Sjarel wrote:
Je hebt me blijkbaar verkeerd begrepen. Zoals Oscar het uitlegt, klopt het.
Ok, sorry dan.
Dan had ik het dus toch juist. Een periode stopt dus gewoon met lopen op het moment dat een nieuw jeugdcentrum afgewerkt is?
a neen, k denk dat de periode blijft lopen. pas bij je volgende periode treed je ondertussen gebouwde jeugdcentrum 'in werking' en wordt de periode korter.
juist?
edit: allez, zo ging het in elk geval toch bij mij.
Volgens mij bekijken jullie het verkeerd... Een periode stopt enkel met lopen als er een nieuwe jeugdspeler afgeleverd wordt... Dan wordt er een nieuwe periode opgestart afhankelijk van het jeugdcentrum dat je op dat moment hebt.
OscarCookie wrote:Volgens mij bekijken jullie het verkeerd... Een periode stopt enkel met lopen als er een nieuwe jeugdspeler afgeleverd wordt... Dan wordt er een nieuwe periode opgestart afhankelijk van het jeugdcentrum dat je op dat moment hebt.
OscarCookie wrote:Volgens mij bekijken jullie het verkeerd... Een periode stopt enkel met lopen als er een nieuwe jeugdspeler afgeleverd wordt... Dan wordt er een nieuwe periode opgestart afhankelijk van het jeugdcentrum dat je op dat moment hebt.
maxyboy wrote:best gwn uw vraagprijs vragen want als ze o euro bieden zijt ge wel 5% ts kwijt als gem ni verkoopt!
Ja, maar waar kijk je naar? alle, JIJ mss niet meer omdat jij toch geld genoeg hebt waarschijnlijk ...
Maar toen ik pas begon keek ik toch wel naar de laagste prijzen voor goei spelers, en ik denk dat veel mensen dat doen, naar de laagste prijs kijken, en dan krijg je meer mensen die je speler zien als je hem op 0 zet dan als je hem op 500.000 zet he?
Team: Deggan
Season 11: /
Season 12: 6e in G.298
Season 13: 1e in G.298 Season 14: 3e in F.100
Zo simpel is het volgens mij
Beter had ik het niet kunnen verwoorden.
Prachtig!
Dan heb ik een jeugdspeler tegen 21 juni.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Daan.// wrote:een vraagje, zou ik deze speler nog kunne houden tot dinsdag? ik heb namelijk een topper
beschikbaar op 13 jun 2005 (22:00 CET)
dinsdag is 21 juni
Z'n moraal zal niet al te hoog zijn....
En het feit dat je hem nog wil gebruiken, bewijst dat je een niet al te goeie zet doet door die op de transferlijst te plaatsen
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Fiametta wrote:iemand een idee hoeveel moraal een speler bij krijgt per (vriendschappelijke) wedstrijd?
k zit namelijk met een dilemma: k heb een paar goede spelers in mijn B-ploeg met lage moraal, maar als ze 100% moraal zouden hebben zijn ze qua globale klasse beter dan hun tegenhangers in mijn A-ploeg.
als ik die B spelers meteen met mijn A laat meedoen zal hun moraal waarschijnlijk sneller stijgen dan wanneer ik hen gewoon vriendschappelijke wedstrijden laat spelen, maar dan loop ik het risico dat ik wedstrijden verlies en dat kan ik me eigenlijk niet permitteren.
vandaar mijn vraag...
sorry als ze al eerder gesteld is, maar ik vond het niet meteen terug. en ik heb braafjes de FAQ nagekeken
tweede poging...
"Wickedness is a myth invented by good people to account for the curious attraction of others." (Oscar Wilde)
5% moraal erbij per wedstrijd dat ze spelen, en 2% of iets daarrond eraf als ze een wedstrijd niet spelen
Oplossing voor jou probleem : Vrb's en Vr's
Vrb's zijn goed voor je TS, en Vr's zijn heel goed voor de moraal, en zo kan je nog eens allerlei opstelling proberen, of nog eens je SW laten spelen in een 5 - verdediging.