Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Zaleg mercie voor je goede raadsilverblast wrote:Wachten. Wat ik doe is : een reclamebord mag niet meer dan 10 dagen duren, anders wacht ik tot morgen.zennekik wrote:Zou ik dit sanmax reclamebord accepteren ???
157.000 voor 21 dagen ???
Of wacht ik beter tot moregen ???
Vandaag sanmax bord van 115.000 voor 2dagen

-
Faq you 

Spirit: De teamspirit is erg belangrijk, als je spelers een hechte groep vormen zullen ze beter presteren. Teamspirit is het groepsgevoel van je ploeg. Door wedstrijden te spelen en vooral te winnen verhoogt de teamspirit, transfers hebben echter een negatieve invloed. Op het einde van een seizoen wordt de team spirit gereset tot 90% van zijn waarde op dat moment (bvb. 90 wordt 81).
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
-
- Team Manager
Hoeveel stijgt een speler z'n moraal eigenlijk per wedstrijd ?
maw hoelang duurt het voor een speler met een moraal van 50 op 100 geraakt?
thnx,
DA
thnx,
DA
Visit me at www.myspace.com/rewave
-
Dark Angel wrote:Hoeveel stijgt een speler z'n moraal eigenlijk per wedstrijd ?
thnx,
DA
Zo heb ik het alleszins onthouden..Moraal :
+ 5% bij eender welk type wedstrijd hij speelt.
- 5% voor L en B-matchen die hij niet speelt
- 1% voor VrB-matchen die hij niet speelt
- 0.5% voor Vr-matchen die hij niet speelt

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
hoi, ik had een vraagje, hoe komt het dat telkens ik een speler koop die altijd op bijna alles zijn maximum heeft bereikt als hij bij mij komt, nochtans op het moment dat ik hem wil kopen zijn al zijn stats blauw, dus verbeterbaar en ineens als hij dus bij mij is worden die rood. Is hier een uitleg voor, want zo kan je toch nooit goeie spelers aankopen.
Bedankt L.G.
Bedankt L.G.
Ik speel in de G-reeks en er zijn veel ploegen die nog geen manager hebben en waar we dus altijd met 5-0 tegen winnen.
Maar nu is mijn vraag: hoeveel spelers moet je minimum opzetten? Want als ik gewoon mijn ploeg opstel moet ik daar heel veel loon voor betalen terwijl die eigenlijk niet spelen snap je.
Groetjes
Maar nu is mijn vraag: hoeveel spelers moet je minimum opzetten? Want als ik gewoon mijn ploeg opstel moet ik daar heel veel loon voor betalen terwijl die eigenlijk niet spelen snap je.
Groetjes
-
daniel paleacu:
ik kocht hem gistere, ik vroeg me af of ik wel echt een goede speler aan de haak heb geslagen: skills die maxed zijn, zijn balcontrole en beide hoofdskills spelopbouw en passen...
Positie CM
Leeftijd 22 Vorm 41–45–41–45–42
Lengte 1,68 m Beste prestatie 45
Club Cobain
Fitheid 100 %
Globale klasse 56 %
Moraal 63 %
Agressie 37 %
Ervaring 7 %
Conditie 34 %
Snelheid 32 %
Balcontrole 95 %
Koppen 22 %
Schieten 58 %
Tackelen 27 %
Kracht 22 %
Passen 75 %
Spelopbouw 65 %
ik kocht hem gistere, ik vroeg me af of ik wel echt een goede speler aan de haak heb geslagen: skills die maxed zijn, zijn balcontrole en beide hoofdskills spelopbouw en passen...
Positie CM
Leeftijd 22 Vorm 41–45–41–45–42
Lengte 1,68 m Beste prestatie 45
Club Cobain
Fitheid 100 %
Globale klasse 56 %
Moraal 63 %
Agressie 37 %
Ervaring 7 %
Conditie 34 %
Snelheid 32 %
Balcontrole 95 %
Koppen 22 %
Schieten 58 %
Tackelen 27 %
Kracht 22 %
Passen 75 %
Spelopbouw 65 %

-
Dat maakt niets uit wie je opstelt. Al je spelers krijgen loon!! Hier kun je dus niets aan doen!lolkoek wrote:Ik speel in de G-reeks en er zijn veel ploegen die nog geen manager hebben en waar we dus altijd met 5-0 tegen winnen.
Groetjes