Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

mr charlie
Member of the Soccer Project Association

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by mr charlie »

remedy73 wrote:
mr charlie wrote:Ik weet dat het misschien top secret is en dat het sterk afhangt van je speler-agressie,
Maar iemand die zijn vuistregels voor agressie wil posten?
Kijk eens aan, gewoon of het openbare forum te vinden :D :
http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 2&t=156194
nice, en dat voor top secret info
hiermee kan ik mijn transfertbeleid enorm bijsturen.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
remedy73

Post by remedy73 »

mr charlie wrote:
remedy73 wrote:
mr charlie wrote:Ik weet dat het misschien top secret is en dat het sterk afhangt van je speler-agressie,
nice, en dat voor top secret info
hiermee kan ik mijn transfertbeleid enorm bijsturen.
Het was een cadeautje van mij aan de mede BeNe'ers. Om ze een kleine voorsprong te geven t.o.v. de anderstaligen :D

Zodra ik uit A degradeer, zal ik het in het engels vertalen en op het internationale forum posten. Maar ik hoop dat dat nog een tijdje duurt, want heb in de planning staan om permanent in de A te gaan blijven (maar minimaal nog 7 seizoenen vanaf nu, om het record van 21 seizoenen te breken)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
mr charlie

Post by mr charlie »

Zonder doel verlies je snel interesse in SP
Mijn doel was toen er veel managers waren: haal A,
Zodra dit behaald was mijn interesse volledig weg.

Dus misschien goed dat je een groot doel hebt.
Fun, thats the spirit
Image
mr charlie

Post by mr charlie »

remedy73 wrote:

wat is je loonkost van een gewonnen Leage mach?
zal niet min zijn...
Fun, thats the spirit
Image
remedy73

Post by remedy73 »

mr charlie wrote:wat is je loonkost van een gewonnen Leage mach?
zal niet min zijn...
In mijn hoogtijdagen ca. 800k. Daarmee haalde ik 156 lr's. Inmiddels kom ik niet verder dan 148-149 lr's en is mijn loonkost dus ook wat getempert:
14 jan 2016 + € 22.190,00 F.C Pruchnianie-FC Remedy 1-4 TV Rechten opbrengst
14 jan 2016 + € 22.153,00 F.C Pruchnianie-FC Remedy 1-4 Ticket-verkoop opbrengst (17041 tickets)
14 jan 2016 - € 433.700,00 F.C Pruchnianie-FC Remedy 1-4 Loonbriefjes van de spelers:
- lonen: € -39.100,00
- winstpremies: € -394.600,00
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
mr charlie

Post by mr charlie »

remedy73 wrote:
mr charlie wrote:wat is je loonkost van een gewonnen Leage mach?
zal niet min zijn...
In mijn hoogtijdagen ca. 800k. Daarmee haalde ik 156 lr's. Inmiddels kom ik niet verder dan 148-149 lr's en is mijn loonkost dus ook wat getempert:
14 jan 2016 + € 22.190,00 F.C Pruchnianie-FC Remedy 1-4 TV Rechten opbrengst
14 jan 2016 + € 22.153,00 F.C Pruchnianie-FC Remedy 1-4 Ticket-verkoop opbrengst (17041 tickets)
14 jan 2016 - € 433.700,00 F.C Pruchnianie-FC Remedy 1-4 Loonbriefjes van de spelers:
- lonen: € -39.100,00
- winstpremies: € -394.600,00
Je strategie om alleen vr wedstrijden te spelen heeft dit met de leeftijd spelers te maken ifv verlies fitheid?
Heb je dan niet minder ervaring/inkomsten
Of is vooral het thuisvoordeel dat je wil bekomen?
Fun, thats the spirit
Image
remedy73

Post by remedy73 »

mr charlie wrote:Je strategie om alleen vr wedstrijden te spelen heeft dit met de leeftijd spelers te maken ifv verlies fitheid?
Er zijn 2 redenen: Ervaring opdoen voor de spelers en inderdaad de financiele inkomsten.
Voor een thuiswedstrijd vang ik ruim 100k. Als ik alle vrije sims in een seizoen speel, dan pak ik daarmee ca. 25M per seizoen. Uiteraard moet ik ook presteren in A, dus laat de juiste sims vrij, waarmee ik alsnog 15-18M per seizoen pak. Die inkomsten heb ik keihard nodig om mijn kern te blijven verversen, want mijn banksaldo stelt al ruim 10 seizoenen niet veel voor: Het varieert tussen de 0 en 20M.
mr charlie

Post by mr charlie »

remedy73 wrote:
mr charlie wrote:Je strategie om alleen vr wedstrijden te spelen heeft dit met de leeftijd spelers te maken ifv verlies fitheid?
Er zijn 2 redenen: Ervaring opdoen voor de spelers en inderdaad de financiele inkomsten.
Voor een Vr-thuiswedstrijd vang ik ruim 100k. Als ik alle vrije sims in een seizoen speel, dan pak ik daarmee ca. 25M per seizoen. Uiteraard moet ik ook presteren in A, dus laat de juiste sims vrij, waarmee ik alsnog 15-18M per seizoen pak. Die inkomsten heb ik keihard nodig om mijn kern te blijven verversen, want mijn banksaldo stelt al ruim 10 seizoenen niet veel voor: Het varieert tussen de 0 en 20M.
En waarom juist vr en geen vrb?
Zou je hiermee niet meer kunnen verdienen (incl prijzengeld) en een verhoogde ervaring voor je spelers?
Of is het dan te weinig thuisvoordeel?
Fun, thats the spirit
Image
remedy73

