Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

daanvhw
Team President

Post by daanvhw »

krcgenk wrote:
Sjarel wrote: Je hebt me blijkbaar verkeerd begrepen. Zoals Oscar het uitlegt, klopt het.
Ok, sorry dan.

Dan had ik het dus toch juist. Een periode stopt dus gewoon met lopen op het moment dat een nieuw jeugdcentrum afgewerkt is?
a neen, k denk dat de periode blijft lopen. pas bij je volgende periode treed je ondertussen gebouwde jeugdcentrum 'in werking' en wordt de periode korter.
juist?

edit: allez, zo ging het in elk geval toch bij mij.
OscarCookie
Member of the Soccer Project Association

Post by OscarCookie »

Volgens mij bekijken jullie het verkeerd... Een periode stopt enkel met lopen als er een nieuwe jeugdspeler afgeleverd wordt... Dan wordt er een nieuwe periode opgestart afhankelijk van het jeugdcentrum dat je op dat moment hebt.

Zo simpel is het volgens mij :)
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
daanvhw
Team President

Post by daanvhw »

OscarCookie wrote:Volgens mij bekijken jullie het verkeerd... Een periode stopt enkel met lopen als er een nieuwe jeugdspeler afgeleverd wordt... Dan wordt er een nieuwe periode opgestart afhankelijk van het jeugdcentrum dat je op dat moment hebt.

jeps, zo bedoelde ik het ook
Sjarel

Post by Sjarel »

OscarCookie wrote:Volgens mij bekijken jullie het verkeerd... Een periode stopt enkel met lopen als er een nieuwe jeugdspeler afgeleverd wordt... Dan wordt er een nieuwe periode opgestart afhankelijk van het jeugdcentrum dat je op dat moment hebt.

Beter had ik het niet kunnen verwoorden.
SoccerProject: Can you manage it ?
DeathGrip
Team Manager

Post by DeathGrip »

Zeg, hoe verkoop je best een speler? Hem voor 0.0 euro op de transferelijst zetten en dan ze laten opbieden of direct vragen wat je wilt krijgen?

Want ene vriend had ene speler voor 3 miljoen erop gezet --> niemand wou hem
Daarna zette hij hem voor 0 erop --> voor 5 miljoen weggegaan.

Dusja ... :?
Team: Deggan
Season 11: /
Season 12: 6e in G.298
Season 13: 1e in G.298
Season 14: 3e in F.100
maxyboy

Post by maxyboy »

best gwn uw vraagprijs vragen want als ze o euro bieden zijt ge wel 5% ts kwijt als gem ni verkoopt!
Manager ofF.C. De Latinos
DeathGrip
Team Manager

Post by DeathGrip »

maxyboy wrote:best gwn uw vraagprijs vragen want als ze o euro bieden zijt ge wel 5% ts kwijt als gem ni verkoopt!
Ja, maar waar kijk je naar? alle, JIJ mss niet meer omdat jij toch geld genoeg hebt waarschijnlijk ... :D
Maar toen ik pas begon keek ik toch wel naar de laagste prijzen voor goei spelers, en ik denk dat veel mensen dat doen, naar de laagste prijs kijken, en dan krijg je meer mensen die je speler zien als je hem op 0 zet dan als je hem op 500.000 zet he?
Team: Deggan
Season 11: /
Season 12: 6e in G.298
Season 13: 1e in G.298
Season 14: 3e in F.100
Daan.//

Post by Daan.// »

een vraagje, zou ik deze speler nog kunne houden tot dinsdag? ik heb namelijk een topper

beschikbaar op 13 jun 2005 (22:00 CET)

dinsdag is 21 juni
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
matt

Post by matt »

Schitterend nu weten we het tenminste merci
:wink:
silverblast

Post by silverblast »

Sjarel wrote:

Beter had ik het niet kunnen verwoorden.
Prachtig!
Dan heb ik een jeugdspeler tegen 21 juni.
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
matt

Post by matt »

Maar dat herstart alleen maar als het jeugdcentrum geüpdate is waarschijnlijk?

Anders...
17 mei 2005 Speler Paolo Sabato beëindigde zijn jeugdopleiding en kreeg een contract bij Pinguins Of Doom
..had ik er gisteren tenminste bericht van gehad moeten hebben. :wink:
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Daan.// wrote:een vraagje, zou ik deze speler nog kunne houden tot dinsdag? ik heb namelijk een topper

dinsdag is 21 juni
Yep normaal wel maar ben niet 100 procent zeker. Misschien kan iemand anders ook ff zijn mening zeggen?

Ik dacht dat het 7 dagen was + 2 extra
rpg_gamer F.223 (hervorming)
silverblast

Post by silverblast »

Daan.// wrote:een vraagje, zou ik deze speler nog kunne houden tot dinsdag? ik heb namelijk een topper

dinsdag is 21 juni
Z'n moraal zal niet al te hoog zijn....
En het feit dat je hem nog wil gebruiken, bewijst dat je een niet al te goeie zet doet door die op de transferlijst te plaatsen :?
The Arbiters - F.73

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Fiametta
Team Board Member

Post by Fiametta »

Fiametta wrote:iemand een idee hoeveel moraal een speler bij krijgt per (vriendschappelijke) wedstrijd?

k zit namelijk met een dilemma: k heb een paar goede spelers in mijn B-ploeg met lage moraal, maar als ze 100% moraal zouden hebben zijn ze qua globale klasse beter dan hun tegenhangers in mijn A-ploeg.

als ik die B spelers meteen met mijn A laat meedoen zal hun moraal waarschijnlijk sneller stijgen dan wanneer ik hen gewoon vriendschappelijke wedstrijden laat spelen, maar dan loop ik het risico dat ik wedstrijden verlies en dat kan ik me eigenlijk niet permitteren.

vandaar mijn vraag...
sorry als ze al eerder gesteld is, maar ik vond het niet meteen terug. en ik heb braafjes de FAQ nagekeken :wink:
tweede poging... :wink:
"Wickedness is a myth invented by good people to account for the curious attraction of others." (Oscar Wilde)
silverblast

Post by silverblast »

5% moraal erbij per wedstrijd dat ze spelen, en 2% of iets daarrond eraf als ze een wedstrijd niet spelen :wink:

Oplossing voor jou probleem : Vrb's en Vr's
Vrb's zijn goed voor je TS, en Vr's zijn heel goed voor de moraal, en zo kan je nog eens allerlei opstelling proberen, of nog eens je SW laten spelen in een 5 - verdediging.
The Arbiters - F.73

Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”