Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

vincent
Member of the Soccer Project Association

Post by vincent »

Benjamin wrote:Als je berichten uit je outbox (op het SP FORUM) verwijderd, dit zijn berichten die nog ongelezen zijn bij die personen, verwijderd uit die map. Is dit bericht dan nog aangekomen of intussen verwijderd?
Hij is altijd aangekomen, maar misschien niet gelezen of daar verwijderd. ;)
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
Benjamin

Post by Benjamin »

Ik had paar PM's rondgestuurd met mijn msn enz & toen ben ik m'n berichten gaan verwijderen, alsook die van de Outbox
FC Laguna > Trying to manage it !
pappaert
Team Board Member

Re: Verschil of ik linksvoetigen op links of rechts zet?

Post by pappaert »

pappaert wrote:Ik speel mijn volgende wedstrijd met een 5-3-2 en dus met twee centrale spitsen. Maakt dat nu uit of ik de linksvoetige op links of rechts zet?
Niemand had hier op geantwoord, maar ik ben ondertussen zelf ergens tegengekomen dat links- of rechtsvoetig geen invloed heeft. Dat het iets is als lengte en gewicht die er enkel als franje bijstaan. Tot iemand mij het tegendeel zegt, ga ik er van uit dat dat zo is.
Furax

Post by Furax »

pappaert wrote:
pappaert wrote:Ik speel mijn volgende wedstrijd met een 5-3-2 en dus met twee centrale spitsen. Maakt dat nu uit of ik de linksvoetige op links of rechts zet?
Niemand had hier op geantwoord, maar ik ben ondertussen zelf ergens tegengekomen dat links- of rechtsvoetig geen invloed heeft. Dat het iets is als lengte en gewicht die er enkel als franje bijstaan. Tot iemand mij het tegendeel zegt, ga ik er van uit dat dat zo is.
Ik denk het niet, SPMT (de tool, heb je deze al?) zal mss aangeven dat je een pure rechtsvoetige rechts moet zetten, en de tweevoetige (of linksvoetige, comme tu veux :wink: ) links.

Maar het is volgens mij al eender :wink:
Alias 'Sara de Vooze'
yockr

Post by yockr »

pappaert wrote:
Het heeft idd geen invloed
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Furax

Post by Furax »

pappaert wrote:Maar ik heb aanvullend nog een vraagje, omtrent die aan aanpassing aan agressie scheids. Wat is die verhoduing juist. Ik neem aan dat die instelling afhangt van de agressie van je splers. Maar stel dat je agressie 65 had bij een scheids van 60 en dat gaf een goed resultaat. Als je dan met dezelfde ploeg tegen een scheids van 80 speelt, doe je er dan een beetje af (tot agressie 60) of eerder evenredig (tot agressie 45). En zijn die waarden lineair? Of zijn er echt wel waarden waar je beter niet boven gaat.
Ik kan je mss aanraden om het volgende in acht te nemen :

180 - agressie ref - hoogste agressie van een basisspeler = ongeveer de agressie die je best instelt.

Toegepast in een voorbeeldje :

agressie ref = 40
de hoogste agressie van een speler in je opstelling bedraagt 66

> 180 - 40 - 66 = 74 > kan je afronden naar 75, eventueel naar 70 om ietsje voorzichtiger te zijn met kaarten, kies je zelf natuurlijk :wink:

Op deze manier zul je niet té veel kaarten pakken denk ik :)
Alias 'Sara de Vooze'
Rutger Lazou

Post by Rutger Lazou »

Furax wrote:
pappaert wrote:Maar ik heb aanvullend nog een vraagje, omtrent die aan aanpassing aan agressie scheids. Wat is die verhoduing juist. Ik neem aan dat die instelling afhangt van de agressie van je splers. Maar stel dat je agressie 65 had bij een scheids van 60 en dat gaf een goed resultaat. Als je dan met dezelfde ploeg tegen een scheids van 80 speelt, doe je er dan een beetje af (tot agressie 60) of eerder evenredig (tot agressie 45). En zijn die waarden lineair? Of zijn er echt wel waarden waar je beter niet boven gaat.
Ik kan je mss aanraden om het volgende in acht te nemen :

180 - agressie ref - hoogste agressie van een basisspeler = ongeveer de agressie die je best instelt.

Toegepast in een voorbeeldje :

agressie ref = 40
de hoogste agressie van een speler in je opstelling bedraagt 66

> 180 - 40 - 66 = 74 > kan je afronden naar 75, eventueel naar 70 om ietsje voorzichtiger te zijn met kaarten, kies je zelf natuurlijk :wink:

Op deze manier zul je niet té veel kaarten pakken denk ik :)
Interessant, zal ik ook doen.
Vroeger deed ik steeds 100 - %ref + 5 = agressie
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
joball
Team Board Member

Post by joball »

Wie weet dit?
Wat wordt er door SP tijdens een simulatie eerst afgehandeld?
De transfer van een speler of de match?
Team: Brussels Int
S10-3e , S11-1e in G195
S12-2e in F65
S13-3e ,S14-1e in E22
S15-7e, S16-4e, S17-1e in D8
S18-10e, S19-7e, S20-3e, S21-1e in C3
S22-10e ,S23-10e, S24-11e in B1
S25-2e in C3
South Side Brugge

Post by South Side Brugge »

joball wrote:Wie weet dit?
match volgens mij en dan speler
Image
R.I.P François
el stino

Post by el stino »

South Side Brugge wrote:
joball wrote:Wie weet dit?
match volgens mij en dan speler
klopt :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Heeft er iemand een keeper van 34 die nog evengoed presteert als hij 33 was :?:
Volgens spmt zou de keeper vanaf 35 zakken. Ik betwijfel dit en zou graag een vb zien dat dit daadwerkelijk zo is.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
pappaert
Team Board Member

Post by pappaert »

Furax wrote:180 - agressie ref - hoogste agressie van een basisspeler = ongeveer de agressie die je best instelt.
Coole tip Furax, thx. Enige probleem is dat ik met een koloriek kereltje van agressie 90 zit. Maar ik zal die iets meer aan de kant laten. Voor de rest kan ik hier heel goed mee verder.
Furax

Post by Furax »

pappaert wrote:
Furax wrote:180 - agressie ref - hoogste agressie van een basisspeler = ongeveer de agressie die je best instelt.
Coole tip Furax, thx. Enige probleem is dat ik met een koloriek kereltje van agressie 90 zit. Maar ik zal die iets meer aan de kant laten. Voor de rest kan ik hier heel goed mee verder.
Zou ik ook doen ja.

Als beginnende ploeg zou ik toch de hoogste spelersagressie proberen beperken tot rond de 60, maar hoe lager, hoe liever natuurlijk! :)

Mocht je nog vragen hebben, stuur ze gerust via pb door :wink:
Alias 'Sara de Vooze'
visje69

Post by visje69 »

Furax wrote:
pappaert wrote:
Zou ik ook doen ja.

Als beginnende ploeg zou ik toch de hoogste spelersagressie proberen beperken tot rond de 60, maar hoe lager, hoe liever natuurlijk! :)

Mocht je nog vragen hebben, stuur ze gerust via pb door :wink:
idd das geen slecht idee, bij inkopen probeer ik altijd spelers te kopen met een agressie lager dan 50
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Rutger Lazou

Post by Rutger Lazou »

Heeft de fitheid invloed op de prestatie? Nee waarschijnlijk?
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”