Daan.// wrote:hoelang moet een speler in je ploeg zitten zodat de andere spelers geen moraal verliezen als je hem ontslaat?
iemand?
Dus, volgens jou zouden,
omdat je een speler ontslaat,
zijn collega's moraal verliezen?
Vreemd, hier had ik nog nooit van gehoord.
Indien je iemand verkoopt, daalt je TS. Indien je ze ontslaat niet.
Maar aan/verkopen van een speler heeft toch enkel invloed op zijn eigen moraal dacht ik?
Wilt u Ramón Reyes zeker ontslaan?
Gezien zijn contract zullen we hem € 51.000,00 vergoeding moeten betalen! Je spelers kunnen ook moraal verliezen als ze vinden dat hij niet voldoende tijd kreeg om zich te bewijzen.
Hmm, idd vreemd.
Ik denk dat die 'je spelers' slaat op 'de spelers die je ontslaat'.
Maar zeker ben ik niet.
Ik denk dat er maar één persoon is die hierop met zekerheid kan antwoorden.
Tenzij het iemand eens wil uittesten natuurlijk...
1. Stel ik zet een speler op de TL voor 5.000, 1 persoon biedt de 5.000 voor die speler. Hij dreigt niet overboden te worden. Ik ontsla die speler dan maar (om niet die 5% TS te verliezen). Wat gebeurt er met die speler? En wat gebeurt er met mijn TS?
2. Wat voor toegevoegde waarde heeft een captain op je team? Wat maakt het uit als ik iemand met een hoge ervaring of met een lage ervaring als teamcaptain instel.
3. Wat voor nut heeft het om je 100% coach te ontslaan? Vooral spelers uit de hogere divisies hebben hier een handje van.
1. Stel ik zet een speler op de TL voor 5.000, 1 persoon biedt de 5.000 voor die speler. Hij dreigt niet overboden te worden. Ik ontsla die speler dan maar (om niet die 5% TS te verliezen). Wat gebeurt er met die speler? En wat gebeurt er met mijn TS?
2. Wat voor toegevoegde waarde heeft een captain op je team? Wat maakt het uit als ik iemand met een hoge ervaring of met een lage ervaring als teamcaptain instel.
3. Wat voor nut heeft het om je 100% coach te ontslaan? Vooral spelers uit de hogere divisies hebben hier een handje van.
1. kan niet volgens mij
2. dat maakt denk ik niets uit
3. het had veel nut. Ik denk een maal om de 3 weken een nieuwe trainer = +15% moraal bije spelers. Het kan ook een langere termijn zijn. Sommigen doen het ook voor wat veriatie in de vlagjes van hun staff of omdat ze een nieuw contract moeten hebben en ze te veel vragen. Wel evenopmerken over die moraalstijging: sinds kort tekent een trainer niet meer bij een club die hem net onstlaan heeft. Dus als jij en een vriend van je dat tesamen doen en elkanders trainer aanwerven, is er geen probleem
Jongbloed wrote:1. Stel ik zet een speler op de TL voor 5.000, 1 persoon biedt de 5.000 voor die speler. Hij dreigt niet overboden te worden. Ik ontsla die speler dan maar (om niet die 5% TS te verliezen). Wat gebeurt er met die speler? En wat gebeurt er met mijn TS?
Je kan een speler wel ontslaan als er op geboden is. Die andere ploeg zal de speler dus niet krijgen en je TS blijft hetzelfde. Dus geen verlies van 5%
Jongbloed wrote:1. Stel ik zet een speler op de TL voor 5.000, 1 persoon biedt de 5.000 voor die speler. Hij dreigt niet overboden te worden. Ik ontsla die speler dan maar (om niet die 5% TS te verliezen). Wat gebeurt er met die speler? En wat gebeurt er met mijn TS?
Je kan een speler wel ontslaan als er op geboden is. Die andere ploeg zal de speler dus niet krijgen en je TS blijft hetzelfde. Dus geen verlies van 5%
sry jongbloed, dan was ik verkeerd. Vind ik wel eerlijk gezegd een vrij kromme manier van werken. En vooral oneerlijk voor dat ander team.
sry jongbloed, dan was ik verkeerd. Vind ik wel eerlijk gezegd een vrij kromme manier van werken. En vooral oneerlijk voor dat ander team.
Ik vind het vooral lomp. Wie gaat nu betalen om een speler te ontslaan, terwijl hij er geld voor had kunnen krijgen.
Ik heb het één keer gedaan, dat was toen ik net in de G speelde. Ik had begrepen dat TS heel belangrijk was. Vandaar dat ik die speler ontsloeg, zodat ik die 5% niet zou hoeven verliezen.
Maar wees niet bang, het is idd. heel lomp naar de bieder toe. Dit was dus de eerste en laatste keer.
Maar over die captain, je team presteert er niet beter van, wie je ook benoemt?
Jongbloed wrote:Ik heb het één keer gedaan, dat was toen ik net in de G speelde. Ik had begrepen dat TS heel belangrijk was. Vandaar dat ik die speler ontsloeg, zodat ik die 5% niet zou hoeven verliezen.
Maar wees niet bang, het is idd. heel lomp naar de bieder toe. Dit was dus de eerste en laatste keer.
Maar over die captain, je team presteert er niet beter van, wie je ook benoemt?
Dat dacht ik toch ja. Bij spmt wordt stanaard die met de hoogste ervaring genomen, dus dat doe ik dan ook, maar ik heb toch nog nooit iemand horen zegge dat je daarvan betere linieratings of iets dergelijk zou halen
brever wrote:Ik vraag het hier omdat ik er geen topic wil voor openen?
Villareal is dat een club uit de stad Madrid?
het is een ploeg uit Castelló, vraag me wel niet waar dat ligt. De enigste 2 ploegen die ik ken die uit madrid komen zijn real madrid en atletico madrid
brever wrote:Ik vraag het hier omdat ik er geen topic wil voor openen?
Villareal is dat een club uit de stad Madrid?
het is een ploeg uit Castelló, vraag me wel niet waar dat ligt. De enigste 2 ploegen die ik ken die uit madrid komen zijn real madrid en atletico madrid
Wilt u Ramón Reyes zeker ontslaan?
Gezien zijn contract zullen we hem € 51.000,00 vergoeding moeten betalen! Je spelers kunnen ook moraal verliezen als ze vinden dat hij niet voldoende tijd kreeg om zich te bewijzen.