remedy73 wrote:Het is zelfs mogelijk dat door jouw hoge agressie de rode kaart bij de tegenstander terecht komt!
Fout... Ben hier analyse naar aan het doen, en dit klopt helemaal niet...
Agressie van je team speelt geen rol voor een eventuele rode kaart bij de tegenstander en andersom.
Toch heb ik het té vaak meegemaakt dat de rode kaart aan de verkeerde kant werd gegeven. En ik ben niet de enige met die ervaring en opvatting. Vele Tsjechen met mij hebben hetzelfde idee. Praat eens met Totemo Baka. Die heeft veel ervaring met té agressieve instellingen.
Mijn hypothese: In 20-30% van de wedstrijden dat je té agressief speelt (en dan heb ik het over een agressiesom van 230-240%) valt de rode kaart bij de niet agressieve ploeg en gaat de agressief spelende ploeg vrijuit.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Nog twee dagen geblesseerd en zowel moraal als fitheid 100%??
Dat gebeurt wel vaker
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A
Competitiewedstrijd van deze ochtend van mijn ploeg. Het was tegen een ploeg met spelers met een goede bp maar wel heel agressief. Zijn spelers die speelden hadden allemaal een agressie van minimum 80. Met een scheidsrechter met strengheid 96% dacht ik dat hij hier wel serieus wat lr ging op verliezen. Toen ik dan inlogde vanmorgen zag ik het volgende: 2-0 verlies waarbij mijn tegenstander agressie ingesteld heeft op 100% en nog 137 lr haalt??
Jante5 wrote:Competitiewedstrijd van deze ochtend van mijn ploeg. Het was tegen een ploeg met spelers met een goede bp maar wel heel agressief. Zijn spelers die speelden hadden allemaal een agressie van minimum 80. Met een scheidsrechter met strengheid 96% dacht ik dat hij hier wel serieus wat lr ging op verliezen. Toen ik dan inlogde vanmorgen zag ik het volgende: 2-0 verlies waarbij mijn tegenstander agressie ingesteld heeft op 100% en nog 137 lr haalt??
Jante5 wrote:Competitiewedstrijd van deze ochtend van mijn ploeg. Het was tegen een ploeg met spelers met een goede bp maar wel heel agressief. Zijn spelers die speelden hadden allemaal een agressie van minimum 80. Met een scheidsrechter met strengheid 96% dacht ik dat hij hier wel serieus wat lr ging op verliezen. Toen ik dan inlogde vanmorgen zag ik het volgende: 2-0 verlies waarbij mijn tegenstander agressie ingesteld heeft op 100% en nog 137 lr haalt??
Kan ook niet anders dan besluiten dat dit wel ERG veel geluk is. Met deze agressie worden er normaal zelfs 3 rode kaarten behaald.
Neem je deze wedstrijd gelijk op in je database?
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A
Zo zie je maar dat zulke agressieve ploegen niet altijd gestraft de wedstrijd uitspelen.
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Als je trainer zijn contract afloopt en je neemt na de sim van 4uur een nieuwe aan krijgen je spelers dan ook een moraalstijging...???of moet je hem wel degelijk ontslaan???
Ik weet dat het al eens gevraagd is maar ik kan het niet direct terugvinden
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
roelie3417 wrote:Als je trainer zijn contract afloopt en je neemt na de sim van 4uur een nieuwe aan krijgen je spelers dan ook een moraalstijging...???of moet je hem wel degelijk ontslaan???
roelie3417 wrote:Als je trainer zijn contract afloopt en je neemt na de sim van 4uur een nieuwe aan krijgen je spelers dan ook een moraalstijging...???of moet je hem wel degelijk ontslaan???
Ja er is dan ook een moraalstijging.
Ok thanks,dan neem ik morgenvroeg een nieuwe aan
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)