Je kan met al je vragen terecht bij:drolsmurf wrote:hey ben juist begonne en kan wel wat help gebruiken gebruikersnaam:drolsmurf team:Wijnegem

manager: visserkes
team: Essevee Zulte-Waregem
Moderator: Moderator
Je kan met al je vragen terecht bij:drolsmurf wrote:hey ben juist begonne en kan wel wat help gebruiken gebruikersnaam:drolsmurf team:Wijnegem
Ik persoonlijk zou dus niet op conditie trainen.. tenzij je er heel zeker van bent dat het een speler voor je A ploeg wordt..Tip : na de hoofdskills te hebben getraind train je het best op conditie, zo verliezen je spelers minder fitheid per gespeelde wedstrijd en kunnen ze meer wedstrijden aan.
Ik deel dezelfde mening als Tats!Tats wrote:Ik persoonlijk zou dus niet op conditie trainen.. tenzij je er heel zeker van bent dat het een speler voor je A ploeg wordt..Tip : na de hoofdskills te hebben getraind train je het best op conditie, zo verliezen je spelers minder fitheid per gespeelde wedstrijd en kunnen ze meer wedstrijden aan.
Om de volgende reden: Conditie is DE skill die het meest zakt/dropt na een simulatie.. gevolg.. je moet dat telkens weer bij trainen
na de hoofdskills, train ik eerst de skills die positief beïnvloed kunnen worden door de individuele orders, en dan pas op conditie.Tats wrote:Ik persoonlijk zou dus niet op conditie trainen.. tenzij je er heel zeker van bent dat het een speler voor je A ploeg wordt..Tip : na de hoofdskills te hebben getraind train je het best op conditie, zo verliezen je spelers minder fitheid per gespeelde wedstrijd en kunnen ze meer wedstrijden aan.
Om de volgende reden: Conditie is DE skill die het meest zakt/dropt na een simulatie.. gevolg.. je moet dat telkens weer bij trainen
Ik sta altijd paraat.cheops41 wrote:Ik ben niet echt meer een beginner in het soccerproject wereldje, maar begrijp van veel dingen nog niet echt veel.
Ben aan het lezen geslagen en kom nu telkens dingen tegen dat ik denk he dat kan dus ook.
Maar ben er wel achter gekomen dat dit manager spel ingewikkelder is dan andere manager spelen die ik speel.
Vandaar dat ik graag iemand zal willen hebben die me wat meer op weg helpt zodat ik mijn team wat beter kan maken dan dat het nu is.
En dat ik het beste uit het spel kan halen wat mogelijk is..
Hopelijk is er iemand die hier open voor staat.
Thnks en hopelijk tot snel manager quickboys