Toevallig geen contracten verlengd/ staffaanpassingen/ enig ander iets waarvan je vermoedt dat het invloed kan gehad hebben op moraal?wannesvdh wrote:dacht ik eerst ook, maar mijn B ploeg heeft een L wedstrijd gespeeld en ze hebben er allemaal 9-10% moraal bij gekregen
ik heb mijn SPMT gegevens alleen van gisterenavond en dezemorgend na 10 uur, en toen heeft mijn A een vrb gespeeld, maar daar zaten die spelers zeker niet allemaal op de bank
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
Nee alle skills bij elkaar wordt afgerond.. dus bij 2 skills heb je 2x die 6,66 is dus 13,32 = 13yockr wrote:kan wel, het wordt afgerond. 6,66... afgerond is 7%real wrote:bedankt voor de reacties spijtig dat het geen 7 % globale klasse naar omhoog gaatyockr wrote:max 6,66... % om precies te zijn![]()
dus als je skill van 0% naar 100% gaat stijgt de GK 7%
bedankt iedereen kmoest da kee weten voor iets te berekenAzAlKmAaR wrote:Nee alle skills bij elkaar wordt afgerond.. dus bij 2 skills heb je 2x die 6,66 is dus 13,32 = 13yockr wrote:kan wel, het wordt afgerond. 6,66... afgerond is 7%real wrote: bedankt voor de reacties spijtig dat het geen 7 % globale klasse naar omhoog gaat![]()
dus als je skill van 0% naar 100% gaat stijgt de GK 7%

-
Hieraan had ik vanmorgen niet gedacht, was te gefixeerd op de spelercalculator...'t zal waarschijnlijk ook een beetje aan de Chimay en de Stella gelegen hebbenwannesvdh wrote:dit bedoelde ik met kijk na op SPMT
kijk naar de ervaring en de globale klasse, dit kan NOOIT als het die 13.33% was zoals balzak veronderstelde

-
stel dat dan voor in te vertalen bugs/voorstellebnreal wrote:ma zet ze er dan op voor 0 euro en dan gwn laten biedenbalzak wrote:daarom...?real wrote:ploegen die BV stoppen in E of f enz.. waarom komen die hun spelers niet op de transfermarkt
Waarom zouden ze er wel opkomen?
het is gewoon omdat er neit teveel gratis spelers zouden zijn

niks gedaan met de staff, en geenenkel contract verlengtsilverblast wrote:Toevallig geen contracten verlengd/ staffaanpassingen/ enig ander iets waarvan je vermoedt dat het invloed kan gehad hebben op moraal?wannesvdh wrote:dacht ik eerst ook, maar mijn B ploeg heeft een L wedstrijd gespeeld en ze hebben er allemaal 9-10% moraal bij gekregen
ik heb mijn SPMT gegevens alleen van gisterenavond en dezemorgend na 10 uur, en toen heeft mijn A een vrb gespeeld, maar daar zaten die spelers zeker niet allemaal op de bank

hoeveel geld krijg je als je 1e word in de G div. en promoveerd?
gaat je teamspirit omlaag als je een speler in de lijst PLAATST. of pas als je hem VERKOOPT?
tx!
[spelers te koop: zie manager: birdie]
gaat je teamspirit omlaag als je een speler in de lijst PLAATST. of pas als je hem VERKOOPT?
tx!
[spelers te koop: zie manager: birdie]
Club Flying Bird's div. G253 (friendly's welkom!)
seizoen 11: 8e in div. G 253
seizoen 12: 1e in div. G 253+topschutter 1e+2e
4e ronde vd beker uitgeschakeld
seizoen 11: 8e in div. G 253
seizoen 12: 1e in div. G 253+topschutter 1e+2e
4e ronde vd beker uitgeschakeld
-
1) je krijgt 640K dacht ikBirdie wrote:hoeveel geld krijg je als je 1e word in de G div. en promoveerd?
tx!
[spelers te koop: zie manger: birdie]
2) als je hem VERKOOPT. Maar als je hem erop plaatst zakt de moraal
Hoe geraakt een team als S.A.T. aan zoveel managersptn op zo'n korte tijd?
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever