuze dingen gebeurden bij bepaalde transfers, zelfs van grotere teams.
Een nieuw teampje (zeer dubieus ook de naam in combinatie met de taal en de nationaliteit, niet echt congruent) koopt direct bij een groter team een strontSW, zo slecht heb je hem nog niet gezien en die krijgt vlotjes 300.000. Terwijl ik nu zelf eentje verkocht heb en met moeite boven 10.000 uitkwam en die was jonger en had één skill voltraind vlotjes in de 80%, dus veel interessanter voor een nieuw team zou je denken. Kan natuurlijkt altijd toeval zijn, en dat heb je ook wel wat nodig. Maar heb er vroeger voor minder in vraag weten getrokken worden.
Als dus nog iemand dit spel volgt, zou ik vragen om die regel te versoepelen (ivm aantal spelers), spfa of niet, het moet speelbaar blijven ook, trek het dan bij hen ook op. Anders lijkt het mij niet echt een gratis spel, want optimaal spelen lukt niet.
Voor de rest merk ik veel kritiek dat er dingen moeten veranderen, maar dat vind ik dan weer niet. Een spel in zijn kinderschoenen dient sowieso aanpassingen te krijgen, maar eens het op punt is, lijkt het mij niet nodig continu te vernieuwen.