Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Volgens mij gaat het zelfs gewoon niet zelfs al zou je willen transferenbats1903 wrote:Helemaal geen transfers. Transfers doen zal onheroepelijk een ban tot gevolg hebbenWilly wrote:Als je met 2 op 1 IP adres speelt,,, is het dan verstandig om helemaal geen tranfers te doen of kan het wel? als het een normale transfer is met de prijs enzo?

rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
rpg_gamer wrote:Volgens mij gaat het zelfs gewoon niet zelfs al zou je willen transferenbats1903 wrote:Helemaal geen transfers. Transfers doen zal onheroepelijk een ban tot gevolg hebbenWilly wrote:Als je met 2 op 1 IP adres speelt,,, is het dan verstandig om helemaal geen tranfers te doen of kan het wel? als het een normale transfer is met de prijs enzo?
Nee, ik speel met m'n broertje op 1 PC, en een vriend van mij is hier ook een keer op z'n account geweest, en nou kunnen we allen niet met elkaar transferen...

-
Ik vind dat je dat gewoonweg al niet moet doen met mensen die je kent. Valt bij mij onder gedoogd valsspelen, omdat ze het niet kunnen natrekken.Nee, ik speel met m'n broertje op 1 PC, en een vriend van mij is hier ook een keer op z'n account geweest, en nou kunnen we allen niet met elkaar transferen...
-
Hier ook, daarom doe ik het uit principe al niet...gewoon omdat ik dat niet eerlijk tov andere vindt!MARKLUIJTEN wrote:Ik vind dat je dat gewoonweg al niet moet doen met mensen die je kent. Valt bij mij onder gedoogd valsspelen, omdat ze het niet kunnen natrekken.Nee, ik speel met m'n broertje op 1 PC, en een vriend van mij is hier ook een keer op z'n account geweest, en nou kunnen we allen niet met elkaar transferen...
-
-
- Team Manager
-
Klein vraagje ivm mijn team, ik ga nu over naar D en vraag me af hoe ik het daar zal van afbrengen.
Zodat ik weet of ik het kan halen in D (niet degraderen) of ik mij beter zou concentreren op het aantrekken & verkopen van spelers ten koste van teamspirit en dus zo waarschijnlijk zal zakken naar E.
(ik ga naar D.23)
Zodat ik weet of ik het kan halen in D (niet degraderen) of ik mij beter zou concentreren op het aantrekken & verkopen van spelers ten koste van teamspirit en dus zo waarschijnlijk zal zakken naar E.
(ik ga naar D.23)
Starwalkers for A.
Seizoen 10 - G.595 - 7e
Seizoen 11 - G.595 - 3e
Seizoen 12 - G.595 - 1e
Seizoen 13 - F.199 - 1e
Seizoen 14 - E.67 - 2e
Seizoen 15 - D.23 - ??
Seizoen 10 - G.595 - 7e
Seizoen 11 - G.595 - 3e
Seizoen 12 - G.595 - 1e
Seizoen 13 - F.199 - 1e
Seizoen 14 - E.67 - 2e
Seizoen 15 - D.23 - ??
-
Je kan elke 2 dagen een speler kopen of verkopen zonder dat je ts onder de 95% komt, dus dat zal het probleem niet zijn. Je moet dan wel genoeg wedstrijden spelen en winnensjotter wrote:Klein vraagje ivm mijn team, ik ga nu over naar D en vraag me af hoe ik het daar zal van afbrengen.
(ik ga naar D.23)

Of je in d kan handhaven, het zal moeilijk worden, maar ja je weet nooit.
Ik ging ook van E naar D en hoopte niet te degraderen. Ik heb het hele seizoen daar 1e gestaan, alleen door 8 geblesseerde en geschorste de laatste 2 weken heb ik 3 x verloren en 2 x gelijk gespeeld achter elkaar. Uiteindelijk dus 3e. Volgend seizoen zijn ze allemaal de sigaar, C here i come.
-
- Team Manager