Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
-
- Team President
-
Wanneer je achterban erom vraagt.purple_white wrote:purple_white wrote:wanneer vergroot je best je stadion qua capaciteit??

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
-
-
- Team President
Vraagje ivm net gekcohte speler(s)
Ik heb een vraagje in verband met spelers dat je net aangekocht hebt. Ik speel soccerproject nog niet zo heel lang, maar ik heb al een paar spelers aangekocht en ik let er dan iedere keer op dat de spelers nog niet helemaal voltraind zijn. Maar het is al meerdere keren gebeurd dat ze enkel blauwe balkjes hebben als ik ze nog niet gekocht heb, en als ik ze dan wil trainen zijn ze bij alles (of eventueel bij conditie niet) voltraind. Omdat dit me al een paar keer verkeerde transfers opgeleverd heeft zou ik graag weten hoe je dit kan zien in de toekomst. Misschien ligt dit aan mijn ploeg, misschien ligt het aan de speler in kwestie...
Enige hulp zou super zijn! Want ik heb al een paar jonge spelers gekocht met het oog op de toekomst, maar meestal kon ik ze niet verder trainen...
Al nen ferme merci!
P.S.: Sorry als dit ergens anders al gevraagd is, of als ik mijn berichtje ergens anders moest posten, ik ben dus nog behoorlijk nieuw hier, maar ik zal mijn weg wel vinden.
Enige hulp zou super zijn! Want ik heb al een paar jonge spelers gekocht met het oog op de toekomst, maar meestal kon ik ze niet verder trainen...
Al nen ferme merci!
P.S.: Sorry als dit ergens anders al gevraagd is, of als ik mijn berichtje ergens anders moest posten, ik ben dus nog behoorlijk nieuw hier, maar ik zal mijn weg wel vinden.
-
Re: Vraagje ivm net gekcohte speler(s)
Je kunt bij een speler die niet in jouw team speelt niet zien welke skills voltraind zijn.. Stuur daarom die manager een bericht om te vragen welke skills voltraind zijn.. Dan is het maar hopen dat die manager ook daadwerkelijk eerlijk is.. Om dit risico te vermijden kun je ook jeugdspelers kopen met alle skills onder de 50 dan weet je zeker dat de skills nog niet voltraind zijn..Dierckens wrote:Ik heb een vraagje in verband met spelers dat je net aangekocht hebt. Ik speel soccerproject nog niet zo heel lang, maar ik heb al een paar spelers aangekocht en ik let er dan iedere keer op dat de spelers nog niet helemaal voltraind zijn. Maar het is al meerdere keren gebeurd dat ze enkel blauwe balkjes hebben als ik ze nog niet gekocht heb, en als ik ze dan wil trainen zijn ze bij alles (of eventueel bij conditie niet) voltraind. Omdat dit me al een paar keer verkeerde transfers opgeleverd heeft zou ik graag weten hoe je dit kan zien in de toekomst. Misschien ligt dit aan mijn ploeg, misschien ligt het aan de speler in kwestie...
Al nen ferme merci!
-
Over VrB's als iedereen ingeschreven is:

- Als er om 10u/14u wordt gesimuleerd en bepaald tegen wie en wanneer je zal moeten spelen in een VrB, dan zal je 3 dagen later spelen (tenzij die dag al volzet is).
vb: simulatie 14u 09/06 dan eerste wedstrijd VrB ten vroegste 12/06. - om 18u
-> weet ik niet
- om 22u: 4 dagen later (tenzij die dag al volzet is).
vb. simulatie 22u 09/06 dan eerste wedstrijd VrB ten vroegste 13/06.