Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

G.A.E.
Team Board Member

Post by G.A.E. »

Dacht ik net te kunnen promoveren met een hoger doelsaldo zoals dat in 'het echt' gaat, blijkt dat het eerst om gewonnen wedstrijden gaat... dat is nogal .... Nouja volgend seizoen beter :x
Willy
Fan

Post by Willy »

Als je met 2 op 1 IP adres speelt,,, is het dan verstandig om helemaal geen tranfers te doen of kan het wel? als het een normale transfer is met de prijs enzo?
bats1903
Member of the Soccer Project Association

Post by bats1903 »

Willy wrote:Als je met 2 op 1 IP adres speelt,,, is het dan verstandig om helemaal geen tranfers te doen of kan het wel? als het een normale transfer is met de prijs enzo?
Helemaal geen transfers. Transfers doen zal onheroepelijk een ban tot gevolg hebben
ImageImageImage
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

bats1903 wrote:
Willy wrote:Als je met 2 op 1 IP adres speelt,,, is het dan verstandig om helemaal geen tranfers te doen of kan het wel? als het een normale transfer is met de prijs enzo?
Helemaal geen transfers. Transfers doen zal onheroepelijk een ban tot gevolg hebben
Volgens mij gaat het zelfs gewoon niet zelfs al zou je willen transferen :D
rpg_gamer F.223 (hervorming)
**Défutt**

Post by **Défutt** »

rpg_gamer wrote:
bats1903 wrote:
Volgens mij gaat het zelfs gewoon niet zelfs al zou je willen transferen :D

Nee, ik speel met m'n broertje op 1 PC, en een vriend van mij is hier ook een keer op z'n account geweest, en nou kunnen we allen niet met elkaar transferen... :(
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

Nee, ik speel met m'n broertje op 1 PC, en een vriend van mij is hier ook een keer op z'n account geweest, en nou kunnen we allen niet met elkaar transferen...
Ik vind dat je dat gewoonweg al niet moet doen met mensen die je kent. Valt bij mij onder gedoogd valsspelen, omdat ze het niet kunnen natrekken.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
sjoerd

Post by sjoerd »

MARKLUIJTEN wrote:
Nee, ik speel met m'n broertje op 1 PC, en een vriend van mij is hier ook een keer op z'n account geweest, en nou kunnen we allen niet met elkaar transferen...
Ik vind dat je dat gewoonweg al niet moet doen met mensen die je kent. Valt bij mij onder gedoogd valsspelen, omdat ze het niet kunnen natrekken.
Hier ook, daarom doe ik het uit principe al niet...gewoon omdat ik dat niet eerlijk tov andere vindt!
**Défutt**

Post by **Défutt** »

Ja, jullie hebben wel gelijk... Maar het is wel jammer... Maar anders zou cheaten veel en veel te makkelijk worden :!:
loooiiiccc
Team Manager

Post by loooiiiccc »

is het mogelijk om gewone vriendschappelijke wdestrijden te annuleren?
yockr

Post by yockr »

loooiiiccc wrote:is het mogelijk om gewone vriendschappelijke wdestrijden te annuleren?
alleen als 1 van beide nog niet geaccepteerd heeft. Anders is dat onmogelijk.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

Als ik de laatste dag dat een speler op de tl staat ga bieden, terwijl er nog niet op die speler is geboden, blijft hij dan ook een dag langer op de tl staan :?: of is dat alleen als er al geboden is en er dus een nieuw bod overheen gaat :?:
Average bp A-team 71,80.

Image
sjotter
Team Manager

Post by sjotter »

Klein vraagje ivm mijn team, ik ga nu over naar D en vraag me af hoe ik het daar zal van afbrengen.
Zodat ik weet of ik het kan halen in D (niet degraderen) of ik mij beter zou concentreren op het aantrekken & verkopen van spelers ten koste van teamspirit en dus zo waarschijnlijk zal zakken naar E.
(ik ga naar D.23)
Starwalkers for A.

Seizoen 10 - G.595 - 7e
Seizoen 11 - G.595 - 3e
Seizoen 12 - G.595 - 1e
Seizoen 13 - F.199 - 1e
Seizoen 14 - E.67 - 2e
Seizoen 15 - D.23 - ??
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

sjotter wrote:Klein vraagje ivm mijn team, ik ga nu over naar D en vraag me af hoe ik het daar zal van afbrengen.
Zodat ik weet of ik het kan halen in D (niet degraderen) of ik mij beter zou concentreren op het aantrekken & verkopen van spelers ten koste van teamspirit en dus zo waarschijnlijk zal zakken naar E.
(ik ga naar D.23)
Je kan elke 2 dagen een speler kopen of verkopen zonder dat je ts onder de 95% komt, dus dat zal het probleem niet zijn. Je moet dan wel genoeg wedstrijden spelen en winnen :!:

Of je in d kan handhaven, het zal moeilijk worden, maar ja je weet nooit.
Ik ging ook van E naar D en hoopte niet te degraderen. Ik heb het hele seizoen daar 1e gestaan, alleen door 8 geblesseerde en geschorste de laatste 2 weken heb ik 3 x verloren en 2 x gelijk gespeeld achter elkaar. Uiteindelijk dus 3e. Volgend seizoen zijn ze allemaal de sigaar, C here i come.
Average bp A-team 71,80.

Image
loooiiiccc
Team Manager

Post by loooiiiccc »

stomme vraag misschien maar hoe snel verouderen de spelers? worden ze een jaartje ouder per jaar of per seizoen?
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

loooiiiccc wrote:stomme vraag misschien maar hoe snel verouderen de spelers? worden ze een jaartje ouder per jaar of per seizoen?
Per seizoen = 1 jaar ouder
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”