hier kan je het in ieder geval zienVeg wrote:Het is niet mijn E-mail adres dat ik wil laten zien, maar mijn MSN-adres, dit zijn twee verschillende adressen.

klopt dat email adres?
Moderator: Moderator
prestatie hangt alleen af van leeftijd, globale klasse, IO, moraal en fitheidemeulea wrote:Een volledig voltrainde speler met 100 % ervaring... betekent dit dat ook zijn beste prestatie het hoogst mogelijke bereikt heeft? Of kan de prestatie toch nog stijgen?
Dat weet ik dat je dat daar kan zien, maar dat is het forum. Ik heb het over het soccerproject spel zelf.
sorry, maar dat werkt idd nietVeg wrote:Dat weet ik dat je dat daar kan zien, maar dat is het forum. Ik heb het over het soccerproject spel zelf.
Het zal zakken, maar niet getreurd, door een speler te trainen kan zijn prestatie onmogelijk zakken. (vroeger kon dat wel)Den Uier wrote:Aha, als ik het dus goed begrijp is dat nu nog zo hoog omdat hij nog niet voltraind is ! Thx nu weet ik dat ook alweer want vond het nogal hoog. Ik zal jullie laten weten wanneer ie voltraind is en als het dan gezakt is
1000 ?? Ik weet niet zekerAzAlKmAaR wrote:Hoeveel achterban krijg je erbij als je kampioen bent geworden in E?