ben daar ook al es in geslaagd oor dat doe je gwn door hem minder loon te geven en zen contract te verlengen is nie zo moeilijk oor maja gaat nie altijdloreback wrote:Hij zal alleen maar een contract accepteren dat beter is dan het huidigejasper!!!! wrote:toen ik het spel nog niet goed snapte had ik een speler verkocht voor 6.000.000. Ik voelde me de beste en kocht meteen twee (matige) CM's. De ene Kris Claeys (27 jaar 75%) had ik een contract gegeven van 10.000 ofzo. Ik heb sinds die dag voortdurend contract verlaagd. Maar nu wil hij niet meer verlagen:s. hij heeft een contract van
6500 loon, 1500 winstpremie, 0 tekengeld. hij heeft nu een moraal van 99 maar als ik hem 6500 loon, 1500 winstpremie, 0 tekengeld(wat hij al heeft) wilt hij zelfs niet meer accepteren.Dat kan toch ni
Hij heeft idd geen moraal van 100 maar 99 ligt r ni ver van é
p.S. die nieuwe contractregel=> go sjarelgoe idee
![]()
Hoe jij dan zijn loon telkens opnieuw hebt kunnen verlagen is voor mij een raadsel
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association

-
- Team President
-
Nuttige reactiealisa wrote:je kunt hem ook quoten he.jasper!!!! wrote:op de vraag van soccerganger : NEEN![]()
een van de meest gestelde vragen denkik samen met de vragen over de verborgen skill

Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*
BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
Ja het is een nuttige reactie, nu moet je naar de vorige blz gaan kijken om te zien waar de vraag van soccerganger over gaat, als hij quote is het gemakkelijkerloreback wrote:Nuttige reactiealisa wrote:je kunt hem ook quoten he.jasper!!!! wrote:op de vraag van soccerganger : NEEN![]()
een van de meest gestelde vragen denkik samen met de vragen over de verborgen skill

(niet dat het zoveel moeite is om ff te zoeken naar de vraag van soccerganger

-
Dat quoten makkelijker is weet ik ook wel..Die kerel zal heus wel eens vinden hoe het moet..cherno wrote:Ja het is een nuttige reactie, nu moet je naar de vorige blz gaan kijken om te zien waar de vraag van soccerganger over gaat, als hij quote is het gemakkelijkerloreback wrote:Nuttige reactiealisa wrote: je kunt hem ook quoten he.![]()
(niet dat het zoveel moeite is om ff te zoeken naar de vraag van soccerganger)
Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*
BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
-
-
- Team President
-
Mailtje sturen naar info@soccerproject.com eerstBirdie wrote:is het mogelijk als mijn broertje ook sp gaat spelen vanaf dezelfde pc?
Alias 'Sara de Vooze'