Beneliga seizoen 122

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Re: Beneliga Indeling seizoen 49/Stand en reacties

Post by Prince88 »

Rohalt, om onduidelijkheden te voorkomen, voor zaterdag 10 nov staan er 2 wedstrijden geplanned tegen de Fryske Gunners. De wedstrijd van 14u is voor de Beneliga.
Prince88, proud manager of Fresh
rohalt

Post by rohalt »

stand zie 1ste pagina van deze rubriek voor tussenstand speeldag 3 voor klasse 3 en 4.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

idem voor 1 en 2 :wink:
rohalt

Post by rohalt »

stand zie 1ste pagina van deze rubriek voor tussenstand speeldag 4 voor klasse 3 en 4.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
rohalt

Post by rohalt »

Na 4 wedstrijden en dus iets over halfweg is het zowel in klasse 3 als klasse 4 enorm spannend.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

Nadat Bats1903 me een paar dagen voor onze matchen verzekerd had dat hij met zijn C-team ging spelen en ik de 1ste match ook met 8-1 won ging hij de 2de match toch voluit tegen mijn B-team waardoor ik de match met 1-0 verloor. Ik geloof natuurlijk graag dat hij er niet aan gedacht heeft zijn C-team op te stellen maar heb hem wel een mailtje gestuurd waarin ik hem mijn gedacht gezegd heb. Ik moet de punten van die match ook niet hebben maar volgens de resultaten won ik wel met 1-0. Foutje van de firma denk ik.

Wat zijn eigenlijk de regels als een manager geen vrije momenten meer heeft, als er te laat wordt uitgenodigd of als er geen overeenkomst wordt gevonden voor het moment waarop de match gespeeld moet worden? Vorig seizoen waren er geen probleem maar ondertussen werd ik al met alle 3 deze problemen geconfronteerd en ik begin het een beetje beu te worden om er tijd en moeite in te steken (en dan nog eens gekloot te worden door loze beloftes). Dit met alle respect voor de organisatoren want het is een schitterend initiatief.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

The Amazing Spicy wrote:Nadat Bats1903 me een paar dagen voor onze matchen verzekerd had dat hij met zijn C-team ging spelen en ik de 1ste match ook met 8-1 won ging hij de 2de match toch voluit tegen mijn B-team waardoor ik de match met 1-0 verloor. Ik geloof natuurlijk graag dat hij er niet aan gedacht heeft zijn C-team op te stellen maar heb hem wel een mailtje gestuurd waarin ik hem mijn gedacht gezegd heb. Ik moet de punten van die match ook niet hebben maar volgens de resultaten won ik wel met 1-0. Foutje van de firma denk ik.

Wat zijn eigenlijk de regels als een manager geen vrije momenten meer heeft, als er te laat wordt uitgenodigd of als er geen overeenkomst wordt gevonden voor het moment waarop de match gespeeld moet worden? Vorig seizoen waren er geen probleem maar ondertussen werd ik al met alle 3 deze problemen geconfronteerd en ik begin het een beetje beu te worden om er tijd en moeite in te steken (en dan nog eens gekloot te worden door loze beloftes). Dit met alle respect voor de organisatoren want het is een schitterend initiatief.
Foutje gezien. Ik had de uitslagen omgedraaid (dus 8-1 voor bats en 0-1 voor jou). Is inmiddels aangepast. In de stand waren de uitslagen wel goed verwerkt.
Ik keek inderdaad op van de uitslag tegen Bats en dat is waarschijnlijk een mispeer geweest.

Wat betreft de tijdstippen: ik zie in de tweede klasse soms hele rijen aan blokkades en uitndogingen via de pool staan. Doordeweeks kan ik dat vanuit tactisch oogpunt nog wel begrijpen, maar de potjes op vrijdag/zaterdag (en dinsdag) mogen toch wel open blijven. De wedstrijden staan er al voor weken vantevoren op. Ik geef je dus gelijk dat dat zeer vervelend is en ik ga dan ook de managers langslopen die dit hebben en vragen of ze in ieder geval potjes openlaten of al plannen indien ze spfa hebben. (Wordt vervolgd...)
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

Bedankt daarvoor alleszins. Bats heeft ondertussen gezegd dat hij niet online kon komen en dat ik de 3 punten mag hebben van hem. Zie maar wat je ermee doet.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ik zal het even overleggen met Rohalt. Ik moet zelf zeggen dat ik naar een 3-0 forfait neig, omdat alle andere tegenstanders wel de '6 punten' cadeau krijgen. Op zich hoeft een tweede/derde klasse niet zo'n probleem te zijn, maar vanuit het oogpunt van SPEL kunnen die drie punten wel belangrijk zijn, mocht je daar interesse in hebben.
de_lorre
Team Board Member

Post by de_lorre »

Rohalt, ik wil je hierbij laten weten dat ik ga stoppen met mijn huidige SP account en dus (voorlopig) niet meer zal deelnemen aan de Beneliga.
Hopelijk kan je een vervanger vinden en van zodra ik terug actief ben, schrijf ik me in voor het eerstvolgende seizoen.
rohalt

Post by rohalt »

Bedankt, de Lorre, wel spijtig natuurlijk.

Ondertussen heb ik de stand halfweg 5de speeldag bijgewerkt voor klasse 4, gezien daar toch al een aantal matchen werden gespeeld.
Het lijkt er op dat Landstormers en KFC Heist zullen promoveren, tenzij er een andere club nog roet in het eten van die 2 ploegen zou werpen.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ronde 5 loopt niet lekker in de tweede klasse. Een aantal managers stopt de kalender helemaal vol, waardoor er geen ruimte meer is. Zorg dat de potjes twee (drie) weken eerder zijn geregeld om teleurstellingen te voorkomen. Als je van je zelf weet dat je met een hele volle agenda werkt is het misschien zelfs makkelijk om een wedstrijd desnoods eerder te plannen dan de aangegeven datum (mits de tegenstander dit ook geen probleem vindt).

Voor dit weekeinde kan ik voor de tweede klasse geen stand opmaken, omdat er teveel wedstrijden (nog) niet gespeeld zijn....
FC The White Caps

Post by FC The White Caps »

Ik zou graag volgend terug meedoen met de Beneliga als dat kan :)
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
rohalt

Post by rohalt »

In 3de en 4de klasse werd het klassement aangepast na een quasi volledige 5de speeldag.
In 3de lijkt wanna be3 op promotie af te stevenen. Wie de ploeg zal volgen is nog niet echt duidelijk.
In 4de lijken er 2 ploegen te promoveren : Landstormers en KFC Heist.
Nog 2 speeldagen voor beide klassen.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

De stand voor de eerste klasse is opgemaakt.

Voor de tweede klasse is dat lastig, omdat er een pot uit ronde 3 voor 1dec staat, twee potten uit ronde 4 voor deze week en van de pot Bats-Coos kon ik de tweede wedstrijd niet vinden.....

Ik hoop dat na ronde 6 alle wedstrijden zijn bijgewerkt door alle managers (nogmaals haal de blokkades er af en de hele reeks 'onnodige' pooluitnodigingen en regel het even met elkaar!)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”