A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
MARKLUIJTEN wrote:wie weet er hoeveel tiende % erbij komt aan ervaring per gespeelde wedstrijd.
en scheeld dit nog wat voor soort wedstrijd het is.
liga vr enz.
ik weet geen exacte getallen, maar er komt voor een ligamatch alleszins meer bij als voor een vr en een vrb match...
MARKLUIJTEN wrote:wie weet er hoeveel tiende % erbij komt aan ervaring per gespeelde wedstrijd.
en scheeld dit nog wat voor soort wedstrijd het is.
liga vr enz.
kijk het zit nu zo bij mij, ik had ongeveer 4 miljoen budget en ik ben op 2 spelers aan het bieden ene van 2 miljoen en ene van 1 miljoen momenteel... nu heb ik 2000 zitjes bijgekocht voor mn stadion en heb ik dus een budget < 2 miljoen.
moest er nu op een van die spelers waarop ik bied hoger geboden worden, kan ik dan ook nog hoger bieden ? want ik het een uitgaande transfer die momenteel op 3.3 miljoen staat ... dus als je het verschil dan berekend zou ik niet in een negatief saldo terecht komen hé...
Dus wat gaat er nu gebeuren?
kan ik inderdaad nog hoger bieden of gaak een bericht krijgen dak nie genoeg geld heb (terwijl ik dus binnekort 3.3 miljoen bijkrijg van een uitgaande transfer)
En het is maar een voorstel maaruh, moest dat nu zo zijn dat ik idd niet meer kan hoger bieden vawege dit, zouden daar aanpassingen kunnen aan gedaan worden ?
kijk het zit nu zo bij mij, ik had ongeveer 4 miljoen budget en ik ben op 2 spelers aan het bieden ene van 2 miljoen en ene van 1 miljoen momenteel... nu heb ik 2000 zitjes bijgekocht voor mn stadion en heb ik dus een budget < 2 miljoen.
moest er nu op een van die spelers waarop ik bied hoger geboden worden, kan ik dan ook nog hoger bieden ? want ik het een uitgaande transfer die momenteel op 3.3 miljoen staat ... dus als je het verschil dan berekend zou ik niet in een negatief saldo terecht komen hé...
Dus wat gaat er nu gebeuren?
kan ik inderdaad nog hoger bieden of gaak een bericht krijgen dak nie genoeg geld heb (terwijl ik dus binnekort 3.3 miljoen bijkrijg van een uitgaande transfer)
En het is maar een voorstel maaruh, moest dat nu zo zijn dat ik idd niet meer kan hoger bieden vawege dit, zouden daar aanpassingen kunnen aan gedaan worden ?
mvg
tenzij je ergens anders geld vindt, kan je bieden wanneer je uitgaande transfer verricht is en niet eerder.
Ik heb de tool van SPMT gebruikt om de verborgen skill van m'n spelers vast te stellen. Komt een verborgen skill van 98% veel voorl?
Of heb ik gewoon erg veel geluk??
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Fikkiezero wrote:Ik heb de tool van SPMT gebruikt om de verborgen skill van m'n spelers vast te stellen. Komt een verborgen skill van 98% veel voorl?
het is zoals een hoofdskill van 98% je hebt inderdaad geluk, maar niet overdreven veel geluk hoor ik heb er twee met HS 99
Fikkiezero wrote:Ik heb de tool van SPMT gebruikt om de verborgen skill van m'n spelers vast te stellen. Komt een verborgen skill van 98% veel voorl?
het is zoals een hoofdskill van 98% je hebt inderdaad geluk, maar niet overdreven veel geluk hoor ik heb er twee met HS 99
heb er ook eentje van 99%, jammer genoeg is die LF al 29 jaar
Last edited by Fikkiezero on Sun Feb 05, 2006 12:42 pm, edited 1 time in total.
11 seizoensoverwinningen
Zijn er eignlijk veel teams die SW's gebruiken? Want die kan je tg enkel in een 5mans verdediging inzetten? Eignlik gwn omdat ik nie met SW werk en da niet echt praktisch vind , wil ik wel s weten of andere teams die wel gebruiken.
11 seizoensoverwinningen