10' ball-goal Een knal van Jimmy 'Messi' Snelders vliegt heerlijk in de winkelhaak binnen.
10' Zhivko Bozhankov schiet de voorzet van Giovanne Zewlakow net naast.
10' Kamil 'Salou' Kadlec schiet de voorzet van Igor 'Esteban Cambiass' Lebras net naast.
3 acties in 1 minuut lijkt me wat van het goede teveel zeker als je weet dat er een goal bij zit...is mss geen bug maar vind het toch wat raar
South Side Brugge wrote:10' ball-goal Een knal van Jimmy 'Messi' Snelders vliegt heerlijk in de winkelhaak binnen.
10' Zhivko Bozhankov schiet de voorzet van Giovanne Zewlakow net naast.
10' Kamil 'Salou' Kadlec schiet de voorzet van Igor 'Esteban Cambiass' Lebras net naast.
3 acties in 1 minuut lijkt me wat van het goede teveel zeker als je weet dat er een goal bij zit...is mss geen bug maar vind het toch wat raar
Zo'n situaties heb ik al vaker gehad, maar als er zo 3 kansen in 1 minuut plaatsvinden, zullen ze nogal moeten lopen...
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Hoe zit dat nu met die reclame panelen heb hier nu al 3 witte vakken in m'n stadion, de prijs blijft steeds dezelfde 9000 k voor minimum 10 dagen , wanneer komen er nog eens panelen bij die wat waard zijn of staat er daar een termijn op dat je bv x-aantal dagen daar op moet wachten .
The Kanibals
Seizoen 14 : Kampioen H 1939
Seizoen 15 : Kampioen G 647
Seizoen 16 : Runner-Up F 216
De_ken wrote:Hoe zit dat nu met die reclame panelen heb hier nu al 3 witte vakken in m'n stadion, de prijs blijft steeds dezelfde 9000 k voor minimum 10 dagen , wanneer komen er nog eens panelen bij die wat waard zijn of staat er daar een termijn op dat je bv x-aantal dagen daar op moet wachten .
Misschien heb je morgen al een bord voor minder dan 10 dagen
Ik heb iemand uitgenodigd op sp die nu een nieuwe ploeg is begonnen, maar ik heb dat niet gedaan met een e-mail of met een link, hoe kan ik nu kenbaar maken dat ik een nieuwe manager op sp geholpen heb?
maxyboy wrote:Ik heb iemand uitgenodigd op sp die nu een nieuwe ploeg is begonnen, maar ik heb dat niet gedaan met een e-mail of met een link, hoe kan ik nu kenbaar maken dat ik een nieuwe manager op sp geholpen heb?
Je krijgt sjarel zijn eeuwige dankbaarheid, maar ik vrees dat er geen manier is om dat duidelijk te maken. Tenzij he hem ervan kan overtuigen opnieuw te registreren via jouw link en zijn andere ploeg links te laten liggen?
Trouwens, op die manier zou ik al 100 jaar gratis SPFA gehad hebben
maxyboy wrote:Ik heb iemand uitgenodigd op sp die nu een nieuwe ploeg is begonnen, maar ik heb dat niet gedaan met een e-mail of met een link, hoe kan ik nu kenbaar maken dat ik een nieuwe manager op sp geholpen heb?
Je krijgt sjarel zijn eeuwige dankbaarheid, maar ik vrees dat er geen manier is om dat duidelijk te maken. Tenzij he hem ervan kan overtuigen opnieuw te registreren via jouw link en zijn andere ploeg links te laten liggen?
Trouwens, op die manier zou ik al 100 jaar gratis SPFA gehad hebben
Hoeveel moest je er weer overtuigen voor 1 maand gratis SPFA, en waar kan ik deze link vinden( heb er ondertussen ook al 5 overtuigd:()
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23