Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
eerst de wedstrijd en dan de fitheid:)diedne wrote:ik heb morgen een redlijk belangrijke competitie wedstrijd en sommige spelers zijn niet zo heel fit
Nu vraag ik mij af hoe de simulatie tewerk gaat
wordt eerst de wedstrijd gespeelt en daarna de fitheid en moraal enzo berekent of hoe gaat het?
Kan hier mij iemand een uitleg over geven?
Alvast merci
Kan niet anders he.purple_white wrote:eerst de wedstrijd en dan de fitheid:)diedne wrote:ik heb morgen een redlijk belangrijke competitie wedstrijd en sommige spelers zijn niet zo heel fit
Nu vraag ik mij af hoe de simulatie tewerk gaat
wordt eerst de wedstrijd gespeelt en daarna de fitheid en moraal enzo berekent of hoe gaat het?
Kan hier mij iemand een uitleg over geven?
Alvast merci

Want anders word hihj eerst fit en daarna pas de wedstrijd waardoor hij weer afzakt.

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
TS Stijgt bij:rob m wrote:Kan iemand mij het volgende vertellen. Ik speel voor 't 2de seizoen, draai lekker mee deze competitie maar krijg de teamspitir niet omhoog hoewel alle spelers zo nu en dan spelen. Kan iemand me vertellen hoe ik de spirit omhoog krijg?
- Vriendschappelijke wedstrijden (+0,75% bij winst, +0,5% bij gelijkspel of verlies)
- Vriendschappelijke bekerwedstrijden (+1%)
- Bekermatchen (+2% bij winst, +1% bij gelijk of verlies)
- Competitiematchen (+2% bij winst, +1% bij gelijk of verlies)
Daalt bij:
- Inkomende (betalend + gratis) transfers (-5%)
- Uitgaande (betalende + gratis) transfers (-5%)
- Als de kwaliteit van het veld minder dan 60% is daalt de teamspirit van een ploeg(Hoeveel?)
- Bij de simulatie van het nieuwe seizoen op zaterdag om 4u (-10% van de huidige waarde)
Blijft gelijk:
- Bij ontslag van spelers en/of stafleden
- Bij bijkomen van een nieuwe jeugdspeler
Veel wedstrijden spelen is dus de boodschap

Meer VRmatch spelen.rob m wrote:Kan iemand mij het volgende vertellen. Ik speel voor 't 2de seizoen, draai lekker mee deze competitie maar krijg de teamspitir niet omhoog hoewel alle spelers zo nu en dan spelen. Kan iemand me vertellen hoe ik de spirit omhoog krijg?
Dan gaat het wat sneller.

Heb je veel transfers gedaan??
Kan ook 1 van de problemen zijn.
Dan wil je het opvijzelen, maar vanwege de transfers gaat de TS niet omhoog.

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
Ma dan weet ge nooit zeker wanneer de eindtijd is van een transfer?Daan.// wrote:rood= het is nog niet mogelijk voor de verkoper om direct te aanvaardenGlen DV wrote:Ik had een vraagje ivm de transferlijst.
Ik zie namelijk sommige vakjes in het rood en sommige in het groen. Wat voor betekenis heeft dit?
groen= het bovenstaande is wel mogelijk
-
Nee, Dat is ten laatste de tijd die aangegeven is als eindtijd en er kan ten vroegste geaccepteerd worden nadat de speler 2 dagen op de transferlijst gestaan heeft (dan staat het ook in het groen).Glen DV wrote:Ma dan weet ge nooit zeker wanneer de eindtijd is van een transfer?
De eindtijd kan eventueel verlengd worden als iemand op de laatste dag nog geboden heeft.
-
- Team Board Member
-
Wat is de veiligste en makkelijkste manier om SPFA-lidmaatschap te betalen?
(Deze vraag omdat mijn vader in de banksector actief was en erg wantrouwig staat tegenover betalingen over internet)
Bedankt
(Deze vraag omdat mijn vader in de banksector actief was en erg wantrouwig staat tegenover betalingen over internet)
Bedankt

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white