Eumh, als je uw pleinstatus wil checken (Club > Stadion > Veld). Ik ben er vrij zeker van dat daar vroeger stond iets in de aard van "Het is nog lang niet nodig om uw veld opnieuw aan te leggen" of "Het wordt hoog tijd om uw veld opnieuw aan te leggen" (weet het niet meer heel precies) Maar dat staat er niet meer bij mij, bij jullie ook niet?
lacrimas wrote:Eumh, als je uw pleinstatus wil checken (Club > Stadion > Veld). Ik ben er vrij zeker van dat daar vroeger stond iets in de aard van "Het is nog lang niet nodig om uw veld opnieuw aan te leggen" of "Het wordt hoog tijd om uw veld opnieuw aan te leggen" (weet het niet meer heel precies) Maar dat staat er niet meer bij mij, bij jullie ook niet?
Ik heb dit ook gehad en heb dan na een tijd, maar een nieuw veld aangelegd en dan stond er trug: "het is lang niet nodig om uw veld opnieuw aan te leggen." Dus ik vermoed dat uw veld dan bijna versleten is.
lacrimas wrote:Eumh, als je uw pleinstatus wil checken (Club > Stadion > Veld). Ik ben er vrij zeker van dat daar vroeger stond iets in de aard van "Het is nog lang niet nodig om uw veld opnieuw aan te leggen" of "Het wordt hoog tijd om uw veld opnieuw aan te leggen" (weet het niet meer heel precies) Maar dat staat er niet meer bij mij, bij jullie ook niet?
Ik heb dit ook gehad en heb dan na een tijd, maar een nieuw veld aangelegd en dan stond er trug: "het is lang niet nodig om uw veld opnieuw aan te leggen." Dus ik vermoed dat uw veld dan bijna versleten is.
ok bedankt, kga het in de gaten houden komende dagen
Als je een nieuwe speler wil aantrekken, hoe kun je dan zien waarop zij nog moeten trainen of is dat onmogelijk?
Veranderen de percentages ook van het maximum (als hij bijvoorbeeld een jaar ouder wordt, dat hij ook opeens beter kan schieten)?
Juist nieuwe speler gekocht en kan hem nergens meer op trainen :s, is net 21 geworden
Goth wrote:Als je een nieuwe speler wil aantrekken, hoe kun je dan zien waarop zij nog moeten trainen of is dat onmogelijk?
Veranderen de percentages ook van het maximum (als hij bijvoorbeeld een jaar ouder wordt, dat hij ook opeens beter kan schieten)?
Juist nieuwe speler gekocht en kan hem nergens meer op trainen :s, is net 21 geworden
Als je een speler wilt kopen van iemand kan je dat niet zien. Want al zijn skills zullen blauw zijn (zelfs als is een skill maxed). In de meeste gevallen als een skill +50 is zal het al maxed zijn.
Een maxed skill = altijd maxed
Last edited by rpg_gamer on Sun Nov 26, 2006 12:45 pm, edited 1 time in total.
Je kan niet zien of een speler die je wil kopen uitgetraind is, maar je kan er wel een aardige inschatting van maken. Meestal zijn spelers boven de 70% wel uitgetraind.
Als een skill van een speler maxed is dan kan hij op die skill niet meer beter worden. De skill kan alleen zakken zodat je hem weer opnieuw moet trainen
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
ik ben nu op de transfermarkt op een speler aan het bieden maar hoe weet ik nu wanneer de transferperiode gedaan is? wanneer zal de manager van die club van de speler beslissen naar waar de speler gaat?
Je kan zien aan de tijden die in het groene of rode vlak staan, waneer een speler vanzelf vrij komt. De bovenste tijd geeft aan vanaf waneer een speler verkocht kan worden, de onderste tijd geeft aan waneer een speler automatisch verkocht wordt. Waneer het vakje groen is dan kan de manager een bod vroegtijdig accepteren en gaat de speler niet automatisch naar de hoogdte bieder. Bij een rode kleur kan er alleen een bod gedaan worden en kan de eigenaar nog geen boden accepteren.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
loooiiiccc wrote:ik ben nu op de transfermarkt op een speler aan het bieden maar hoe weet ik nu wanneer de transferperiode gedaan is? wanneer zal de manager van die club van de speler beslissen naar waar de speler gaat?
Het einde van de transferperiode van een speler staat in de transferlijst naast de speler zijn naam. Als deze verstrijkt, is denk ik 7 dagen, dan is de speler van u als jij het hoogste bod hebt. Let wel op als de laatste dag van deze periode nog een bod gedaan wordt dan blijft de speler nog een dag langer op de transferlijst. Dus het einde van de periode staat niet bij elke speler juist vast.
Als de speler 2 dagen op de transferlijst staat kan de eigenaar van de speler beslissen om de speler te laten gaan. Deze datum staat ook aangegeven in het scherm waar je bied bij "beschikbaar vanaf".
vraagje: als een speler in een vriendschappelijke beker rood krijgt, wordt de speler dan geschorst voor de volgende wedstrijd in die vriendschappelijke beker?
loooiiiccc wrote:vraagje: als een speler in een vriendschappelijke beker rood krijgt, wordt de speler dan geschorst voor de volgende wedstrijd in die vriendschappelijke beker?
Nee, er volgens geen schorsingen in een vriendschappelijke beker of vriendschappelijke wedstrijd.
Ik heb daarnet nog geboden op een speler en de periode sluit normaalgezien op 27nov om 04u00. Maar wordt die periode nu nog verlengd met 1 dag of is die speler morgen van mij?
loooiiiccc wrote:Ik heb daarnet nog geboden op een speler en de periode sluit normaalgezien op 27nov om 04u00. Maar wordt die periode nu nog verlengd met 1 dag of is die speler morgen van mij?
De periode wordt verlengd, maar dat heb je ondertussen waarschijnlijk zelf ook gemerkt.