PiRLo wrote:Hoe kan ik zonder spmt men ticketprijs berekenen hoe die maximum moet zijn ?
acherban gedeeld door het aantal plaatsen maal 10. Dan kom je er ongeveer. Maar vanaf je zitplaatsen midner dan de helft van de achterban, is het getal dat je uitkomt ietsje te hoog
Sportsmanager Football Pool Registreer nu!
Klik op het logo :
Is de verborgen skill een vaste waarde of niet
Ik kocht een speler van pirlo, hij zei me dat de verborgen skill 100% was. Een dag na aankoop controleer ik voor het eerst zijn verborgen skill: 94. Twee dagen na aankoop kijk ik opnieuw: 97.5 verborgen skill???
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Fikkiezero wrote:Is de verborgen skill een vaste waarde of niet
Ik kocht een speler van pirlo, hij zei me dat de verborgen skill 100% was. Een dag na aankoop controleer ik voor het eerst zijn verborgen skill: 94. Twee dagen na aankoop kijk ik opnieuw: 97.5 verborgen skill???
die verandert soms door de afrondingen.
Sportsmanager Football Pool Registreer nu!
Klik op het logo :
De verborgen skill is een vaste waarde. De varierende waarde die je in SPMT (want ik veronderstel dat je hem daarmee hebt gecontroleerd) ziet, is gewoon een gevolg van de manier van berekenen binnen SPMT.
De verborgen skill is een vaste waarde. De varierende waarde die je in SPMT (want ik veronderstel dat je hem daarmee hebt gecontroleerd) ziet, is gewoon een gevolg van de manier van berekenen binnen SPMT.
ok, @pelsen en balzak: thnx!
11 seizoensoverwinningen
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
silverblast wrote:Nog één ding: hoe vaker je update met SPMT, hoe accurater die verborgen skill zal worden.
ok, zal ik probere
EDIT: als bij SPMT het blad bekijk met die speler, is de VS al 98 geworden. Tik ik alle waarden afzonderlijk in in de SPMT VS calculator, geeft hij 100 weer als VS. Dus de uitleg klopt
11 seizoensoverwinningen
Mijn vraag is ik zie in vele onderschriften bv een naam van diegene zijn team onderlijnt staan en dan kan je e rop klikken en dan kom je bij dat team, maar hoe doe je dat kan stomme vraag zijn ma ik weet t nie