PiRLo wrote:idd zeer gemakkelijk, voormij vooral omdat ik spmt niet kan installeren, zijn er nog zo'n excel programmas ik heb die van verborgen skill en max en min van tits ?...
Zowel hidden skill en maxima-minima heb ik geschreven in Excel.
Sterker nog, mijn minima-maxima excel was er eerder dan die functie op SPMT.
Deze info staat op Badbuffalo's site. www.biancoazurri.tk (of iets in die aard)
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Hmm was eens aan het denken, maar zijn er eigelek negatieve gevolgen aan WC/parking en kantines uit te bouwen ? Ook al vergroot je je capaciteit niet direct, want deze dingen duren meestal wel lang, dus is het mss gemakkelijk om dat op voorhand te doen, iemand een idee ?
zennekik wrote:Hmm was eens aan het denken, maar zijn er eigelek negatieve gevolgen aan WC/parking en kantines uit te bouwen ? Ook al vergroot je je capaciteit niet direct, want deze dingen duren meestal wel lang, dus is het mss gemakkelijk om dat op voorhand te doen, iemand een idee ?
ik denk dat dan je kosten voor de thuiswedstrijden hoger worden
zennekik wrote:Hmm was eens aan het denken, maar zijn er eigelek negatieve gevolgen aan WC/parking en kantines uit te bouwen ? Ook al vergroot je je capaciteit niet direct, want deze dingen duren meestal wel lang, dus is het mss gemakkelijk om dat op voorhand te doen, iemand een idee ?
ik denk dat dan je kosten voor de thuiswedstrijden hoger worden
Ha oke, dan ga ik het nog niet doen, maar d8 anders moet je weer 25 dagen wachten voor het af is enzo, dus ja
Als ik een beker wil opstarten die prive is.. dan hoort er toch gevraagd te worden of je zelf ook wilt meedoen..? Ik kan mezelf ook niet selecteren terwijl ik wel in mijn eigen contactlijst sta.. btje noob vraag maja ik snap t gewoon ff niet
AzAlKmAaR wrote:Als ik een beker wil opstarten die prive is.. dan hoort er toch gevraagd te worden of je zelf ook wilt meedoen..? Ik kan mezelf ook niet selecteren terwijl ik wel in mijn eigen contactlijst sta.. btje noob vraag maja ik snap t gewoon ff niet
Op een gegeven moment kan je kiezen, Schrijf jezelf in? Ja/Nee
AzAlKmAaR wrote:Als ik een beker wil opstarten die prive is.. dan hoort er toch gevraagd te worden of je zelf ook wilt meedoen..? Ik kan mezelf ook niet selecteren terwijl ik wel in mijn eigen contactlijst sta.. btje noob vraag maja ik snap t gewoon ff niet
Op een gegeven moment kan je kiezen, Schrijf jezelf in? Ja/Nee
moet je op Ja zetten!
hmmz jah normaal doet ie dat jah ma nu deed ie dat niet ik ga het nog wel ff een keer proberen..
EDIT: Ik had een keer te weinig op "verder" gedrukt