thomas_indahouse wrote:klein vraagje, als je een speler met 0 % moraal op de TL zet, krijgt die dan een moraalboost ofzo, want de mijne heeft opeens 20% moraal?
de speler zal inderdaad een moraalboost krijgen van ongeveer 20 % dit is altijd zo
thomas_indahouse wrote:klein vraagje, als je een speler met 0 % moraal op de TL zet, krijgt die dan een moraalboost ofzo, want de mijne heeft opeens 20% moraal?
de speler zal inderdaad een moraalboost krijgen van ongeveer 20 % dit is altijd zo
wist ik niet
thx
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
Ik vind het vreemd dat als je op een speler met lage moraal biedt je hem een zwaarder kontrakt moet aanbieden. Wat is hier de logica van?
als ik donderdag (laatste speeldag) nog kaarten pak waardoor ik ben geschorst worden deze dan meegenomen naar het volgenden seizoen? Want zou m'n linierratingrecord van 121 eens willen breken
ik heb een vriendschappelijke toernooi georganiseerd met 4 teams en ze hebben zich allevier ingeschreven maar wat moet ik nu doen om het op te starten? en wanneer start het dan?