emeulea wrote:te vinden in je club-overzicht, onder je bekers
als je SPFA bent, ik kom er altijd aan door op je teamnaam te rechter kliken en dan openen in nieuwe tab/venster te pakken, en dan staat de link er, is trouwens de gemakkelijkste manier om de link naar je manager overzicht, competitie, gastenboek etc te krijgen
emeulea wrote:te vinden in je club-overzicht, onder je bekers
als je SPFA bent, ik kom er altijd aan door op je teamnaam te rechter kliken en dan openen in nieuwe tab/venster te pakken, en dan staat de link er, is trouwens de gemakkelijkste manier om de link naar je manager overzicht, competitie, gastenboek etc te krijgen
Hoe kon ik dit nu verliezenµ? mijn linieratings waren vele keren beter en m'n spelers presteerden ook beter :s
SoccerProject Matchverslag
Datum vri 7 jul 2006 (10:29:48 CET)
Tickets 2.032
Type Competitie
the pittbulls 1 - 1 FC Floriant
11' 0 - 1 Mario Reigel
Anthony de Oliviera 1 - 1 18'
the pittbulls Y Y2 R I S R
Ricky Stepanovs (C) 37
Yapi Heath 80' 35
Pieter Ndikumana 74' 59
Steve Zewlakow 78' 44
Pieter Ribus 58
Toussaint Martens 58
Steve Hempte 56
Goran De Brul 86' 54
Anthony de Oliviera 70' 57
Geir Kubik 39
Gabriel Ribus 44
Vandaag een nieuwe jeugdspeler gekregen, weer een LM. De vierde keer al Ik zit nu met een vraag, ik heb een LM van 28 jaar (BP 64), een LM van 20 (BP 59) uit mn jeugdcentrum en een LM van 21 uit mn jeugdcentrum maar die stelt niks voor+ die nieuwe LM van 19 jaar. Zou iemand eens willen kijken bij mijn team (FC DeLaNuit) en mij vertellen wat ik beste kan doen ivm verkoop en toekomst?
bvd
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523 Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!
DeLaNuit wrote:Vandaag een nieuwe jeugdspeler gekregen, weer een LM. De vierde keer al Ik zit nu met een vraag, ik heb een LM van 28 jaar (BP 64), een LM van 20 (BP 59) uit mn jeugdcentrum en een LM van 21 uit mn jeugdcentrum maar die stelt niks voor+ die nieuwe LM van 19 jaar. Zou iemand eens willen kijken bij mijn team (FC DeLaNuit) en mij vertellen wat ik beste kan doen ivm verkoop en toekomst?
bvd
ik houd men jeugdspelers altijd tot ze voltrained zijn, je kan veel geld verdienen met een jeugspeler te verkopen, maar veel meer verliezen
ik zou nog 1 van die 2 jonge LM's verkopen, kijk welke de beste prestatie kan halen want die ene is nog niet vontraint
DeLaNuit wrote:Vandaag een nieuwe jeugdspeler gekregen, weer een LM. De vierde keer al Ik zit nu met een vraag, ik heb een LM van 28 jaar (BP 64), een LM van 20 (BP 59) uit mn jeugdcentrum en een LM van 21 uit mn jeugdcentrum maar die stelt niks voor+ die nieuwe LM van 19 jaar. Zou iemand eens willen kijken bij mijn team (FC DeLaNuit) en mij vertellen wat ik beste kan doen ivm verkoop en toekomst?
bvd
ik houd men jeugdspelers altijd tot ze voltrained zijn, je kan veel geld verdienen met een jeugspeler te verkopen, maar veel meer verliezen
ik zou nog 1 van die 2 jonge LM's verkopen, kijk welke de beste prestatie kan halen want die ene is nog niet vontraint
ok bedankt
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523 Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!