Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Lijkt me mss een goed idee om hier een spelbericht van te maken, dit zullen veel managers wel interessant vinden.Sjarel wrote:De stadiumbanners die er nu zijn bijgekomen, brengen enkel iets op als er op geklikt wordt, ook al is dat heel weinig. Natuurlijk maken vele kleintjes een groot, dus als iedereen zou klikken ...bLo0dHuNt3r wrote:Ik zie dat SP steeds meer sponsors binnenhaalt, wat natuurlijk uitstekend is!
Maar heeft het dan zin om op die panelen te drukken, zodat die webmasters daar zien dat mensen op die site komen omwille van SP?
Anders is het als je via zo'n banner iets koopt, dan hebben we er iets meer aan.
Je kan het een beetje vergelijken met de banners hier op het forum. We kunnen daarvan geen extra server betalen, maar wie het kleine niet eert...
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
Moet je zelf es uittesten, zonder taktiek spelen betekent dat elke linie wordt berekend zoals ze is. Meer is het niet.PiRLo wrote:Mijn vraag again: Ik zag wannes net wat zeggen van spelen met 'geen tactiek', wat is het verschil ? Heeft het nadelen?
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
- Member of the Soccer Project Association
Dat gaat zeker, let wel: je kan geen onderlinge transfers meer doen aangezien je teams op dezelfde IP-adressen zijn geweest, onderlinge VrB's met hoge prijzen is ook niet aangeradensjoerd wrote:Vriend van mij is op vakantie en hij heeft gevraagd of ik op zijn account wil passen.
Kan dat of wordt je dan gebanned?

FC Laguna > Trying to manage it !
-
OkBenjamin wrote:Dat gaat zeker, let wel: je kan geen onderlinge transfers meer doen aangezien je teams op dezelfde IP-adressen zijn geweest, onderlinge VrB's met hoge prijzen is ook niet aangeradensjoerd wrote:Vriend van mij is op vakantie en hij heeft gevraagd of ik op zijn account wil passen.
Kan dat of wordt je dan gebanned?

De onderlingen transfers zijn geen probleem dat waren we niet van plan, vinden we beide namelijk ook wel cheaten

VrB's spelen we zowiezo nooit met elkaar

-
Hoeveel bedrag verlies moet je hebben om de termijn van 7 dagen te laten starten?
Het si al vaak gevraagt en beantwoord, maar ik ben het exacte getal kwijt..
-1,5 mille?
Het si al vaak gevraagt en beantwoord, maar ik ben het exacte getal kwijt..
-1,5 mille?
Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*
BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
-
Ik denk aangezien dit het eerste seizoen is dat de H-divisie bestaat; dit nog niet gekend is. Tenzij er natuurlijk een formule voor bestaat om dit te berekenen.sjoerd wrote:Goede vraagSouth Side Brugge wrote:Hoeveel is het promotiegeld in H?In het topic "Eind seizoen 12, begin seizoen 13" staat het ook niet, alleen van A t/m G, dus ik zou het niet weten!
Huidige divisie: C7
-
Ik dacht ergens op het forum gelezen te hebben dat het 600000 voor de eerste was maar de rest weet ik ook nietvisserke wrote:Ik denk aangezien dit het eerste seizoen is dat de H-divisie bestaat; dit nog niet gekend is. Tenzij er natuurlijk een formule voor bestaat om dit te berekenen.sjoerd wrote:Goede vraagSouth Side Brugge wrote:Hoeveel is het promotiegeld in H?In het topic "Eind seizoen 12, begin seizoen 13" staat het ook niet, alleen van A t/m G, dus ik zou het niet weten!
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
-
65% voor G en 60% zou het dan zijn voor H (heb het juist gevonden)visserke wrote:Ik denk aangezien dit het eerste seizoen is dat de H-divisie bestaat; dit nog niet gekend is. Tenzij er natuurlijk een formule voor bestaat om dit te berekenen.sjoerd wrote:Goede vraagSouth Side Brugge wrote:Hoeveel is het promotiegeld in H?In het topic "Eind seizoen 12, begin seizoen 13" staat het ook niet, alleen van A t/m G, dus ik zou het niet weten!
dus de eerste krijgt 600k maar verder weet ik het niet

R.I.P François
-
Dus ik had het juistSouth Side Brugge wrote:65% voor G en 60% zou het dan zijn voor H (heb het juist gevonden)visserke wrote:Ik denk aangezien dit het eerste seizoen is dat de H-divisie bestaat; dit nog niet gekend is. Tenzij er natuurlijk een formule voor bestaat om dit te berekenen.sjoerd wrote: Goede vraagIn het topic "Eind seizoen 12, begin seizoen 13" staat het ook niet, alleen van A t/m G, dus ik zou het niet weten!

Manager van themissions
-
ja? ja zekrthomas_indahouse wrote:Dus ik had het juistSouth Side Brugge wrote:65% voor G en 60% zou het dan zijn voor H (heb het juist gevonden)visserke wrote: Ik denk aangezien dit het eerste seizoen is dat de H-divisie bestaat; dit nog niet gekend is. Tenzij er natuurlijk een formule voor bestaat om dit te berekenen.

R.I.P François