Ik denk niet dat er een verschil is tussen vr en vrB. Er zat geloof ik wel een verschil tussen vr/vrB en L/B. Ik zal het eens in de gaten houdenrohalt wrote:Ik denk vooral leeftijd en misschien is er ook wel een verschil tussen vr en vrB.

Moderator: Moderator
Ik denk niet dat er een verschil is tussen vr en vrB. Er zat geloof ik wel een verschil tussen vr/vrB en L/B. Ik zal het eens in de gaten houdenrohalt wrote:Ik denk vooral leeftijd en misschien is er ook wel een verschil tussen vr en vrB.
Hmm, ik zou de kansverdeling wel eens willen zien. Tijd voor een statistisch onderzoekremedy73 wrote:Fitheidsverlies per wedstrijd wordt enkel bepaald door de skill 'conditie' en een groot deel random.
Fitheidsverlies bij L en B: 15-21% (bij conditie tussen 70 en 100%)
Fitheidsverlies bij Vr of VrB: 2-4% (bij conditie tussen 70 en 100%)
Daarnaast krijgt een speler tijdens de 04:00u-sim 15% fitheid erbij, tenzij de speler <20 jaar of >28 jaar is, dan slechts 10%. Dit vind plaats ná de wedstrijd van 04:00u.
4081 € kostenmr charlie wrote:Hoeveel zijn jullie kosten voor een thuiswedstrijd?
Bij mij 49k kosten
60k zitplaatsen
Ik vraag dit omdat ik in mijn vorige managercarriere bovenaan in de statistieken stond/sta met kantines, wc en parking.
En ik vroeg me af hoeveel dit mij parten speelt bij mijn kosten en dus verlies van inkomsten? (ook bij vr/vrB)
150k parking
15k wc’s
1,2 kantines
remedy73 wrote:€ 8.524,00 kosten
bij
zitjes 105.000
parking 35.900
wc's 1.055
kantines 212
Het heeft dus wel degelijk invloed!
zal de moraal niet te laag zijn door dat het team di de leage niet speelt en geen vr(B) speelt?rohalt wrote:ik denk een team die de ligamatchen speelt en dan een team die de Bekermatchen speelt.
Dan speelt het team die de Bekermatchen speelt een vrBmatch om 22u (of de laatste geplande match van de maandag) en speelt dan geen matchen met dit team ofwel 1 vr-match.
Lijkt mij...
Dus, indien je veel vriendschappelijk speelt, lijkt het me logisch om nieuwe jeugdspelers eerst op conditie te trainen tot minstens 70%. En daarna pas de hoofdskills en de rest.remedy73 wrote:Fitheidsverlies per wedstrijd wordt enkel bepaald door de skill 'conditie' en een groot deel random.
Fitheidsverlies bij L en B: 15-21% (bij conditie tussen 70 en 100%)
Fitheidsverlies bij Vr of VrB: 2-4% (bij conditie tussen 70 en 100%)
Daarnaast krijgt een speler tijdens de 04:00u-sim 15% fitheid erbij, tenzij de speler <20 jaar of >28 jaar is, dan slechts 10%. Dit vind plaats ná de wedstrijd van 04:00u.