Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

OscarCookie
Member of the Soccer Project Association

Post by OscarCookie »

**Défutt** wrote:Yes! Bedankt!

Edit: Nog een vraagje nl: Hoeveel scheelt moraal op de GK van een speler?
1% GK per 15% moraal.
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
T-man

Post by T-man »

Mijn sanmax-borden worden steeds lager en lager, is dit normaal?? Toen begon met SP lagen de bedragen rond 300K en nu krijg ik eentje van 22K en 63K :?
Team = AC ManU (B2)
el stino

Post by el stino »

T-man wrote:Mijn sanmax-borden worden steeds lager en lager, is dit normaal?? Toen begon met SP lagen de bedragen rond 300K en nu krijg ik eentje van 22K en 63K :?
gewoon even wachten, dan komen er wel terug betere :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

el stino wrote:
T-man wrote:Mijn sanmax-borden worden steeds lager en lager, is dit normaal?? Toen begon met SP lagen de bedragen rond 300K en nu krijg ik eentje van 22K en 63K :?
gewoon even wachten, dan komen er wel terug betere :wink:
Het is helaas wel al even geleden dat ik nog eens een echt "goeie" sanmax kon zetten, de laatste tijd is de duur meestal te lang. Hopelijk keert de random snel... :)
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

300 k heb ik nog nooit in mijn sp leven gezien, of bedoel je bij elkaar opgeteld :?:
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
visserke

Post by visserke »

MARKLUIJTEN wrote:
300 k heb ik nog nooit in mijn sp leven gezien, of bedoel je bij elkaar opgeteld :?:
Het is natuurlijk zo; dat je in een hogere divisie meer zult krijgen per bord. Ik schat/denk dat mijn hoogste sanmax iets rond de 275k was.
Huidige divisie: C7
**Défutt**

Post by **Défutt** »

Misschien gaan jullie mij keihard uitlachen met deze vraag (oeps, door het woord kei heb ik alweer verraden dat ik uit Holland kom, of niet? :P ), maar pensioen? Dat concept snap ik niet helemaal? :oops:
yockr

Post by yockr »

Pensioen: Afhankelijk van de speler varieert de pensioenleeftijd tussen 32 en 37 jaar. Als een speler zijn pensioenleeftijd nadert, wordt dit weergegeven bij zijn detailgegevens.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
T-man

Post by T-man »

visserke wrote:
MARKLUIJTEN wrote:
Het is natuurlijk zo; dat je in een hogere divisie meer zult krijgen per bord. Ik schat/denk dat mijn hoogste sanmax iets rond de 275k was.
Ik zei rond de 300K, zoals Visserke al zei 't kan zijn dat het 275K of 280K maar dit was dus wel voor 1 bord.
Bij mij is het andersom blijkbaar: in G en F bracht Sanmax meer op dan in E. Kzal nog een beetje afwachten eh :wink:
Team = AC ManU (B2)
sjoerd

Post by sjoerd »

T-man wrote:
visserke wrote:
MARKLUIJTEN wrote: 300 k heb ik nog nooit in mijn sp leven gezien, of bedoel je bij elkaar opgeteld :?:
Ik zei rond de 300K, zoals Visserke al zei 't kan zijn dat het 275K of 280K maar dit was dus wel voor 1 bord.
Bij mij is het andersom blijkbaar: in G en F bracht Sanmax meer op dan in E. Kzal nog een beetje afwachten eh :wink:
Hier ook 63K voor 43 dagen... :? :?:
T-man

Post by T-man »

sjoerd wrote:
T-man wrote:
visserke wrote: Het is natuurlijk zo; dat je in een hogere divisie meer zult krijgen per bord. Ik schat/denk dat mijn hoogste sanmax iets rond de 275k was.
Hier ook 63K voor 43 dagen... :? :?:
Bij mij ook, het bedrag is nog oké vind ik maar die termijn (43d) da's wat overdreven.
In feite zou het moeten zijn: hoge (+ 200K) bedragen > lange termijn en kleine (-100K) bedragen > korte termijn
Team = AC ManU (B2)
eS-Erwin
Team Board Member

Post by eS-Erwin »

kheb een prob :S Ik kan nooit te vertalen bugs ofzo zien bij dutch topic :S ik moet altijd iets poste en dan krijg ik het te zien + als er nog posts zijn gekome op een ander topic
PiRLo

Post by PiRLo »

eS-Erwin wrote:kheb een prob :S Ik kan nooit te vertalen bugs ofzo zien bij dutch topic :S ik moet altijd iets poste en dan krijg ik het te zien + als er nog posts zijn gekome op een ander topic
Je moet je eerste inloggen en dan kan je meteen alle posts zien in bugs en voorstellen ;) Wss ben je dan nog niet ingelogd en als je wilt posten krijg je de melding, inloggen.. Wss is het dat
Image
Cédriño
Assistant Coach

Post by Cédriño »

Morgen (vannacht) speel ik tegen de leider in het klassement. Ikzelf vecht met nog 2 andere ploegen tegen de degradatie.
De match van morgen is dus bijna zeker een verlieswedstrijd. Echter, de match erna is tegen een ploeg die nog onder mij staat.
Vandaar dat ik vannacht mijn B-ploeg zou opstellen gezien ik normaalgezien toch verlies. En zo blijven mijn A-kernspelers fit voor het duel dat ik moet winnen.

Echter, door mijn B-ploeg op te stellen riskeer ik veel goals tegen te krijgen, wat logischerwijze slecht is voor mijn doelpuntensaldo.
Nu, wat is er eigenlijk belangrijker? Stel bijvoorbeeld dat ik en nog een andere ploeg evenveel punten halen, wat weegt dan door? De gewonnen matchen, het doelpuntensaldo, de gemaakte goals?
www.bluearmyforever.tk
> For Bruges-fans only! <
pappaert
Team Board Member

Post by pappaert »

Cédriño wrote:Morgen (vannacht) speel ik tegen de leider in het klassement. Ikzelf vecht met nog 2 andere ploegen tegen de degradatie.
De match van morgen is dus bijna zeker een verlieswedstrijd. Echter, de match erna is tegen een ploeg die nog onder mij staat.
Vandaar dat ik vannacht mijn B-ploeg zou opstellen gezien ik normaalgezien toch verlies. En zo blijven mijn A-kernspelers fit voor het duel dat ik moet winnen.

Echter, door mijn B-ploeg op te stellen riskeer ik veel goals tegen te krijgen, wat logischerwijze slecht is voor mijn doelpuntensaldo.
Nu, wat is er eigenlijk belangrijker? Stel bijvoorbeeld dat ik en nog een andere ploeg evenveel punten halen, wat weegt dan door? De gewonnen matchen, het doelpuntensaldo, de gemaakte goals?
Bij gelijke punten telt het doelpuntensaldo
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”