Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

maximilaan
Team Manager

Post by maximilaan »

nog een vraagje : wanneer begint seizoen 7, want in dat nieuwe topic antwoord niemand, en nog een vraagje :
als je spelers traint op hun 17e, is hun schieten als het maxed is, hoger dan als ie enkele jaartjes ouder is?
silverblast
Member of the Soccer Project Association

Post by silverblast »

1) ik denk dat het nieuwe seizoen begint op 11 Juli, want op 7 juli worden de laatste matchen gespeeld, dan heb je een weekend seizoenswissel, en maandag begint seizoen 7 denk ik.

2) leeftijd heeft geen enkele invloed op de skills, wel op de prestaties.
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
maximilaan
Team Manager

Post by maximilaan »

silverblast wrote:1) ik denk dat het nieuwe seizoen begint op 11 Juli, want op 7 juli worden de laatste matchen gespeeld, dan heb je een weekend seizoenswissel, en maandag begint seizoen 7 denk ik.

2) leeftijd heeft geen enkele invloed op de skills, wel op de prestaties.
thanks, heb je m'n emailadres al ontvangen?
maximilaan
Team Manager

Post by maximilaan »

nog een vraagje, mss wel idioot, maar is dit goed voor een op 31 mei beginnend G-team?
http://www.soccerproject.com/team_detai ... id=1009865
Neorej

Post by Neorej »

maximilaan wrote:nog een vraagje, mss wel idioot, maar is dit goed voor een op 31 mei beginnend G-team?
http://www.soccerproject.com/team_detai ... id=1009865
niet echt super, maja
kende je het spel al ?
Anders zou ik (als ik van u was) veel meer spelers aantrekken (ongetrainde)
Manager ofYotto
Image
Image
Madness
Team Board Member

Post by Madness »

Wil de in F meekunne? Zorg dan da ge ongeveer allemaal spelers van einde 60 hebt. :=) zoals ik vorig seizoen. En je bent waardige middenmotor :)
Last edited by Madness on Sun Jun 19, 2005 8:04 pm, edited 1 time in total.
Daan.//

Post by Daan.// »

Daan.// wrote:
rpg_gamer wrote:
Daan.// wrote:een vraagje, zou ik deze speler nog kunne houden tot dinsdag? ik heb namelijk een topper

beschikbaar op 13 jun 2005 (22:00 CET)

dinsdag is 21 juni
Yep normaal wel maar ben niet 100 procent zeker. Misschien kan iemand anders ook ff zijn mening zeggen?

Ik dacht dat het 7 dagen was + 2 extra
vanmorgen kreeg ik een mail

Datum zaterdag 18 juni 2005 (04:21 CET)
Afzender De SocPro Bond
Boodschap Stefan Overmeire staat reeds 6 dagen op de transferlijst. Als hij niet verkocht wordt binnen de 2 dagen zal hij automatisch van de transferlijst gehaald worden.

Vriendelijke groeten,
De SoccerProject Football Association.
??nu zal ik ze niet meer kunnen houden tot dinsdag zeker? :(
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Daan.//

Post by Daan.// »

silverblast wrote:1) ik denk dat het nieuwe seizoen begint op 11 Juli, want op 7 juli worden de laatste matchen gespeeld, dan heb je een weekend seizoenswissel, en maandag begint seizoen 7 denk ik.
en de beker dan?
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
maximilaan
Team Manager

Post by maximilaan »

Madness wrote:Wil de in F meekunne? Zorg dan da ge ongeveer allemaal spelers van einde 60 hebt. :=) zoals ik :p en ksta nu eerstes dus jah.
mss blijf ik beter express op de derde plaats, om in G te blijven, en dan volgend seizoen er vollenbak tegenaangaan, mss zal m'n achterban dan ook veel hoger zijn tegen ik in de F zit, en kan ik met het inkomstgeld betere spelers kopen, of idd ongetrainde...
check m'n team : voor seizoen 6 wil ik elke dag nog een friendly spelen, of een aan bekers meedoen, nodig me maar uit
manager : maximilaan
team : maximilaans team
link team : http://www.soccerproject.com/team_detai ... id=1009865
maximilaan
Team Manager

Post by maximilaan »

een ongetrainde speler van 17-20 jaar, hoeveel geld zou ik daar maximum aan uitgeven, want de slechtste CF kost 1miljoen, zoveel betaalde ik voor m'n CF van 50% van 18jaar
check m'n team : voor seizoen 6 wil ik elke dag nog een friendly spelen, of een aan bekers meedoen, nodig me maar uit
manager : maximilaan
team : maximilaans team
link team : http://www.soccerproject.com/team_detai ... id=1009865
matt

Post by matt »

Daan.// wrote:
en de beker dan?
daar zit ie niet meer in dus voor zijn part mag dat wegvallen :wink:
Neorej

Post by Neorej »

nieuwe seizoen begint op 18 juli :)
@ max Eneuh om in F mee te kunnen spelers in de 60 % ? In F gaat dat, maar als ge promoveert ??? Dan degradeert ge toch meteen :)
Manager ofYotto
Image
Image
Madness
Team Board Member

Post by Madness »

Jama ik heb er einde 70 ma kben met in de 60 begonne en ik was ne mooie middenmotor.
Manager van FC Tpleinke
Mangernaam: Jokke Den Bakker
Kenneke
Team Board Member

Post by Kenneke »

Als je nu een speler hebt van 80% en je hebt geen zin om ieder wedstrijd veel geld te betalen, kan je gewoon een grote tekenbonus geven.
Stel dus:
0€ loon
0€ winstpremie
voor 5 jaar
en 1,5 miljoen euro

Als je deze speler dan verkoopt, moet de koper dan ook 1,5 miljoen geven, of valt deze 1,5 miljoen weg door die nieuwe regels en moet hij dus het normale contract geven voor een speler van 80% (6000€/wedstrijd)?
Image ImageImage

S9 => 5e in C5
S8 => 1e in D14
S7 => 1e in E42
S6 => 3e in E42
S5 => 1e in F124
Peja

Post by Peja »

Kenneke wrote:Als je nu een speler hebt van 80% en je hebt geen zin om ieder wedstrijd veel geld te betalen, kan je gewoon een grote tekenbonus geven.
Stel dus:
0€ loon
0€ winstpremie
voor 5 jaar
en 1,5 miljoen euro

Als je deze speler dan verkoopt, moet de koper dan ook 1,5 miljoen geven, of valt deze 1,5 miljoen weg door die nieuwe regels en moet hij dus het normale contract geven voor een speler van 80% (6000€/wedstrijd)?
Ik kan mis zijn, heb de nieuwe regel nog niet uitgeprobeerd, maar ik denk dat die speler bij een nieuwe club gewoon z'n normale loon vraagt, en dus dat 1,5 miljoen "vergeet" ;)
Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”