Ik weet zeker dat je maximaal 20 wedstrijden per seizoen tegen één en dezelfde tegenstander mocht/kon spelen. Is die beperking eraf? Kan iemand dat bevestigen?de_lorre wrote:klopt niet,
je mag zoveel matchen tegen elkaar spelen als je wil, op voorwaarde dat het niet altijd in hetzelfde stadion is.
ik heb die vraag een paar maanden geleden al gesteld, en dat was het antwoord van de sheriff's
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi
-
Je kan een team niet meer uitnodigen wanneer je al 21 keer thuis gespeeld hebt tegen dat team.
-
Ik moet mijn trainer nieuw contract aanbieden en wil hem houden.
Momenteel betaal ik 7714. Heb tot 9000 geboden maar hij aanvaardt niet. Iemand een idee hoeveel ik moet bieden is dat vb 20 procent meer ofzo ?
Momenteel betaal ik 7714. Heb tot 9000 geboden maar hij aanvaardt niet. Iemand een idee hoeveel ik moet bieden is dat vb 20 procent meer ofzo ?
rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
Waarom wil je je huidige trainer houden?? Een contract verlengen is altijd duurder dan een nieuwe trainer. Neem bij voorkeur een nieuwe van ca. 70% en stuur hem 2x op cursus. Dat is het goedkoopste.rpg_gamer wrote:Ik moet mijn trainer nieuw contract aanbieden en wil hem houden.
je kan ook het contract gewoon laten aflopen en dan 'smorgens met een beetje geluk dezelfde trainer nemen (dat gebeurt dan tegen lagere wedde).
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
wat als je een speler verkoopt die nog maar een contract heeft van 4 dagen en je verkoopt deze, maar is nog niet weg na 4 dagen en er is al op geboden? verdwijnt deze speler dan? of gaat hij naar het team met het hoogste bod?
-
Die verdwijnt.ward1995 wrote:wat als je een speler verkoopt die nog maar een contract heeft van 4 dagen en je verkoopt deze, maar is nog niet weg na 4 dagen en er is al op geboden? verdwijnt deze speler dan? of gaat hij naar het team met het hoogste bod?
-
Ok mijne trainer is geen probleem maar ben zeer tevreden over mijn jeugd CO. Ik wil deze niet kwijt hoeveel procent loon moet ik dan meer geven of werkt dat niet met procenten ?remedy73 wrote:Waarom wil je je huidige trainer houden?? Een contract verlengen is altijd duurder dan een nieuwe trainer. Neem bij voorkeur een nieuwe van ca. 70% en stuur hem 2x op cursus. Dat is het goedkoopste.rpg_gamer wrote:Ik moet mijn trainer nieuw contract aanbieden en wil hem houden.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
Als uw trainer 100% heeft, dan is hij altijd rond de € 12.500. Het exacte percentage dat het stijgt, weet ik niet.
Je kan het ongeveer inschatten door naar de stafftransferlijst te kijken.
Je kan het ongeveer inschatten door naar de stafftransferlijst te kijken.
Ghent Semper Fidelis.
als ik een speler wil kopen met de optie "koop meteen prijs",zegt het bestuur dat het niet nodig om ons bod zo sterk te verhogen?
is dit een bug?
is dit een bug?
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
-
Je kan maximaal 10 keer het huidig hoogste bod bieden. Als de koop-meteen-prijs hoger is zal je eerst een tussenbod moeten uitbrengen.brever wrote:als ik een speler wil kopen met de optie "koop meteen prijs",zegt het bestuur dat het niet nodig om ons bod zo sterk te verhogen?
is dit een bug?
Hey jongens,
Als je de ticketverdeling als volgt doet: 85% voor jezelf en 15% voor de tegenstander.
Krijg je dan zelf ook de opbrengst van de tickets die aan de tegenpartij zijn verkocht?
Als je de ticketverdeling als volgt doet: 85% voor jezelf en 15% voor de tegenstander.
Krijg je dan zelf ook de opbrengst van de tickets die aan de tegenpartij zijn verkocht?
-
Nee, de inkomstenverdeling ligt vast afhankelijk van het type wedstrijd.Tabe wrote:Hey jongens,
In de competitie is het 90/10, beker 50/50 en vriendschappelijk 95/5.
Oh kijk. Dank u. Dan kan ik beter 85/15 doen, omdat ik anders het stadion toch niet vol krijg. En dan krijg ik dus toch niet minder inkomsten.
-
Hoe je het verdeelt ligt ook aan de achterban van een team. Heeft jouw tegenstander meer achterban dan jij, dan kun je het beste 85/15 doen. Maar als jij meer hebt zet je em (natuurlijk) op 95/5.Tabe wrote:Oh kijk. Dank u. Dan kan ik beter 85/15 doen, omdat ik anders het stadion toch niet vol krijg. En dan krijg ik dus toch niet minder inkomsten.
Ook de tevredenheid van de fans heeft hiermee te maken. Als jij de fantevredenheid op 100 hebt en de tegenstander op (bv) 80, kun je em beter ook niet op 85/15 zetten.
En dat laatste heb je dus juist gezegd.
FC Sampilione
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!