Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi
Welk probleem heb je dan met SPMT? Bij mij werkt dat vlotjes

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
-
Krijg het niet opgestart, foutmeldingen etc. Misschien nog eens opnieuw proberen dan, dacht dat het een algemeen probleem was, want er leken bij meerdere mensen problemen te zijn.
Ghent Semper Fidelis.
-
En mijn antwoord in dat ander topic helpt niet?
Windows 7 - 64 bit
1) Gewoon downloaden
2) Antivirus tijdelijk uitschakelen (dit telkens doen als je het wil gebruiken, mijn AVG zegt immers dat het een trojaans paard bevat). Als je het niet vertrouwt, dan zul je het zonder SPMT moeten doen of eens kijken of een andere antivirus hetzelfde zegt (is niet nodig bij elk antivirus)
3) Foutmelding bij het opstarten? "Rechtermuisknop op het icoontje voor het te starten" --> "eigenschappen" --> "compabiliteit" --> "compabiliteitsmodus : selecteer hier een van de twee windows xp's". Wilt het nog niet lukken, selecteer dan ook uitvoeren als administrator
Windows 7 - 64 bit
1) Gewoon downloaden
2) Antivirus tijdelijk uitschakelen (dit telkens doen als je het wil gebruiken, mijn AVG zegt immers dat het een trojaans paard bevat). Als je het niet vertrouwt, dan zul je het zonder SPMT moeten doen of eens kijken of een andere antivirus hetzelfde zegt (is niet nodig bij elk antivirus)
3) Foutmelding bij het opstarten? "Rechtermuisknop op het icoontje voor het te starten" --> "eigenschappen" --> "compabiliteit" --> "compabiliteitsmodus : selecteer hier een van de twee windows xp's". Wilt het nog niet lukken, selecteer dan ook uitvoeren als administrator

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
-
Ik gebruik IE8 enkel voor Battle-Strategy, voor de rest niks want het is veel te traag. Google Chrome is nogal wat betermysticalguard wrote:Dat kan je niet blijven doen White caps of je gaat met beveiligingslekken komen zitten in je IE

S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

er is een nieuw bod op een speler van mij een bod van 8 mil ik weet niet wat ik moet doen want hij heeft hoge vs (96) en zijn hoofdskills zijn goed en nog een andere skill is ook goed en bij andere boden staat er ook een gelijkaardige speler en die is verkocht voor 7 mil. Wat moet ik doen?
-
Deze speler is zéker geen 8M waard. Hooguit 2-2,5M. Als je de geschiedenis van de bieder bekijkt, koopt hij enkel spelrers van 60-100k, dus ik denk dat deze meneer een foutje heeft gemaakt. Je kan denk het beste even contact opnemen met sheriff yockr. Als je dit bod zou accepteren zonder dit te melden riskeer je een ban, en is het denk niet waard...ward1995 wrote:er is een nieuw bod op een speler van mij een bod van 8 mil ik weet niet wat ik moet doen want hij heeft hoge vs (96) en zijn hoofdskills zijn goed en nog een andere skill is ook goed en bij andere boden staat er ook een gelijkaardige speler en die is verkocht voor 7 mil. Wat moet ik doen?
waar kan ik dat melden?remedy73 wrote:Deze speler is zéker geen 8M waard. Hooguit 2-2,5M. Als je de geschiedenis van de bieder bekijkt, koopt hij enkel spelrers van 60-100k, dus ik denk dat deze meneer een foutje heeft gemaakt. Je kan denk het beste even contact opnemen met sheriff yockr. Als je dit bod zou accepteren zonder dit te melden riskeer je een ban, en is het denk niet waard...ward1995 wrote:er is een nieuw bod op een speler van mij een bod van 8 mil ik weet niet wat ik moet doen want hij heeft hoge vs (96) en zijn hoofdskills zijn goed en nog een andere skill is ook goed en bij andere boden staat er ook een gelijkaardige speler en die is verkocht voor 7 mil. Wat moet ik doen?
-
Je kan het melden bij:
Manager\Andere Managers\Valsspelers
of een pm sturen naar yockr:
http://www.soccerproject.com/spnewl_man ... rid=514678
Manager\Andere Managers\Valsspelers
of een pm sturen naar yockr:
http://www.soccerproject.com/spnewl_man ... rid=514678
-
Toen was koppen wellicht nog niet voltraind en het 2e hoogste bod bedroeg 6,5M.ward1995 wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1 => verkocht voor 7 mil
Dit staat in de FAQ: Het veld is vooral belangrijk wat uw teamspirit en prestaties betreft. Bij een enorm slecht veld kan het immers zijn dat uw ploeg forfait moet geven, omdat er gewoonweg niet te spelen valt.
Bedoelen ze hiermee: Hoe slechter het veld, hoe slechter de prestaties? En wanneer het veld echt slecht is, gaat de wedstrijd simpelweg niet door?
Bedoelen ze hiermee: Hoe slechter het veld, hoe slechter de prestaties? En wanneer het veld echt slecht is, gaat de wedstrijd simpelweg niet door?
-
Ik heb nooit ervaren dat de prestatie van je team beinvloed word door de kwaliteit van je veld. Het is wel zo, dat hoe minder de kwaliteit van je veld is hoe minder toeschouwers er komen kijken!Hidrurian wrote:Dit staat in de FAQ: Het veld is vooral belangrijk wat uw teamspirit en prestaties betreft. Bij een enorm slecht veld kan het immers zijn dat uw ploeg forfait moet geven, omdat er gewoonweg niet te spelen valt.
Als de veldkwaliteit onder de 50% is, kan je al tegen een forfait aanlopen, maar zodra de kwaliteit onder de 20% komt is het nagenoeg zeker een forfait! Forfait = niet spelen = reglementaire 0-5 nederlaag = geen toeschouwers = geen ticketverkoop, maar wél loon!
Als je merkt dat je veld minder van kwaliteit word, leg altijd eerst een eenvoudig veldje aan van 1 dag!
-
Thx mystical, nu werkt spmt wel weer, moet zelfs niet klungelen met een anti-virus, want heb avast.
Alleen battle-strategy mis ik wel, want zo is het iets te omslachtig. Er staat ook altijd wel een cijfertje fout en er kruipt dus veel tijd in, bij mij althans.
Alleen battle-strategy mis ik wel, want zo is het iets te omslachtig. Er staat ook altijd wel een cijfertje fout en er kruipt dus veel tijd in, bij mij althans.
Ghent Semper Fidelis.
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... d=23882718
verleng zijn contract en zijn moraal stijgt niet???
kan het zijn omdat hij niet in basis stond in de competitie match?Kowalskii wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... d=23882718