Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
niet als de speler verkocht word, wel als hij ontslagen wordPeja wrote:Ik kan mis zijn, heb de nieuwe regel nog niet uitgeprobeerd, maar ik denk dat die speler bij een nieuwe club gewoon z'n normale loon vraagt, en dus dat 1,5 miljoen "vergeet"Kenneke wrote:Als je nu een speler hebt van 80% en je hebt geen zin om ieder wedstrijd veel geld te betalen, kan je gewoon een grote tekenbonus geven.
Stel dus:
0€ loon
0€ winstpremie
voor 5 jaar
en 1,5 miljoen euro
Als je deze speler dan verkoopt, moet de koper dan ook 1,5 miljoen geven, of valt deze 1,5 miljoen weg door die nieuwe regels en moet hij dus het normale contract geven voor een speler van 80% (6000€/wedstrijd)?
-
Uit de spelberichten:Daan.// wrote:niet als de speler verkocht word, wel als hij ontslagen wordPeja wrote:Ik kan mis zijn, heb de nieuwe regel nog niet uitgeprobeerd, maar ik denk dat die speler bij een nieuwe club gewoon z'n normale loon vraagt, en dus dat 1,5 miljoen "vergeet"Kenneke wrote:Als je nu een speler hebt van 80% en je hebt geen zin om ieder wedstrijd veel geld te betalen, kan je gewoon een grote tekenbonus geven.
Stel dus:
0€ loon
0€ winstpremie
voor 5 jaar
en 1,5 miljoen euro
Als je deze speler dan verkoopt, moet de koper dan ook 1,5 miljoen geven, of valt deze 1,5 miljoen weg door die nieuwe regels en moet hij dus het normale contract geven voor een speler van 80% (6000€/wedstrijd)?
Code: Select all
Daarnaast zal een speler in de toekomst zijn vorige tekenbonus niet in rekening nemen bij de onderhandeling over een contractverlenging.
-
ik dacht dat ik dat ergens had gehoordPeja wrote:Uit de spelberichten:Daan.// wrote:niet als de speler verkocht word, wel als hij ontslagen wordPeja wrote: Ik kan mis zijn, heb de nieuwe regel nog niet uitgeprobeerd, maar ik denk dat die speler bij een nieuwe club gewoon z'n normale loon vraagt, en dus dat 1,5 miljoen "vergeet"
Waar staat "ontslagen"? Ik vind het niet...Code: Select all
Daarnaast zal een speler in de toekomst zijn vorige tekenbonus niet in rekening nemen bij de onderhandeling over een contractverlenging.

-
kan zijn, ik weet het niet meerPeja wrote:Winstpremie is iets anders.Daan.// wrote:ik dacht dat ik dat ergens had gehoord(feyenoordie zijn spelers met 1.000.000 winstpremie)
En dat was ook al enkele weken/maanden geleden he...

-
Kheb ook nog een vraagje:
I.v.m. die jeugdspelers. Kweet dat er al veel over gezegd is, in welke periode je er één krijgt en zo, maar nu vraag ik me af in mijn situatie, wanneer ik er één krijg en of ik een stomme zet gedaan heb met mijn uitbreiding (waardoor ik in deze periode mss geen krijg).
De gegevens:
Eenvoudig jeugdcentrum:
Op een gegeven moment had ik (bijna) een jeugdspeler: 20 april, maar deze werd niet goed genoeg bevonden.
Dus de volgende zou (60 dagen) ongeveer 20 juni moeten komen.
Maar, ik was ondertussen mijn centrum aan het upgraden naar professioneel. 5 dagen geleden was dit gedaan.
Zou ik nu ongeveer mijn 2de speler krijgen? (20 april + 60 dagen)
Of zal het nu 30 dagen duren (vanaf professioneel centrum)
Jullie zeggen dat het begint vanaf de moment dat het centrum af is, maar zal ik er dan 2 na elkaar krijgen? Of ben ik er één kwijt nu? Hoe zit het in mijn situatie?
Alvast bedankt om nog eens een vraag over jeugdcentra te beantwoorden (hoop ik)
I.v.m. die jeugdspelers. Kweet dat er al veel over gezegd is, in welke periode je er één krijgt en zo, maar nu vraag ik me af in mijn situatie, wanneer ik er één krijg en of ik een stomme zet gedaan heb met mijn uitbreiding (waardoor ik in deze periode mss geen krijg).
De gegevens:
Eenvoudig jeugdcentrum:
Op een gegeven moment had ik (bijna) een jeugdspeler: 20 april, maar deze werd niet goed genoeg bevonden.
Maar, ik was ondertussen mijn centrum aan het upgraden naar professioneel. 5 dagen geleden was dit gedaan.
Jullie zeggen dat het begint vanaf de moment dat het centrum af is, maar zal ik er dan 2 na elkaar krijgen? Of ben ik er één kwijt nu? Hoe zit het in mijn situatie?

