Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik denk dat het aan de plaats van de tegenstander in de reeks ligt. Als uwe tegenstander onderaan staat zullen er minder supporters komen. Bij uw bekerwedstrijd komt het door het weer denk ik. 

Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
Neen, dat zal het niet zijn. Ik heb ook met mijn B gespeeld en er zaten 15.000 toeschouwers bij regen.maxyboy wrote:kan het ook te maken hebben met dat ik mn b-ploeg heb opgesteld?
Maar als ik naar uwe achterban kijk, heb je de eerste 2 wedstrijden van het seizoen eigenlijk geluk gehad dat het uitverkocht was. Je achterban is namelijk net iets kleiner dan je stadion. Dus bij goed weer en een sterke tegenstander zal het wel vaker volzitten.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
- Team Manager
-
Als het via de PC is, zal je het morgen al hebben.Fc Sintruin wrote:Mijn pa heeft gistren overgeschreven voor mijn SPFA,wanneer ben ik dit nu?
Maar een gewone overschrijving zal wel een 2-3 dagen duren.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
- Team Manager
Krijg ik daar een bericht van?krcgenk wrote:Als het via de PC is, zal je het morgen al hebben.Fc Sintruin wrote:Mijn pa heeft gistren overgeschreven voor mijn SPFA,wanneer ben ik dit nu?
Maar een gewone overschrijving zal wel een 2-3 dagen duren.
[img]http://www.desafio_jiu-jitsu_mar.blogger.com.br/Hooligan%20Pit%20Bull.jpg[/img]
-
Ja, je krijgt in SP een bericht met de bevestiging van uw lidmaatschap. Maar je zal dat zo ook wel zien.Fc Sintruin wrote: Krijg ik daar een bericht van?
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
- Team Manager
ik heb n vraagje over de functie van de skills bij sp:
zijn de skills elk apart belangrijk om de prestatie van een speler te bepalen? of enkel de hoofdskills? of enkel de globale klasse?
heeft het zo bv. zin om een snellere verdediger (met een lagere globale klasse) op te stellen tegen een rappe spits, of kies je toch beter voor een tragere verdediger met een iets hogere globale klasse?
zijn de skills elk apart belangrijk om de prestatie van een speler te bepalen? of enkel de hoofdskills? of enkel de globale klasse?
heeft het zo bv. zin om een snellere verdediger (met een lagere globale klasse) op te stellen tegen een rappe spits, of kies je toch beter voor een tragere verdediger met een iets hogere globale klasse?
-
Goeie vraag.
Ik vroeg me net hetzelfde af.
Vb.
Is een verdediger met koppen = 50 en tackelen = 70, maar toch GK=73 beter dan een verdidiger met koppen= 68 en tackelen = 70 maar GK=70 ?
(Veronderstel dat leeftijd en moraal gelijk zijn)
Dus, waar kijk je naar als je een speler koopt die voltraind is?
Enkel de GK ?
En, wat omtrent het bovenstaande bericht: snelle speler tov snelle of trage speler, maakt dit wat uit?
Vb.
Is een verdediger met koppen = 50 en tackelen = 70, maar toch GK=73 beter dan een verdidiger met koppen= 68 en tackelen = 70 maar GK=70 ?
Enkel de GK ?
En, wat omtrent het bovenstaande bericht: snelle speler tov snelle of trage speler, maakt dit wat uit?
Last edited by Pol Debosduif on Thu May 26, 2005 1:48 pm, edited 2 times in total.
Even een vraagje. Ik heb 2 spelers die geblesseerd zijn. waarvan de arts aangeeft dat de speler 1 dag en de ander 2 dagen geblesseerd zijn. Dit is al bijna een week lang zo dat de spelers op 1 en 2 dagen staan. Kijk ik naar de fitheid van de spelers staan ze allebij op 100%. Hoe kan dit? de speler is dan toch gewoon beter?
-
Voorlopig nog nietsPol Debosduif wrote:Goeie vraag.
Vb.
Enkel de GK ?

*En ik heb niet alleen last van m'n ogen hoor