1% GK per 15% moraal.**Défutt** wrote:Yes! Bedankt!
Edit: Nog een vraagje nl: Hoeveel scheelt moraal op de GK van een speler?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Het is helaas wel al even geleden dat ik nog eens een echt "goeie" sanmax kon zetten, de laatste tijd is de duur meestal te lang. Hopelijk keert de random snel...el stino wrote:gewoon even wachten, dan komen er wel terug betereT-man wrote:Mijn sanmax-borden worden steeds lager en lager, is dit normaal?? Toen begon met SP lagen de bedragen rond 300K en nu krijg ik eentje van 22K en 63K

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
Het is natuurlijk zo; dat je in een hogere divisie meer zult krijgen per bord. Ik schat/denk dat mijn hoogste sanmax iets rond de 275k was.MARKLUIJTEN wrote:300 k heb ik nog nooit in mijn sp leven gezien, of bedoel je bij elkaar opgeteldT-man wrote:Mijn sanmax-borden worden steeds lager en lager, is dit normaal?? Toen begon met SP lagen de bedragen rond 300K en nu krijg ik eentje van 22K en 63K
Huidige divisie: C7
-
Ik zei rond de 300K, zoals Visserke al zei 't kan zijn dat het 275K of 280K maar dit was dus wel voor 1 bord.visserke wrote:Het is natuurlijk zo; dat je in een hogere divisie meer zult krijgen per bord. Ik schat/denk dat mijn hoogste sanmax iets rond de 275k was.MARKLUIJTEN wrote:300 k heb ik nog nooit in mijn sp leven gezien, of bedoel je bij elkaar opgeteldT-man wrote:Mijn sanmax-borden worden steeds lager en lager, is dit normaal?? Toen begon met SP lagen de bedragen rond 300K en nu krijg ik eentje van 22K en 63K
Bij mij is het andersom blijkbaar: in G en F bracht Sanmax meer op dan in E. Kzal nog een beetje afwachten eh

Team = AC ManU (B2)
-
Hier ook 63K voor 43 dagen...T-man wrote:Ik zei rond de 300K, zoals Visserke al zei 't kan zijn dat het 275K of 280K maar dit was dus wel voor 1 bord.visserke wrote:Het is natuurlijk zo; dat je in een hogere divisie meer zult krijgen per bord. Ik schat/denk dat mijn hoogste sanmax iets rond de 275k was.MARKLUIJTEN wrote: 300 k heb ik nog nooit in mijn sp leven gezien, of bedoel je bij elkaar opgeteld
Bij mij is het andersom blijkbaar: in G en F bracht Sanmax meer op dan in E. Kzal nog een beetje afwachten eh

Bij mij ook, het bedrag is nog oké vind ik maar die termijn (43d) da's wat overdreven.sjoerd wrote:Hier ook 63K voor 43 dagen...T-man wrote:Ik zei rond de 300K, zoals Visserke al zei 't kan zijn dat het 275K of 280K maar dit was dus wel voor 1 bord.visserke wrote: Het is natuurlijk zo; dat je in een hogere divisie meer zult krijgen per bord. Ik schat/denk dat mijn hoogste sanmax iets rond de 275k was.
Bij mij is het andersom blijkbaar: in G en F bracht Sanmax meer op dan in E. Kzal nog een beetje afwachten eh![]()
In feite zou het moeten zijn: hoge (+ 200K) bedragen > lange termijn en kleine (-100K) bedragen > korte termijn
Team = AC ManU (B2)
-
Je moet je eerste inloggen en dan kan je meteen alle posts zien in bugs en voorstelleneS-Erwin wrote:kheb een prob :S Ik kan nooit te vertalen bugs ofzo zien bij dutch topic :S ik moet altijd iets poste en dan krijg ik het te zien + als er nog posts zijn gekome op een ander topic

Morgen (vannacht) speel ik tegen de leider in het klassement. Ikzelf vecht met nog 2 andere ploegen tegen de degradatie.
De match van morgen is dus bijna zeker een verlieswedstrijd. Echter, de match erna is tegen een ploeg die nog onder mij staat.
Vandaar dat ik vannacht mijn B-ploeg zou opstellen gezien ik normaalgezien toch verlies. En zo blijven mijn A-kernspelers fit voor het duel dat ik moet winnen.
Echter, door mijn B-ploeg op te stellen riskeer ik veel goals tegen te krijgen, wat logischerwijze slecht is voor mijn doelpuntensaldo.
Nu, wat is er eigenlijk belangrijker? Stel bijvoorbeeld dat ik en nog een andere ploeg evenveel punten halen, wat weegt dan door? De gewonnen matchen, het doelpuntensaldo, de gemaakte goals?
De match van morgen is dus bijna zeker een verlieswedstrijd. Echter, de match erna is tegen een ploeg die nog onder mij staat.
Vandaar dat ik vannacht mijn B-ploeg zou opstellen gezien ik normaalgezien toch verlies. En zo blijven mijn A-kernspelers fit voor het duel dat ik moet winnen.
Echter, door mijn B-ploeg op te stellen riskeer ik veel goals tegen te krijgen, wat logischerwijze slecht is voor mijn doelpuntensaldo.
Nu, wat is er eigenlijk belangrijker? Stel bijvoorbeeld dat ik en nog een andere ploeg evenveel punten halen, wat weegt dan door? De gewonnen matchen, het doelpuntensaldo, de gemaakte goals?
www.bluearmyforever.tk
> For Bruges-fans only! <
> For Bruges-fans only! <
Bij gelijke punten telt het doelpuntensaldoCédriño wrote:Morgen (vannacht) speel ik tegen de leider in het klassement. Ikzelf vecht met nog 2 andere ploegen tegen de degradatie.