Isis wrote:Gaat het hier over 'eerlijkheid'? Dat is wel nobel van jullie
Sorry Isis, de "eerlijkheid" gebied me te zeggen dat het niet volledig zo is. Het gaat ook over eigenbelang... Je weet wel, de onzichtbare hand (cfr. A. Smith) die de ganse economie draaiende houdt...
geformuleerd in 1776
ben het just aan het studeren tegen morgen examen economie
in "An Inquiry into the Nature and Causes of the Wealth of Nations".
Daan.// wrote:seg, oscarcookie, weet je ook waar die verborgen skill voor dient?
Uiteraard
...tell me more
Wanneer de nieuwe versie van de tool online komt zal alles vrij snel duidelijk zijn... Het is vrij logisch waar de hidden skill voor dient, volgens mij heeft Sjarel dat ooit gepost op het forum...
Wanneer de nieuwe versie van de tool online komt zal alles vrij snel duidelijk zijn... Het is vrij logisch waar de hidden skill voor dient, volgens mij heeft Sjarel dat ooit gepost op het forum...
blessuregevoeligheid? btw, die tool werkt toch niet bij mij (zoals je al weet)
Heb je ze btw al eens volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Om op uw vraag te antwoorden: Neen, maar ik zou het fijn vinden moest je er nu niet meer naar vragen, want ik ga het toch niet vertellen...
OscarCookie wrote:
Heb je ze btw al eens volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Ik ga voor u trouwens de optie implementeren om de skill zelf een naam te geven Misschien moet ik dat wel doen met alle skills...
Koenb zal dat ongetwijfeld ook geweldig vinden... SPMT wordt dan LBMI: LegBatterij Meet Instrument