En wrm niet je hebt wel een jeugdcentrum ?bats1903 wrote:Dan krijg je ook geen jeugdspelers. Geen dus.El buffalolo wrote:Weet er iemand welke nationaliteit je jeugdspelers hebben als je geen jeugdcoordinator hebt

Moderator: Moderator
En wrm niet je hebt wel een jeugdcentrum ?bats1903 wrote:Dan krijg je ook geen jeugdspelers. Geen dus.El buffalolo wrote:Weet er iemand welke nationaliteit je jeugdspelers hebben als je geen jeugdcoordinator hebt
En wie gaat die jeugdspelers op gaan leiden misschien?El buffalolo wrote:En wrm niet je hebt wel een jeugdcentrum ?bats1903 wrote:Dan krijg je ook geen jeugdspelers. Geen dus.El buffalolo wrote:Weet er iemand welke nationaliteit je jeugdspelers hebben als je geen jeugdcoordinator hebt
Het jeugdcentrumvisserke wrote:En wie gaat die jeugdspelers op gaan leiden misschien?El buffalolo wrote:En wrm niet je hebt wel een jeugdcentrum ?bats1903 wrote: Dan krijg je ook geen jeugdspelers. Geen dus.
Njah sorry zewannesvdh wrote:en binnekort stelt El buffalolo het zelfvoetballende stadion voor, geen spelers trainers etc meer nodigEl buffalolo wrote:Het jeugdcentrumvisserke wrote:En wie gaat die jeugdspelers op gaan leiden misschien?
Dan moet je mij eens uitleggen wat een hoop bakstenen van meerwaarde kan zijn voor een speler zijn opleiding?
HeheMARKLUIJTEN wrote:Dan moet je mij eens uitleggen wat een hoop bakstenen van meerwaarde kan zijn voor een speler zijn opleiding?
Ik heb nog niet zo vaak moeten lachen om een opmerking uit het forum, maar ik vind deze wel heel erg sterk, bedankt voor de tranen, ik zit er al 5 minuten om te janken, echt een goede als je het verhaaltje gelezen hebt.![]()
![]()
![]()
Voor alle duidelijkheid voor de gene die niet weet dat bakstenen geen top jeugdcoordinators zijn, er zijn nog altijd mensen binnen de bakstenen nodig om de jeugdspelers op te leiden