el stino wrote:een keeper presteert op zijn best tot 33, dat weet ik,
maar neemt die fitheid vanaf 29 jaar nog maar met 10% toe of nog steeds met 15%?
ben het ff vergete
10%
En vanaf 30 en niet vanaf 29
oef
probeer een mooie GK binnen te halen en is al 28, dus hij moet toch nof ff meegaan
Na volgend seizoen, zal de fitheid van een keeper pas sneller dalen vanaf 32 jaar ipv 30 jaar zoals het nu is. We hopen op deze manier SoccerProject een beetje realistischer te maken.
Wat moet ik doen als ik iets echt moet melden op info@soccerproject.com en ze sture mij ne mail terug da ze ni kunnen antwoorden omdat ze het te druk hebben?
Kampioen of niet?
Ik sta 3 punten voor op de 2e in het klassement, als ik donderdag verlies staan we gelijk, maar ik heb tegen hem gelijkgespeeld en eens gewonnen, ben ik nu al kampioen?
sjotter wrote:Kampioen of niet?
Ik sta 3 punten voor op de 2e in het klassement, als ik donderdag verlies staan we gelijk, maar ik heb tegen hem gelijkgespeeld en eens gewonnen, ben ik nu al kampioen?
neen als je verliest en hij wint zal hij wss een beter doelsaldo hebben en ben je maar 2de
maxyboy wrote:Wat moet ik doen als ik iets echt moet melden op info@soccerproject.com en ze sture mij ne mail terug da ze ni kunnen antwoorden omdat ze het te druk hebben?
Gewoon je vraag op het forum zetten en de mensen zullen je wel helpen.
sjotter wrote:Kampioen of niet?
neen als je verliest en hij wint zal hij wss een beter doelsaldo hebben en ben je maar 2de
Ik dacht dat bij gelijke punten de gewonnen wedstrijden telden?
AzAlKmAaR wrote:Hoeveel invloed heeft de agressie op de linieratings? Ik weet dat niemand dit precies weet maar misschien wel ongeveer..
Ik herinner me dat vaag dat dat een 5% linierating is bij 100 agressie ..
Ok tnx, en is er miss nog iemand die dit kan bevestigen?
Om even hierop terug te komen, ik heb het even teruggezocht een tientallen pagina's terug in deze topic, wannesvdh zegt daar duidelijk ook dat het 5% maakt bij 100 agressie