Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Benjamin
Member of the Soccer Project Association

Post by Benjamin »

Sjarel wrote:Dat bedrag zullen we wel halen ... Je moet alleen niet overdreven veel gaan klikken, al vind ik af en toe niet erg ;-)
Neen neen, ik heb één keer in m'n leven 12 000 kliks gedaan voor een spelleke, geloof me, nadien wil je niet meer klikken ^^ :D
FC Laguna > Trying to manage it !
cantagallina
Team President

Post by cantagallina »

Benjamin wrote:
Sjarel wrote:Dat bedrag zullen we wel halen ... Je moet alleen niet overdreven veel gaan klikken, al vind ik af en toe niet erg ;-)
Neen neen, ik heb één keer in m'n leven 12 000 kliks gedaan voor een spelleke, geloof me, nadien wil je niet meer klikken ^^ :D
Ik klikte vroeger massas , maar ik telde ze ni ;)
(Was vroeger een verslaafd runescape-speler)
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)

Berginal Geerschot: No more
PiRLo

Post by PiRLo »

SPTD? Het staat er als je gaat naar Manager - Profiel - SPTD-paswoord?

Iemand ?
Image
fluX
Team Board Member

Post by fluX »

PiRLo wrote:SPTD? Het staat er als je gaat naar Manager - Profiel - SPTD-paswoord?

Iemand ?
SoccerProject Tool Ontwikkeling (SPTD)

Om elke manager de mogelijkheid te geven zijn eigen management software te schrijven, voorzien we 2 mechanismen. Ten eerste zijn alle SoccerProject pagina's XHTML 1.0 strict, dit laat een programma toe om allerlei data uit de webpagina's te halen. Daarnaast voorzien we 1 XML-bestand per club dat alle huidige clubgegevens bevat.
Managers die interesse hebben om zulke software te schrijven kunnen een mailtje (Nederlands of Engels) sturen naar info@soccerproject.com met wat info over zichzelf en wat ze willen maken. Alle redelijke verzoeken zullen beantwoord worden met een uitgebreid document over het gebruik van het XML-bestand.

?
Image
PiRLo

Post by PiRLo »

Lol :P snap er nog minder van ..
Image
wannesvdh

Post by wannesvdh »

PiRLo wrote:Lol :P snap er nog minder van ..
momenteel is SPMT de enige die hier gebruik van maakt, dus met dat SPTD wachtwoord kan je alleen maar gegevens van SP afhalen, maar niet gewoon mee inloggen op je account
als ik je SPTD wachtwoord had zou ik je gegevens met SPMT kunnen downloaden(zien wie er op dat moment maxed is contracten etc) maar ik zou er niet mee kunnen inloggen op je account en al je spelers verkopen
dus een extra beveiliging voor de mensen die dit willen
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Smurfje
Assistant Manager

Ploegnaam

Post by Smurfje »

Kun je de naam van je ploeg en je usernaam veranderen of zit je daar je hele SP bestaan aan vast?
Groetjes Maurice.
yockr

Re: Ploegnaam

Post by yockr »

Smurfje wrote:Kun je de naam van je ploeg en je usernaam veranderen of zit je daar je hele SP bestaan aan vast?
je kunt het niet veranderen, je zit er idd heel je SP bestaan mee vast.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Ward

Post by Ward »

yockr wrote:
Smurfje wrote:Kun je de naam van je ploeg en je usernaam veranderen of zit je daar je hele SP bestaan aan vast?
usernaam wel toch? als je spfa hebt. Want ik het dat gedaan in de gratis proefperiode. :wink:
South Side Brugge

Post by South Side Brugge »

ksta 300k int rood maar overmorgen heb ik 4M bij is dat probleem?
Image
R.I.P François
wannesvdh

Post by wannesvdh »

South Side Brugge wrote:ksta 300k int rood maar overmorgen heb ik 4M bij is dat probleem?
er is alleen een probleem als je langer dan een week meer dan 2M schulden hebt, dan wordt je team gereset, anders dus geen probleem
yockr

Post by yockr »

Ward wrote:
yockr wrote:
usernaam wel toch? als je spfa hebt. Want ik het dat gedaan in de gratis proefperiode. :wink:
daar weet ik niet van, hoe moet je dat dan doen :?: Weet je het wel zeker :?:
wannesvdh

Post by wannesvdh »

yockr wrote:daar weet ik niet van, hoe moet je dat dan doen :?: Weet je het wel zeker :?:
zeker dat dat kan :D
bij je managers pagina staat een knop naast geschiedenis en voegtoe aan contact lijst, met daarop naam wijzigen
bv deze pagina(die van jou) http://www.soccerproject.com/manager_de ... erid=66011
yockr

Post by yockr »

wannesvdh wrote:
yockr wrote:daar weet ik niet van, hoe moet je dat dan doen :?: Weet je het wel zeker :?:
zeker dat dat kan :D
bij je managers pagina staat een knop naast geschiedenis en voegtoe aan contact lijst, met daarop naam wijzigen
bv deze pagina(die van jou) http://www.soccerproject.com/manager_de ... erid=66011
dat weet ik dan ook weer :D
silverblast

Post by silverblast »

wannesvdh wrote:
PiRLo wrote:Lol :P snap er nog minder van ..
momenteel is SPMT de enige die hier gebruik van maakt, dus met dat SPTD wachtwoord kan je alleen maar gegevens van SP afhalen, maar niet gewoon mee inloggen op je account
als ik je SPTD wachtwoord had zou ik je gegevens met SPMT kunnen downloaden(zien wie er op dat moment maxed is contracten etc) maar ik zou er niet mee kunnen inloggen op je account en al je spelers verkopen
dus een extra beveiliging voor de mensen die dit willen
Voor degenen die het nog steeds niet snappen: SPTD = SoccerProject Tool Development. (development = ontwikkeling)
Simpelweg: Wachtwoord voor aparte prog's die gelinkt zijn aan SP wat betreft gegevens ophalen.
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”