Post by remedy73 »

mr charlie wrote:En waarom juist vr en geen vrb?
Zou je hiermee niet meer kunnen verdienen (incl prijzengeld) en een verhoogde ervaring voor je spelers?
Of is het dan te weinig thuisvoordeel?
Ik verdien met enkel thuiswedstrijden meer dan met toernooien. Toernooien met een beetje prijzengeld worden gewonnen door een échte topclub (dat ben ik niet meer). Als ik de echte topclub niet in de kwartfinale tref, dan kan ik de halve finale halen of heel misschien verliezend finalist. Als je daarbij optelt dat er x uitwedstrijden in een toernooi zitten, maakt het financieel weinig uit.

Het maakt in prestatie in de competitie echter wél uit. Als je een wedstrijd in een VrB móet winnen, zal je de Liga-wedstrijd erna minder presteren. Bij Vr's maakt het niet uit of je wint of verliest. Je spelers krijgen altijd ervaring en je hebt altijd de inkomsten van de thuiswedstrijd.

In zowel Vr's als VrB's krijgen je spelers er 0,1% ervaring bij per wedstrijd. Daar zit dus geen verschil in.
mr charlie

Post by mr charlie »

niet slecht bekeken
en het is niet zo dat doordat er meer publiek dat naar een vrB komt je financieel een thuis en uitmach kan compenseren?
Heb je dan een hoop chineese vrijwilligers dat steeds bij u op bezoek komt spelen of is dmv het poelesysteem?

ps, gisteren in mijn oude notities gevonden dat er zowaar minder volk komt kijken bij regenweer, de watjes.
jammer genoeg zijn die notities veel te sumier en is mijn kennis zowat verdampt.
Fun, thats the spirit
Image
remedy73

Post by remedy73 »

mr charlie wrote:niet slecht bekeken
en het is niet zo dat doordat er meer publiek dat naar een vrB komt je financieel een thuis en uitmach kan compenseren?
Heb je dan een hoop chineese vrijwilligers dat steeds bij u op bezoek komt spelen of is dmv het poelesysteem?

ps, gisteren in mijn oude notities gevonden dat er zowaar minder volk komt kijken bij regenweer, de watjes.
jammer genoeg zijn die notities veel te sumier en is mijn kennis zowat verdampt.
Toeschouwers is bij Vr en VrB gelijk. Alleen als je tegenstander een grotere acterban hebt, zal je meer bezoekers trekken.
Meeste wedstrijden organiseer ik met vrijwillige tegenstanders. Blijkbaar vind men het leuk/interessant om tegen mij te spelen. Ik heb een poultje van ca. 20 vaste tegenstanders die ik een aantal keer per seizoen uitnodig. Veel van die tegenstanders stellen vragen aan me, dus zien me ook als een soort mentor.

Via de pool kan ik ook mijn thuiswedstrijden regelen. Teams uit F, G en A zijn daar het meest gewild. Nadeel van de pool vind ik dat vaak pas op het laatste moment een wedstrijd wordt geaccepteerd, waardoor niet altijd de juiste spelers spelen. Als alle sims die ik wil spelen al gepland staan, kan ik 's avond al bepalen wie er de volgende dag moeten spelen en wanneer.
mr charlie

Post by mr charlie »

remedy73 wrote:
mr charlie wrote:niet slecht bekeken

Toeschouwers is bij Vr en VrB gelijk. Alleen als je tegenstander een grotere acterban hebt, zal je meer bezoekers trekken.
Meeste wedstrijden organiseer ik met vrijwillige tegenstanders. Blijkbaar vind men het leuk/interessant om tegen mij te spelen. Ik heb een poultje van ca. 20 vaste tegenstanders die ik een aantal keer per seizoen uitnodig. Veel van die tegenstanders stellen vragen aan me, dus zien me ook als een soort mentor.

Via de pool kan ik ook mijn thuiswedstrijden regelen. Teams uit F, G en A zijn daar het meest gewild. Nadeel van de pool vind ik dat vaak pas op het laatste moment een wedstrijd wordt geaccepteerd, waardoor niet altijd de juiste spelers spelen. Als alle sims die ik wil spelen al gepland staan, kan ik 's avond al bepalen wie er de volgende dag moeten spelen en wanneer.
fijn, dus je A team staat niet als A team ingesteld.
Fun, thats the spirit
Image
remedy73

Post by remedy73 »

Ik heb geen A-team. Ik heb spelers met allemaal hun eigen kwaliteiten. Soms speel ik met een mindere prestatie, maar houd ik de agressies dicht bij elkaar, om zo juist kansen te creëren tegen een sterkere tegenstander bij een agressieve scheids (minder kans op rood!).

Soms streef ik ernaar om op maandag of donderdag zoveel als mogelijk geschorsten te hebben, zodat ik op dinsdag of vrijdag extra goed uit de verf kan komen. Geen speler is in mijn team een zekerheidje ;-)
mr charlie

Post by mr charlie »

Wat bepaald het fitheidverlies in een wedstrijd?
leeftijd,...
speelstijl ook?
is er een verschil tussen vr en vrB?
Fun, thats the spirit
Image
rohalt

Post by rohalt »

Ik denk vooral leeftijd en misschien is er ook wel een verschil tussen vr en vrB.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”