Vanaf 0%.kendedecker wrote:Iemand???kendedecker wrote:vanaf welke veldpercentage krijg je een forfaitnederlaag?? Want mijn veld is aan 28%, ben deze dus aan het heraanleggen maar dat duurt nog 2 dagen
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team President
Uhu meteen nadat ik geklikt had op die van 5 dagen was ik al aan het vloeken van hoe dom kan je zijnIsis wrote:Sorry, weet niet precies, maar wat ik wel weet, als je veld slecht aan het worden is, onmiddellijk het goedkoopste veld aanleggen, daarna kan je eventueel een duurder erover leggen. Op die manier kan dit je nooit overkomenkendedecker wrote:Iemand???kendedecker wrote:vanaf welke veldpercentage krijg je een forfaitnederlaag?? Want mijn veld is aan 28%, ben deze dus aan het heraanleggen maar dat duurt nog 2 dagen

Maar had ook niet gedacht dat men veld zo snel achteruit zou gaan. Op é dagen tijd van 60 naar 28 en heb maar 2 maal thuis gespeeld...
Manager van Team De Decker
Wie een vr wilt spelen mag me altijd uitdagen.
-
- Team President
Ok bedanktbats1903 wrote:Vanaf 0%.kendedecker wrote:Iemand???kendedecker wrote:vanaf welke veldpercentage krijg je een forfaitnederlaag?? Want mijn veld is aan 28%, ben deze dus aan het heraanleggen maar dat duurt nog 2 dagen

Manager van Team De Decker
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Member of the Soccer Project Association
Dat is idd een 'bugje', komt door de afronding, hij zal er wss opstaan voor 999K (999 999 ofzo), en dan maakt SP daar 1 000K van.Rutger Lazou wrote:Op de transferlijst staat ene Marec Vasicek (CM 22j, 26%) te koop voor 1.000 K, moet daar niet 1 M staan?

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Zijn blessures ook afhankelijk van agressieinstelling,maw als je met hogere agressie speelt,verhogen uw kansen op een blessure?
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
idd en de fitheid van de speler zelf is ook een belangrijke factor, en elke speler heft zijn eigen blessuregevoeligheidAzAlKmAaR wrote:Nee, alleen de staat van het veld heeft invloed op blessures..brever wrote:Zijn blessures ook afhankelijk van agressieinstelling,maw als je met hogere agressie speelt,verhogen uw kansen op een blessure?
hoe weet je dit?,geldt dit ook voor de tegenpartij als die op uw slecht komt spelen?AzAlKmAaR wrote:Nee, alleen de staat van het veld heeft invloed op blessures..brever wrote:Zijn blessures ook afhankelijk van agressieinstelling,maw als je met hogere agressie speelt,verhogen uw kansen op een blessure?
weet ik eigenijk ook niet, dacht dat ooit toch gelezen te hebben maar ben helemaal niet zekerbrever wrote:hoe weet je dit?,geldt dit ook voor de tegenpartij als die op uw slecht komt spelen?AzAlKmAaR wrote:Nee, alleen de staat van het veld heeft invloed op blessures..brever wrote:Zijn blessures ook afhankelijk van agressieinstelling,maw als je met hogere agressie speelt,verhogen uw kansen op een blessure?

veld vergetenwannesvdh wrote:weet ik eigenijk ook niet, dacht dat ooit toch gelezen te hebben maar ben helemaal niet zekerbrever wrote:hoe weet je dit?,geldt dit ook voor de tegenpartij als die op uw slecht veld komt spelen?AzAlKmAaR wrote: Nee, alleen de staat van het veld heeft invloed op blessures..