Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
gewoon voor de fair-playDeathGrip wrote:Dag besten
Het kan zijn dat deze vraag al gesteld is in dit topic, maar ik had geen zin om 10 paginas te lezen waarvan er 9 mij niet interesserensorry ... dus:
Ik heb gehoord dat je % agressie invloed heeft op het aantal kaarten en NIET op blessures (alleen je fitheid had te maken met blessures), dit is correct he?
Awel, als je nu een Vr wedstrijd speelt, zet je dan je agressie niet altijd op 100% want of je daar nu rode en gele kaarten haalt, dat heeft geen invloed op je competitie of wat dan ook, dus waarom daar niet altijd 100% zetten?
Bedankt op voorhand.

nee maar als je de agressie op 100% zet dan krijg je meer kaarten en zo worden je spelers dan uitgesloten (rood) en zo verlies je je match waardoor je fantevredenheid daalt waardoor de dan minder volk krijgt tijdens je andere wedstrijden en dus krijg je daarna minder geld

amai zo nen uitleg

-
kan je tijdens dat je je jeugdcentrum upgrade nog nieuwe jeugdspelers krijgen?
Manager ofF.C. De Latinos
Dus als je een jeugdcentrum upgrade van het type "geen" naar het type "eenvoudig" en dat is AF ... dan duurt het ongeveer 60 dagen eerdat je een jeugdspeler krijg he?
Awel, stel dat als je eenvoudig jeugdcentrum AF is, je DIRECT upgrade naar een hoger, die upgrade duurt OOK 60 dagen, dus als dan je jeugdspeler van het eenvoudig jeugdcentrum niet voor 60 dagen er komt, dan mag je trg beginnen tellen vanaf nul tot 30 dagen omdat die 60e dag je upgrade af is ofwa? doeme he
Awel, stel dat als je eenvoudig jeugdcentrum AF is, je DIRECT upgrade naar een hoger, die upgrade duurt OOK 60 dagen, dus als dan je jeugdspeler van het eenvoudig jeugdcentrum niet voor 60 dagen er komt, dan mag je trg beginnen tellen vanaf nul tot 30 dagen omdat die 60e dag je upgrade af is ofwa? doeme he

-
tja dat is dan grote pech heDeathGrip wrote:Dus als je een jeugdcentrum upgrade van het type "geen" naar het type "eenvoudig" en dat is AF ... dan duurt het ongeveer 60 dagen eerdat je een jeugdspeler krijg he?

-
twee dagen nadat mijn eenvoudig jeugdcentrum af was had ik mn eerste jeugdspeler die spijtiggenoeg niet slaagdeDeathGrip wrote:Dus als je een jeugdcentrum upgrade van het type "geen" naar het type "eenvoudig" en dat is AF ... dan duurt het ongeveer 60 dagen eerdat je een jeugdspeler krijg he?

Manager ofF.C. De Latinos
-
Zie http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=15773maxyboy wrote:wat betekend normaal in de wedstrijdverslagen?
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk