@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!
Moderator: Moderator
-
- Team President
Re: @ alle beginnende SP'ers: hulp nodig om te starten?
Als beginneling vind ik dit een uitstekend gedacht. Het is juist dat men uiteindelijk waarschijnlijk naar een eigen tactiek zal evolueren, maar er zijn heel wat andere zaken waar ik me vragen over stel. Verder is het zo dat men in het begin zeker kan leren uit de ervaringen en de fouten die mentors ooit hebben gemaakt.Isis wrote:@ alle beginnende SP'ers: Wij heten jullie van harte welkom op Soccerproject en op het forum van Soccerproject. Jullie gaan weldra ontdekken dat Soccerproject het leukste en verslavendste voetbalmanagerspel van het www is! Maar omdat alle begin moeilijk is, we zelf in het begin ook ongelooflijk gesukkeld hebben en het spel de laatste tijd alleen maar complexer geworden is, bieden we jullie hulp aan. Indien je wil, kan je je laten begeleiden door een mentor. Dit is een manager die op SP al wat ervaring heeft opgedaan en die ervaring graag met anderen wil delen. Wat moet je doen om een mentor te krijgen? Post je naam hier op het forum, vermeld er ook bij hoe je liefst contact onderhoudt met je mentor (via persoonlijk bericht op het forum, of op soccerproject, via messenger of mail).
@ alle kandidaat mentoren: Herinner je je nog hoe wij vroeger geploeterd hebben met onze ploeg? Wat voor stomme stoten wij allemaal uitgehaald hebben? (Ik in ieder geval wel) Wil je dat graag besparen aan de nieuwe managers? Hier kan je de namen vinden van nieuwe managers die graag een mentor zouden willen. Gelieve op het forum te posten welke manager(s) je begeleidt.
@allen: Dit is een experiment dat we graag zouden evalueren en eventueel uitbreiden na verloop van tijd. We zouden graag hebben dat je ook je opmerkingen met ons deelt en ook je positieve en negatieve ervaringen (eventueel via een persoonlijk bericht!)
PS Je mag mij ook een bericht sturen via soccerproject zelf (manager Isis, club Verbroedering Robbeke)
Managers die een mentor zoeken:
Zo vraag ik me af hoe het komt dat ik intussen vier dagen bezig ben en nog steeds niets hoorde van mijn staff. Het eerste wat ik deed vorige vrijdag, was een degelijke staf samenstellen. Vooral een assistent kan je moeilijk assisteren zonder jou "aan te spreken". Een scout zou ook mogen inlichtingen geven over bijvoorbeeld, waarom men geen speler aantrok. Kan ik mijn stafleden ter verantwoording roepen, ofzo? Dus ik vraag me nu af of mijn staff mij later nog zal contacteren of hoe ik eventueel iets heb aan mijn leden van mijn staff.
Vooral ook info over het beheren van ons budget en het aantrekken van (momenteel nog "gratis" spelers). Hoever mag en/of moet men daarin gaan. Ik bood reeds op een 15-tal spelers, maar zonder resultaat. Mogelijk bied ik te weinig, maar anderszijds ben ik bang van mijn budgetmogelijkheden te overschrijven.
Als er mensen zijn die me hierop kunnen en willen antwoorden, stel ik voor dat ze mij een persoonlijk berichtje sturen. Ik zal dan antwoorden met, indien je dat wenst, mijn msn-adres.
Groetjes.
Manager van FC. De Jevedes
mentors??
och een mentor heb je toch niet echt nodig, ik ben nu anderhalf seizoen bezig en ksta nu eerst in divisie G. Het enige da ge moet doen is zorgen da ge nie teveel geld uitgeeft en af en toe een goed spelerke binnen halen. Als ge geduld hebt vind ge wel een goede goedkope speler.
B.T.W. spelen hier ook vrouwen dit spel? Wil is tegen een vrouw shotten, zien of ze daar verstand van hebben(niet slecht bedoeld). weet dat de vrouw met ploeg casa34 een voetbalfanate is.
Greetz 2 you all!
B.T.W. spelen hier ook vrouwen dit spel? Wil is tegen een vrouw shotten, zien of ze daar verstand van hebben(niet slecht bedoeld). weet dat de vrouw met ploeg casa34 een voetbalfanate is.
Greetz 2 you all!

-
- Member of the Soccer Project Association
-
Re: mentors??
isis zelfbreels wrote:och een mentor heb je toch niet echt nodig, ik ben nu anderhalf seizoen bezig en ksta nu eerst in divisie G. Het enige da ge moet doen is zorgen da ge nie teveel geld uitgeeft en af en toe een goed spelerke binnen halen. Als ge geduld hebt vind ge wel een goede goedkope speler.
Greetz 2 you all!
evakuh
aura
sonja
...
-
- Fan
weekprogramma
kan er mij iemand een weekprogramma geven wat er allemaal gebeurt tijdens da week op soccerproject.
bv :wanneer de wedstrijden worden gespeeld wanneer er wordt getraint op welke dagen enzo...
bv :wanneer de wedstrijden worden gespeeld wanneer er wordt getraint op welke dagen enzo...
-
Re: weekprogramma
Training: elke dag om 4h00, 10h00, 14h00, 18h00, 22h00sporting lokeren wrote:kan er mij iemand een weekprogramma geven wat er allemaal gebeurt tijdens da week op soccerproject.
Competitiewedstrijden (in het algemeen): maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag om 4h00
Bekerwedstrijden (in het algemeen): woensdag om 4h00
Vriendschappelijke wedstrijden (indien je ze plant): elke dag om 10h00, 14h00, 18h00, 22h00
Speltips en reglement: elke SoccerProject-pagina centraal bovenaan onder "Help", bij "Regels"
-
- Assistant Manager
ik kan ook wel een manager gebruiken, het liefst op msn en als dat niet kan dan maar pb op het forum.
ik zoek eigenlijk niet veel hulp maar gewoon voor wat kleine vraagjes soms zodat ik het forum niet meer zo flood
.
ik zoek eigenlijk niet veel hulp maar gewoon voor wat kleine vraagjes soms zodat ik het forum niet meer zo flood

manager of de-poepjes
+ / = / -
3 / 0 / 1
3 FC Wortegem 67
4 de-poepjes 65
5 Born to Loo... 63
sw te koop: http://www.soccerproject.com/transfer.php?spid=1801493
+ / = / -
3 / 0 / 1
3 FC Wortegem 67
4 de-poepjes 65
5 Born to Loo... 63
sw te koop: http://www.soccerproject.com/transfer.php?spid=1801493
hulp welkom
als beginnende 'manager' kan ik wel (veel) hulp gebruiken
Wie wil mij asjeblief wegwijs maken ??
Alvast bedankt
Manager : Ikkenie
ploeg : ikkenie stvv boys

Alvast bedankt

-
Re: hulp welkom
Luc_lissens@hotmail.comikkenie wrote:als beginnende 'manager' kan ik wel (veel) hulp gebruiken![]()
Alvast bedankt

RSCA: te groot voor België, soms niet groot genoeg voor Europa
-
- Fan