Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

FC The White Caps
Member of the Soccer Project Association

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by FC The White Caps »

bastiran wrote:Telkens als ik het team van FK Tahanovce Sidlisko wil bezoeken (zit in mijn competitie: E.20), krijg ik van mijn virusscanner een waarschuwing dat er malwares op deze pagina zijn. Ben ik de enige die dit heeft? En is het überhaupt mogelijk dat op één teampagina een virus rust?

bvd

Groeten, bastiran
Hetzelfde hier ;)
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
bastiran
Team Manager

Post by bastiran »

FC The White Caps wrote:
bastiran wrote:Telkens als ik het team van FK Tahanovce Sidlisko wil bezoeken (zit in mijn competitie: E.20), krijg ik van mijn virusscanner een waarschuwing dat er malwares op deze pagina zijn. Ben ik de enige die dit heeft? En is het überhaupt mogelijk dat op één teampagina een virus rust?

bvd

Groeten, bastiran
Hetzelfde hier ;)
Ik heb Sjarel een berichtje gestuurd. Bleek aan zijn logo te liggen. Het is nu dus gefixt ;)
FC Bijlsma Season 113: C.2
Tabe
Team Manager

Post by Tabe »

Is een assistent-trainer echt nodig? M'n stafleden zijn binnenkort aan contract verlenging toe. Maar ik vraag me af wat een assistent-trainer doet en of ik die echt nodig heb. Ik wil natuurlijk zo weinig mogelijk geld uitgeven.
En heb je echt een scout nodig met een hoge rating, als je toch niet van plan bent veel spelers te kopen? Het enige voordeel van een hoge rating van je scout is toch dat je dan op meerdere spelers tegelijk kunt bieden?
remedy73

Post by remedy73 »

Tabe wrote:Is een assistent-trainer echt nodig? M'n stafleden zijn binnenkort aan contract verlenging toe. Maar ik vraag me af wat een assistent-trainer doet en of ik die echt nodig heb. Ik wil natuurlijk zo weinig mogelijk geld uitgeven.
En heb je echt een scout nodig met een hoge rating, als je toch niet van plan bent veel spelers te kopen? Het enige voordeel van een hoge rating van je scout is toch dat je dan op meerdere spelers tegelijk kunt bieden?
Als je zelf alles goed in de gaten houdt, dan is een assistent manager niet nodig. Hij stuurt je o.a. 3 dagen voor het verlopen van een contract een berichtje, waardoor je geen spelers kwijt raakt, etc.

De scout is meer van belang. Hoe beter je scout, hoe meer spelers je tegelijkertijd op kan bieden. Bij een 100% scout is dit maximaal 11 spelers. Tevens zorgt een scout voor een lagere kosten voor de spelersmakelaar en minder afdracht aan zijn vorige team. Bij een 100% scout is dit respectievelijk 3% en 1%, maar deze percentages kunnen oplopen tot ruim boven de 10% als je scout minder goed is. Aangezien de transferbedragen al gauw enkele miljoenen zijn, is 1% meer of minder al gauw een smak geld.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Rutger Lazou

Post by Rutger Lazou »

Sinds wanneer morren de supporters als het om stadionverlichting gaat? Iemand enig idee wat de vereisten zijn dat ze niet meer morren? (mijn stadioncapacitiet: 29 000)
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
Tabe
Team Manager

Post by Tabe »

Bedankt voor je antwoorden, remedy73.
FC The White Caps

Rutger Lazou wrote:Sinds wanneer morren de supporters als het om stadionverlichting gaat? Iemand enig idee wat de vereisten zijn dat ze niet meer morren? (mijn stadioncapacitiet: 29 000)
Wanneer je x aantal stoeltjes hebt eisen de supporters ook wat meer standionverlichting, een mooier scorebord...

Het beste wat je kunt doen is je verlichting upgraden, anders zullen er minder supporters komen kijken ;)

Image
Prince88

Post by Prince88 »

Ik heb het seizoenen lang niet nodig gehad, maar ik ga de penalty nemers maar weer eens instellen.
Van de reguliere spelers was de skill 'schieten' toch belangrijk en bij keepers 'uittrappen'? Kan het me niet goed meer herinneren...
Prince88, proud manager of Fresh
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

Prince88 wrote:Ik heb het seizoenen lang niet nodig gehad, maar ik ga de penalty nemers maar weer eens instellen.
Van de reguliere spelers was de skill 'schieten' toch belangrijk en bij keepers 'uittrappen'? Kan het me niet goed meer herinneren...
Klopt.
Trotse manager van FC Steenkist
FC The White Caps

Let er wel op dat je dit niet zo heel de tijd hetzelfde laat staan. Het is dan als tegenstander makkelijk om de wedstrijdverslagen te bekijken en de penalty's in te stellen zodat jij een penalty mist wanneer je er een krijgt en een binnenlaat wanneer de tegenstander een krijgt ;)

Image
KFC Heist
Team President

Post by KFC Heist »

Prince88 wrote:Ik heb het seizoenen lang niet nodig gehad, maar ik ga de penalty nemers maar weer eens instellen.
Ik heb deze regel nooit begrepen.

Bijvoorbeeld:
Mijn ongetrainde speler met schieten op 10% trapt zijn penalty links beneden (ingesteld).
De keeper van mijn tegenstander staat als centraal ingesteld.
Wat is de kans dat mijn speler mist?
Wat als mijn speler 80% of 100% op schieten staat?
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
FC The White Caps

KFC Heist wrote:
Ik heb deze regel nooit begrepen.

Bijvoorbeeld:
Mijn ongetrainde speler met schieten op 10% trapt zijn penalty links beneden (ingesteld).
De keeper van mijn tegenstander staat als centraal ingesteld.
Wat is de kans dat mijn speler mist?
Wat als mijn speler 80% of 100% op schieten staat?
Als het op willekeurig staat ingesteld zul je waarschijnlijk meer kans hebben op een goal.

Image
remedy73

Post by remedy73 »

Ik deel de mening van Heist. Ook ik vraag me dat af. Ik heb geen voorbeelden dat de mindere penaltynemer sneller mist. Maar er is ook niets op tegen om de volgorde van penaltynemers toch in te stellen, dus ik heb ze voor de zekerheid toch maar in de juiste volgorde gezet.

De hoeken moet je inderdaad lekker op willekeurig laten staan, zoals Ben zegt, maar ik denk dat je dat nog wel weet ;)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Prince88

Post by Prince88 »

Die blijven inderdaad lekker op willekeurig staan ja :)
Prince88, proud manager of Fresh
Rutger Lazou

Post by Rutger Lazou »

FC The White Caps wrote:
Rutger Lazou wrote:Sinds wanneer morren de supporters als het om stadionverlichting gaat? Iemand enig idee wat de vereisten zijn dat ze niet meer morren? (mijn stadioncapacitiet: 29 000)
Wanneer je x aantal stoeltjes hebt eisen de supporters ook wat meer standionverlichting, een mooier scorebord...

Het beste wat je kunt doen is je verlichting upgraden, anders zullen er minder supporters komen kijken ;)
Bedankt!

Nog een klein vraagje over iets dat ik niet begrijp.

Al weken speel ik aan een teamspirit van 100, en heb woensdagnacht op donderdag (net voor de 4u simulatie) een transfer gedaan en gisteren ook eentje. Dat is dus -10.
Sindsdien heb ik 2 competitiewedstrijden gewonnen en 4 Vr wedstrijd gewonnen (voor de rest geen matchen gespeeld). Dus als ik de berekening maak: 100 - 10 + 2*2 + 3*0.75 -> 96,25
Toch geeft SP slechts 94% TS aan. Kan iemand dit verklaren? Kheb ook een goed veld enzo..
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”