Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Stanzy
Team Manager

2 of 3 keepers ?

Post by Stanzy »

Hellup, wat vinden jullie : ik had steeds 3 keepers, maar lastig om moraal te handhaven (in een team met 25 spelers).
Dus besloten om 3e te verkopen.

Ik heb ondertussen wel gezien dat er zat zijn die maar met 2 keepers spelen.

WAT doe je (heb ik nu, nu ik er nog 3 heb) als er 1 geschorst is ?
Plaats leeg houden op de bank ? Mag dat ? Een speler op die plek zetten ?

Op dit moment lijkt me om misschien een 'jonkie' er bij te nemen misschien het beste :?
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association

Post by Fikkiezero »

Een plaats leeghouden op de bank is geen probleem, dat wordt automatisch ingevuld. Eigenlk maken je bankzitters niet veel uit :) , elke speler kan vervangen.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
yockr

Post by yockr »

Als je geen reservekeeper meer hebt zet je gewoon een speler van een andere positie op de bank.

Het is altijd het veiligste om 3 keepers te hebben. Ik heb al gehad dat mijn A en B keeper niet beschikbaar waren.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Stanzy
Team Manager

Post by Stanzy »

ok. dank jullie voor snelle reactie.
real

Post by real »

maandag wordt mijn kipeer 23 maar zal hij dan al goed presteren in de de match maandag om 04.00 ?
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Sukkel

Post by Sukkel »

real wrote:maandag wordt mijn kipeer 23 maar zal hij dan al goed presteren in de de match maandag om 04.00 ?
dat zal geen verschil maken in prestatie
Image
real

Post by real »

Sukkel wrote:
real wrote:maandag wordt mijn kipeer 23 maar zal hij dan al goed presteren in de de match maandag om 04.00 ?
euhm jawel kipeers presteren goed van 23 tot 33 a.u.b iemand posten met een goed antwoord :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
krcgenk

Post by krcgenk »

real wrote:
Sukkel wrote:
euhm jawel kipeers presteren goed van 23 tot 33 a.u.b iemand posten met een goed antwoord :wink:
De wedstrijden worden eerst gespeeld en daarna volgt de rest. De speler zal dus pas verjaren na de wedstrijd en nog dezelfde prestatie halen als een 22-jarige.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
South Side Brugge

Post by South Side Brugge »

Vraagje, heb parking paar dagen geleden uitgebreid toen dat alles in orde was dus geen geklaag enzo, maar m'n supporters begonnen te klagen toen ik van capaciteit uitbreide, en nu staat er iets van je supporters vinden de situatie ontoereikend en morren en zullen wegblijven. Kan dit nog erger worden en zijn er mss andere oplossingen voor, want m'n parking is nog aan het uitbreiden.
Image
R.I.P François
PiRLo

Post by PiRLo »

South Side Brugge wrote:Vraagje, heb parking paar dagen geleden uitgebreid toen dat alles in orde was dus geen geklaag enzo, maar m'n supporters begonnen te klagen toen ik van capaciteit uitbreide, en nu staat er iets van je supporters vinden de situatie ontoereikend en morren en zullen wegblijven. Kan dit nog erger worden en zijn er mss andere oplossingen voor, want m'n parking is nog aan het uitbreiden.
Heb ik ook gehad, tot mijn parking uitgebreid was (voldoende) en toen stond er: Supporters zijn tevreden ;) Dus ze draaien wel bij..
Image
South Side Brugge

Post by South Side Brugge »

PiRLo wrote:
South Side Brugge wrote:Vraagje, heb parking paar dagen geleden uitgebreid toen dat alles in orde was dus geen geklaag enzo, maar m'n supporters begonnen te klagen toen ik van capaciteit uitbreide, en nu staat er iets van je supporters vinden de situatie ontoereikend en morren en zullen wegblijven. Kan dit nog erger worden en zijn er mss andere oplossingen voor, want m'n parking is nog aan het uitbreiden.
Heb ik ook gehad, tot mijn parking uitgebreid was (voldoende) en toen stond er: Supporters zijn tevreden ;) Dus ze draaien wel bij..
mss voorstel ofwel als je supporters ziet dat je er iets aan doet terwijl het nog niet af is draaien ze bij, ofwel de parking uitbreiden bv tijdens de werken met per dag 50 plaatsen ofzo (naar gelang de uitbreiding) ;)
Image
R.I.P François
yockr

Post by yockr »

Je moet op tijd beginnen met je parking uit te breiden, je kan met SPMT zien hoeveel plaatsen je nodig hebt voor X cappaciteit. Het hoort bij het managen.

En als je dan toch te laat bent is dat nog geen ramp. Er komt in de periode dat er nog te weinig parkeerplaaatsen zijn gewoon minder volk (20% ofzo was het bij mij) kijken naar je thuiswedstrijden.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
MARKLUIJTEN

Re: 2 of 3 keepers ?

Post by MARKLUIJTEN »

Stanzy wrote:Hellup, wat vinden jullie : ik had steeds 3 keepers, maar lastig om moraal te handhaven (in een team met 25 spelers).
Dus besloten om 3e te verkopen.

Ik heb ondertussen wel gezien dat er zat zijn die maar met 2 keepers spelen.

WAT doe je (heb ik nu, nu ik er nog 3 heb) als er 1 geschorst is ?
Plaats leeg houden op de bank ? Mag dat ? Een speler op die plek zetten ?

Op dit moment lijkt me om misschien een 'jonkie' er bij te nemen misschien het beste :?
Om de moraal van je keepers onder conrole te houden is geen probleem. Heb je er wel eens aan gedacht om 2 keepers te laten spelen in een wedstrijd :?: Als je in een vr 2 keepers opsteld, zal de gene die niet in het doel staat alleen minder presteren, maar moraal stijgt net zo hard :!:
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
T-man

Post by T-man »

Al mijn matchen zijn ingesteld als 95-5 (ticketverdeling), nu zie ik bij sommige Vrb 98-2 staan. :roll: Deze keuze bestaat toch niet :?:
Zie ik iets over het hoofd, heb ik iets niet begrepen :?: :oops:
Team = AC ManU (B2)
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

T-man wrote:Al mijn matchen zijn ingesteld als 95-5 (ticketverdeling), nu zie ik bij sommige Vrb 98-2 staan. :roll: Deze keuze bestaat toch niet :?:
Zie ik iets over het hoofd, heb ik iets niet begrepen :?: :oops:
Bij zo'n situatie is het stadion niet volzet, doordat er niet genoeg bezoekende fans zijn komen opdagen. Doordat de 5% uittickets niet allemaal de deur uitzijn, ligt de verhouding tussen de thuisfans en uitfans anders, zijn er in percenten meer dan 95% thuisfans, doordat er dus maar zo weinig uitfans zijn. Kijk eens, je stadion is zeker en vast niet uitverkocht ;)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”