Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Tja, veel kun je daaraan niet doen.Benjamin wrote:vraagje: mijn loonkost ligt redelijk hoog (voor iemand die naar E gaat) in de Liga betaal ik elke wedstrijddag 117 000+-€, veel te veel naar mijn goesting, iemand een idee hoe ik dit zou kunnen verlagen?
1) lagere klassespelers kopen en de hogere klassespelers eruit gooien

2) Hoe hoger je gaat spelen, hoe beter je spelers, hoe meer loonkost
3) Stadion uitbreiden en zoveel mogelijk supporters lokken zodat je meer inkomsten hebt
-
1 speler van elke team, SPFA mag meer ( 3 denk ikDen Uier wrote:Hoi,
Hoeveel spelers mag je kopen van eenzelfde team ?
Hoeveel spelers mag je verkopen aan eenzelfde team ?
Hoe zit het dan als je SPFA hebt met transfers en hoe zit het als ik wel SPFA heb en de tegenstander niet ?
Thx

idem antwoord 1
En ook je derde vrag zie je in de vorige antwoorde

-
-
- Assistant Manager
Hmm zijn nu toch 2 dagen voorbij maar hij is nog steeds niet binnenPiRLo wrote:Idd, bij gratis spelers moet je geloof ik maar 2 dagen wachten en dan kiest de speler het team1Feyenoord wrote:owh ik dacht dat dat alleen zo was als er transfergeld betaald word? Zo las ik het in iedergeval bij regels. Het staat er trouwens ook niet bij wanneer hij erop gezet en wanneer hij eindigt.vincent wrote: Ligt eraan wanneer hij erop gezet is.
Als hij er gisteren opgezet is mag je nog 6 dagen wachten.

-
Zal je moeten wachten tot na een simulatie1Feyenoord wrote:Hmm zijn nu toch 2 dagen voorbij maar hij is nog steeds niet binnenPiRLo wrote:Idd, bij gratis spelers moet je geloof ik maar 2 dagen wachten en dan kiest de speler het team1Feyenoord wrote: owh ik dacht dat dat alleen zo was als er transfergeld betaald word? Zo las ik het in iedergeval bij regels. Het staat er trouwens ook niet bij wanneer hij erop gezet en wanneer hij eindigt.

-
- Team President
-
Fitheid verliezen ze alleszins niet, maar of ze moraal bij krijgen, daar twijfel ik.
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
- Assistant Manager
3de dag ja dat mijn bod er nog staat en er zijn geen andere teams.PiRLo wrote:Zal je moeten wachten tot na een simulatie1Feyenoord wrote:Hmm zijn nu toch 2 dagen voorbij maar hij is nog steeds niet binnenPiRLo wrote: Idd, bij gratis spelers moet je geloof ik maar 2 dagen wachten en dan kiest de speler het teamje kan ook altijd kijken hoeveel teams er al een bod deden, zo zie je dus hoeveel kans je eiglijk maakt, zijn het vandaag poas 2 dagen, of is het vndg de 3de dag?
-
PiRLo wrote:1 speler van elke team, SPFA mag meer ( 3 denk ikDen Uier wrote:Hoi,
Hoeveel spelers mag je kopen van eenzelfde team ?
Hoeveel spelers mag je verkopen aan eenzelfde team ?
Hoe zit het dan als je SPFA hebt met transfers en hoe zit het als ik wel SPFA heb en de tegenstander niet ?
Thx)
idem antwoord 1
En ook je derde vrag zie je in de vorige antwoorde
Thx en ook Thx aan el buffalo