Met het nodige geluk gewonnen...
Maar wij zijn er content mee!
Moderator: Moderator
Met het nodige geluk gewonnen...
Geluk dwing je af. Als je niet in de finale had gestaan, had je er niets aan gehadTraxtorm Hardcore wrote: ↑Tue Mar 11, 2025 5:48 amMet het nodige geluk gewonnen...
Maar wij zijn er content mee!
een beetje geluk in de finale, maar enkele mooie uitschakelingend van den d wrote: ↑Sun Jan 11, 2026 9:53 am Vanwege de hoge agressie van Poesele hoopte ik op een rode kaart zodat ik er met mijn aanvallende spel overheen had kunnen denderen. Helaas is hij niet gevallen. Poesele heb nou ook immers meer kwaliteit en heb het heel goed neergezet, wat dat betreft een terechte winnaar.
Het mocht helaas weer niet zo zijn. De kans om de finale te halen en een thuiswedstrijd is al niet zo groot. Daarom baal ik er wel echt heel ontzettend van, want deze had ik graag willen winnen. Het voelt als een gemiste kans dat ik niet meer ga krijgen.
je komt in een mooi lijstje managers (1e post van dit topic, waar de winnaars worden bijgehouden)d van den d wrote: ↑Tue Mar 17, 2026 5:39 pm Ja het is bizar om niet alleen voor de tweede maal de finale thuis te bereiken, maar ook weer tegen Poesele. Deze keer heb ik een mooie revange genomen en heb ik na al die tijd eindelijk een wens in vervulling zien gaan! Het is altijd leuk om een vrb te winnen, dat dit is echt mijn allermooiste![]()