Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
IK pak altijd eerst de duurdere.AzAlKmAaR wrote:Hoevaak worden de reclameborden "ververst"? Want ik heb nu een aanbieding van sanmax van 51.000 in 42 dagen maar dat ga ik natuurlijk niet doen.. wanneer is de volgende aanbieding? Ik heb er eigenlijk nog nooit op gelet..

En dan degene met de minste tijd.

Maar daar heb ik ok niet echt op gelet.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
- Member of the Soccer Project Association
ik volg dezelfde theorievincent wrote:IK pak altijd eerst de duurdere.AzAlKmAaR wrote:Hoevaak worden de reclameborden "ververst"? Want ik heb nu een aanbieding van sanmax van 51.000 in 42 dagen maar dat ga ik natuurlijk niet doen.. wanneer is de volgende aanbieding? Ik heb er eigenlijk nog nooit op gelet..

-
- Team President
bij iedere simulatie van 04:00 krijg je andere aanbiedingen! volgens mij! ik neem altijd wat het voordeligst is. gewoon het bedrag delen door het aantal dagen! we hebben nu wel dik geluk dat we een nieuwe sponsorcampagne hebben van een nieuw bedrijf conform aan de aanbiedingen van Sanmaxpurple_white wrote:ik volg dezelfde theorievincent wrote:IK pak altijd eerst de duurdere.AzAlKmAaR wrote:Hoevaak worden de reclameborden "ververst"? Want ik heb nu een aanbieding van sanmax van 51.000 in 42 dagen maar dat ga ik natuurlijk niet doen.. wanneer is de volgende aanbieding? Ik heb er eigenlijk nog nooit op gelet..

nooit die van 42 dagen pakken, overmorgen heb je er misschien 1 van 3 of 4 dagen, een paar dagen later een van 5 dagen, je moet al goed zot zijn om die van meer dan 20 dagen te pakkenAzAlKmAaR wrote:idd maar ik vroeg me af of ik nu die 182.000 in 42 dagen moest pakken of toch nog maar ff wachten.. ik wilde wachten maja dan moet het geen week zijn he..ma ik kijk morgen nog wel een x of ik al een nieuwe aanbieding heb.. tnx grtzz

-
- Team President
mee eens ! doe ik ook never! je kunt beter 3 dagen wachten op een goed aanbod dan ingaan op een redelijk aanbodwannesvdh wrote:nooit die van 42 dagen pakken, overmorgen heb je er misschien 1 van 3 of 4 dagen, een paar dagen later een van 5 dagen, je moet al goed zot zijn om die van meer dan 20 dagen te pakkenAzAlKmAaR wrote:idd maar ik vroeg me af of ik nu die 182.000 in 42 dagen moest pakken of toch nog maar ff wachten.. ik wilde wachten maja dan moet het geen week zijn he..ma ik kijk morgen nog wel een x of ik al een nieuwe aanbieding heb.. tnx grtzz

-
ahja?sissysquad wrote:mee eens ! doe ik ook never! je kunt beter 3 dagen wachten op een goed aanbod dan ingaan op een redelijk aanbodwannesvdh wrote:nooit die van 42 dagen pakken, overmorgen heb je er misschien 1 van 3 of 4 dagen, een paar dagen later een van 5 dagen, je moet al goed zot zijn om die van meer dan 20 dagen te pakkenAzAlKmAaR wrote:idd maar ik vroeg me af of ik nu die 182.000 in 42 dagen moest pakken of toch nog maar ff wachten.. ik wilde wachten maja dan moet het geen week zijn he..ma ik kijk morgen nog wel een x of ik al een nieuwe aanbieding heb.. tnx grtzz

dus jij pakt liever 8 keer één van 5dagen = 85.000 ongeveer
dan één van 42 dagen voor 170.000

-
- Team President
-
-
- Team President
-
Ik heb ook altijd klote-aanbiedingen hoor.. als het bedrag hoog is zijn de dagen ook hoog.. Maar ik nam eerst ook nooit langer dan 10 dagen.. nu doe ik dat alleen nog bij de sp-reclameborden.. bij sanmax en andere kijk ik gewoon naar het bedrag als dat rond de 200.000 is accept ik wel.. het moeten natuurlijk geen 50 dagen zijn ofzo.. maar 25 ofzo accepteerde ik wel dan.. maja ik ga nu dus ff wachten op dat SUPERaanbod 

25 mei 2006 + € 172.800,00 Inkomsten door reclame panelen van de firma Sanmax Consultancy BVBA (4 dagen)purple_white wrote:die heb ik nog NOOIT tegengekomesissysquad wrote:jongen er zijn er ook van 8 dagen 160.000! dat is allemaal random.. ik neem er nooit een langer dan 10 dagen. maar goed ieder voor zich hierin![]()
![]()
is da normaal,
9 mei 2006 + € 208.800,00 Inkomsten door reclame panelen van de firma Sanmax Consultancy BVBA (3 dagen)
5 mei 2006 + € 199.200,00 Inkomsten door reclame panelen van de firma Sanmax Consultancy BVBA (2 dagen)
je hebt die waarschijnlijk nooit gezien omdat je altijd die van 40 dagen accepteerd

op 25 dagen meer dan 500K, dan is het zot om voor 200.00 40 dagen aan te nemen
-
- Team President
ik bedoel maar... nanananananawannesvdh wrote:25 mei 2006 + € 172.800,00 Inkomsten door reclame panelen van de firma Sanmax Consultancy BVBA (4 dagen)purple_white wrote:die heb ik nog NOOIT tegengekomesissysquad wrote:jongen er zijn er ook van 8 dagen 160.000! dat is allemaal random.. ik neem er nooit een langer dan 10 dagen. maar goed ieder voor zich hierin![]()
![]()
is da normaal,
9 mei 2006 + € 208.800,00 Inkomsten door reclame panelen van de firma Sanmax Consultancy BVBA (3 dagen)
5 mei 2006 + € 199.200,00 Inkomsten door reclame panelen van de firma Sanmax Consultancy BVBA (2 dagen)
je hebt die waarschijnlijk nooit gezien omdat je altijd die van 40 dagen accepteerd
op 25 dagen meer dan 500K, dan is het zot om voor 200.00 40 dagen aan te nemen