thx BENFC The White Caps wrote:Kheb hem ondertussen uitgelegd hoe ge IE9 verwijderd zodat het terug werktroelie3417 wrote:89ward1995 wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1 wat is de VS van deze speler?

Moderator: Moderator
thx BENFC The White Caps wrote:Kheb hem ondertussen uitgelegd hoe ge IE9 verwijderd zodat het terug werktroelie3417 wrote:89ward1995 wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1 wat is de VS van deze speler?
op A bakkes jaFC The White Caps wrote:Your welcomeNaw kan em naar de A ze
ward1995 wrote:op A bakkes jaFC The White Caps wrote:Your welcomeNaw kan em naar de A ze
Stank voor dank krijgde Ben... Jeugd van tegenwoordig hè...FC The White Caps wrote:ward1995 wrote:op A bakkes jaFC The White Caps wrote:Your welcomeNaw kan em naar de A ze
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt of een speler traint als er een wedstrijd is tijdens de simulatie? Ja.dendalle wrote:Ik vroeg me af of de rating van spelers beter wordt na een wedstrijd? Of is dit enkel na simulaties zonder een wedstrijd?
Dat bedoelde ik inderdaad, omdat mijn spelers niet echt goed verbeterden, dacht ik dat het daar misschien aan lag. Maar nu ik een 100% trainer heb stijgen ze wel wat snelleryockr wrote:Je bedoelt of een speler traint als er een wedstrijd is tijdens de simulatie? Ja.dendalle wrote:Ik vroeg me af of de rating van spelers beter wordt na een wedstrijd? Of is dit enkel na simulaties zonder een wedstrijd?
Je zou zeggen dat deze speler 70/90e van 70 zou bijdragen, oftewel 54,4. Ik heb echter wedstrijden gehad dat het meer scheelde, maar heb ook voorbeelden dan het minder scheelde... Wellicht zit er nog een random-factor in...hans0812 wrote:Stel je hebt een speler die presteert 70 tijdens de wedstrijd en krijgt in de 70ste minuut een rode kaart, met hoeveel wordt je team linierating dan verminderd? Is daar een formule voor?
Ja kan gebeuren, rechstreeks rood levert een hogere schorsingsdatum op uiteraard.Darragh wrote:Een speler van mij kreeg eerst een gele kaart, en dan ineens de rode kaart (geen 2de gele en dan rood dus). Is het normaal dat de speler in kwestie dan 5 schorsingsdagen krijgt?![]()
En zoja, kan ik hiertegen in beroep gaan?
Da's jammer.Kowalskii wrote:Ja kan gebeuren, rechstreeks rood levert een hogere schorsingsdatum op uiteraard.Darragh wrote:Een speler van mij kreeg eerst een gele kaart, en dan ineens de rode kaart (geen 2de gele en dan rood dus). Is het normaal dat de speler in kwestie dan 5 schorsingsdagen krijgt?![]()
En zoja, kan ik hiertegen in beroep gaan?
In beroep gaan kan niet, je kan enkel sjarel dagvaarden voor de rechtbank