Vanaf de dag dat een speler 30 wordt gaan er zo'n 3-4 punten af inderdaad.Robby Robson wrote:Wat betreft die ouderdom van spelers: beginnen ze geleidelijk aan minder te presteren of gaat er van de ene dag op de andere (dag dat ze 30 worden) zo'n 4 punten af van hun prestatie ?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
nope, de dag dat ze 31 wordensilverblast wrote:Vanaf de dag dat een speler 30 wordt gaan er zo'n 3-4 punten af inderdaad.Robby Robson wrote:Wat betreft die ouderdom van spelers: beginnen ze geleidelijk aan minder te presteren of gaat er van de ene dag op de andere (dag dat ze 30 worden) zo'n 4 punten af van hun prestatie ?
een seizoen verschilLeeftijd: Spelers kunnen 17 tot 38 jaar zijn, maar ze trainen en presteren het beste van hun 20 tot en met hun 30 jaar.
-
Ach, de verstrooidheid slaat weer toe...wannesvdh wrote:nope, de dag dat ze 31 wordensilverblast wrote:Vanaf de dag dat een speler 30 wordt gaan er zo'n 3-4 punten af inderdaad.Robby Robson wrote:Wat betreft die ouderdom van spelers: beginnen ze geleidelijk aan minder te presteren of gaat er van de ene dag op de andere (dag dat ze 30 worden) zo'n 4 punten af van hun prestatie ?een seizoen verschilLeeftijd: Spelers kunnen 17 tot 38 jaar zijn, maar ze trainen en presteren het beste van hun 20 tot en met hun 30 jaar.
Je hebt gelijk, mijn nederige excuses.

The Arbiters - F.73
-
- Assistant Manager
Ik mag de experts toch eens testen héwannesvdh wrote:en fout geïnsinueerd door de vraagstellerrpg_gamer wrote:Klopt vanaf 31 daalt het. Zal gewoon een typefoutje zijn van silverblast. Missen is menselijk. Kan gebeuren

Ploeg: Kampfschweinen
Seizoen 1: /
Seizoen 2: /
Seizoen 3: /
Seizoen 4: 2 in F.220
Seizoen 5: 2 in E.74
Seizoen 6: 2 in D.25
Seizoen 7: 5 in C.9
Seizoen 8: 11 in C.9
Seizoen 9: 1 in D.27
Seizoen 1: /
Seizoen 2: /
Seizoen 3: /
Seizoen 4: 2 in F.220
Seizoen 5: 2 in E.74
Seizoen 6: 2 in D.25
Seizoen 7: 5 in C.9
Seizoen 8: 11 in C.9
Seizoen 9: 1 in D.27
-
-
-
Grote kans dat er een Belgische scheids bestaat met dezelfde naam.leendert wrote:Dan kan je lang zoeken!!!
Alhoewel, ik kan mij heeel erg vergissen, maar ik heb volgens mij ooit een scheidsrechter gezien met de achternaam: Braamhaar. Dat is een Nederlandse scheids!!
Volgens mij zijn alle staff en scheidsrechters Belgisch.
Ik heb alleszins nog geen andere nationaliteiten gezien...
The Arbiters - F.73
-
- Team President
ik ben bezig met een eenvouden jeugdcentrum te bouwen.
daarna wil ik het verder uitbouwen tot een proffesioneel.
maar hoeveel kost het.
zo kan ik weten of ik nog veel moet sparen of niet.
daarna wil ik het verder uitbouwen tot een proffesioneel.
maar hoeveel kost het.
zo kan ik weten of ik nog veel moet sparen of niet.
4de:3de in de f met royalantwerpfootballclub
5de:gestopt
10de:3de in g589 met distrahere
rf te koop!
19jaar
stuur me een pb al je geinteresseerd bent.
5de:gestopt
10de:3de in g589 met distrahere
rf te koop!
19jaar
stuur me een pb al je geinteresseerd bent.