Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team President
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Wanneer is de verwachting dat dit is opgelost?
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637
Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
Actieve Seizoenen:
- Seizoen 28 -Tomtoch
-
- Team President
Wat houdt het probleem in? Wat is het risico om naar de onbeveiligde site te gaan? Veel informatie op Soccerproject is toch niet interessant voor criminelen?
Trotse manager van FC Steenkist
Gezien de info, lijkt mij risico ook klein.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
- Member of the Soccer Project Association
Een onveilige site houdt in dat het makkelijker toegankelijk is voor hackers of organisaties die graag wachtwoorden hebben etc, vandaar dat ik voor SP, want het is niet de eerste maal dat dit gebeurt, een ander wachtwoord gebruik dan al men andere applicaties.
't is weer in orde.
23 oktober 2021 'smorgens vervalt het nieuwe certificaat.
Een gewaarschuwd man is er 2 waard.
23 oktober 2021 'smorgens vervalt het nieuwe certificaat.
Een gewaarschuwd man is er 2 waard.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
- Team President
Laat Sjarel het even in zijn Outlook zetten

Huidige Team: Infinite Darkness
Actieve Seizoenen:
- Seizoen 28 -Tomtoch
Actieve Seizoenen:
- Seizoen 28 -Tomtoch
-
De contracten van mij stafleden lopen binnen 4 dagen af, indien ik ze niet wens te verlengen, is het dan goed om te wachten tot hun contract helemaal is afgelopen, met het gevolg dat ik 1 ochtendwedstrijd zonder staf speel?
Indien ik ze nu zou ontslaan dan kost mij dit 20 000 euro per staflid, wat toch een 140 000 euro in totaal zou zijn. Op zich niet het geld, maar anderzijds wel weggesmeten geld.
Indien ik ze nu zou ontslaan dan kost mij dit 20 000 euro per staflid, wat toch een 140 000 euro in totaal zou zijn. Op zich niet het geld, maar anderzijds wel weggesmeten geld.
-
Trainer en arts zou ik toch voordien vervangen/laten bijtekenen.
Bij je jeugdcoordinator goed opletten dat je dan net geen JSP zou krijgen
Bij je jeugdcoordinator goed opletten dat je dan net geen JSP zou krijgen
-
Ook hier geldt: 's nachts als eerste speel je de wedstrijd (dus mét staf), dus als je vóór 10:00 uur nieuwe staf hebt aangenomen, heb je élke sim staf gehad.akki wrote: ↑Fri Aug 27, 2021 10:44 am De contracten van mij stafleden lopen binnen 4 dagen af, indien ik ze niet wens te verlengen, is het dan goed om te wachten tot hun contract helemaal is afgelopen, met het gevolg dat ik 1 ochtendwedstrijd zonder staf speel?
Weet iemand wat dit betekent? Ik kreeg dit bericht in m'n mailbox op soccerproject:
'Er stond nog een vriendschappelijke uitnodiging open ( Fit Marathon Team - As cariocas van vri 3 sep 2021 (10:00:00 CET)).
Deze is nu geannuleerd omdat er te veel tijd verstreken is'.
Teveel tijd verstreken voor wat? Als die wedstrijd is geaccepteerd dan kan m'n assistent toch gewoon een elftal opstellen, als ik het vergeten ben?
'Er stond nog een vriendschappelijke uitnodiging open ( Fit Marathon Team - As cariocas van vri 3 sep 2021 (10:00:00 CET)).
Deze is nu geannuleerd omdat er te veel tijd verstreken is'.
Teveel tijd verstreken voor wat? Als die wedstrijd is geaccepteerd dan kan m'n assistent toch gewoon een elftal opstellen, als ik het vergeten ben?
Oh, wacht. Iemand heeft mij dus uitgenodigd en daar heb ik niet op gereageerd waarschijnlijk. En, ondanks dat ik bij de pool van vriendschappelijke wedstrijden steeds nieuwe wedstrijden heb neergezet, heeft hij dat tijdstip telkens overgeslagen omdat ik nog een uitnodiging had open staan.
Ik zet bij de 'pool' altijd gewoon zoveel mogelijk uitnodigingen open. Ik wil daar niet teveel tijd aan besteden.
Ik zet bij de 'pool' altijd gewoon zoveel mogelijk uitnodigingen open. Ik wil daar niet teveel tijd aan besteden.
-
Klopt. Als 1 van beide partijen niet reageert op een uitnodiging, wordt de uitnodiging automatisch geannuleerd als de match had moeten doorgaan, wat logisch is natuurlijk.Tabe wrote: ↑Fri Sep 03, 2021 9:18 am Oh, wacht. Iemand heeft mij dus uitgenodigd en daar heb ik niet op gereageerd waarschijnlijk. En, ondanks dat ik bij de pool van vriendschappelijke wedstrijden steeds nieuwe wedstrijden heb neergezet, heeft hij dat tijdstip telkens overgeslagen omdat ik nog een uitnodiging had open staan.

Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
-
Hebben jullie een bepaalde manier van trainen. Ik bedoel hier vooral bij een ongetrainde speler die je wil behouden?
Ik weet dat er veel beginnen met de hoofdskills te trainen, maar ik ervaar dat vooral als een nadeel omdat de globale klasse dan veel te snel omhoog gaat.
Uit ervaring weet ik dat je een nieuw contract aan een speler kan aanbieden tot GK 53 aan minimum voorwaarden, dus ik probeer zolang mogelijk onder de GK 53 te blijven. Dan doe ik mijn contractverlenging ( +-320 euro/wedstrijd). Waardoor ik een jonge speler toch een dikke maand langer aan een zeer goedkoop loon heb.
Op deze manier heb ik momenteel 19 spelers onder contract staan die minder dan 500 euro/wedstrijd verdienen. Bijna al mijn spelers onder de 22 jaar.
Hebben jullie andere voorstellen?
Ik weet dat er veel beginnen met de hoofdskills te trainen, maar ik ervaar dat vooral als een nadeel omdat de globale klasse dan veel te snel omhoog gaat.
Uit ervaring weet ik dat je een nieuw contract aan een speler kan aanbieden tot GK 53 aan minimum voorwaarden, dus ik probeer zolang mogelijk onder de GK 53 te blijven. Dan doe ik mijn contractverlenging ( +-320 euro/wedstrijd). Waardoor ik een jonge speler toch een dikke maand langer aan een zeer goedkoop loon heb.
Op deze manier heb ik momenteel 19 spelers onder contract staan die minder dan 500 euro/wedstrijd verdienen. Bijna al mijn spelers onder de 22 jaar.
Hebben jullie andere voorstellen?
Ik zou ze gewoon een winstpremie geven. Dan kosten ze je geen geld als ze vriendschappelijke wedstrijden spelen. Tenzij je zeker weet dat ze later in je A-team terechtkomen natuurlijk.
-
Eens met Tabe. Spelers met enkel winstbonus kosten helemaal niets!
Bij een onvoltrainde speler wil toch ook wel snel weten of ie goed gaat worden. Met de 2 hoofdskills, de ervaring en moraal 100% en de verborgen skill weet je al 8/15e van de speler, dus geef ik toch echt de voorkeur aan de beide hoofdskills
Bij een onvoltrainde speler wil toch ook wel snel weten of ie goed gaat worden. Met de 2 hoofdskills, de ervaring en moraal 100% en de verborgen skill weet je al 8/15e van de speler, dus geef ik toch echt de voorkeur aan de beide hoofdskills