Manager van Los Mariachis
-
-
Volgens mij zal het vanaf nu 30 dagen duren omdat je een professioneel jeugdcentrum hebt. Die 60 dagen zijn dus ook gewoon gestopt.
Maar sinds deze topic ben ik eigenlijk van niks meer zeker. Ik ga het gewoon nog wat meer in de gaten houden bij mijn eigen jeugdspelers.
Normaal gezien is die eerste periode van 60 dagen dus beginnen lopen toen je eenvoudig af was. En die is dan 60 dagen later geëindigd. En na het einde van die 60 dagen begint dus een tweede periode van 60 dagen. Maar ik zeg het, ik ben er helemaal niet zeker meer van.
Maar sinds deze topic ben ik eigenlijk van niks meer zeker. Ik ga het gewoon nog wat meer in de gaten houden bij mijn eigen jeugdspelers.
Normaal gezien is die eerste periode van 60 dagen dus beginnen lopen toen je eenvoudig af was. En die is dan 60 dagen later geëindigd. En na het einde van die 60 dagen begint dus een tweede periode van 60 dagen. Maar ik zeg het, ik ben er helemaal niet zeker meer van.

Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
Het is niet exact 60 dagen na je vorige jeugdspeler dat je je volgende krijgt, laat dat duidelijk zijn. Je vorige (niet goedgekeurde) jeugdspeler kwam dus in de eerste periode. Die periode zou gisteren ten laatste afgelopen zijn, maar ik gok erop dat dit al gebeurde voor je ander jeugdcentrum af was. Dus nu loopt er een nieuwe periode van 60 dagen. Dus in deze periode heb je nog geen jeugdspeler gehad, maar die zou nog moeten komen (ten laatste over 2 maanden, als die periode van 60 dagen beëindigd is). Op het moment dat je een nieuwe jeugdspeler krijgt tijdens deze periode, eindigt die periode meteen, en start een nieuwe periode van 30 dagen.Pol Debosduif wrote:Kheb ook nog een vraagje:
De gegevens:
Eenvoudig jeugdcentrum:
Ik ben er niet 100% zeker van dat het zo is, maar zo had ik het begrepen bij de vorige uitleg. OscarCookie zal indien nodig wel verbeteringen aanbrengen, hij is iets beter op de hogte

-
Merci voor het antwoord.
Dus eigenlijk als je een upgrade doet moet je maken dat deze gedaan is vlak voor je een jeugdspeler zou moeten krijgen. Om er maximaal profijt uit te halen.
Het professioneel jeugdcentrum was af voor ik mijn 2de jeugdspeler zou moeten krijgen. Een dag of 5 ervoor. Dus ofwel mag ik normaal in de eerste dagen nog één verwachten denk ik. 20 april en sindsdien niets meer. We zien wel...
Thanx again
Dus eigenlijk als je een upgrade doet moet je maken dat deze gedaan is vlak voor je een jeugdspeler zou moeten krijgen. Om er maximaal profijt uit te halen.
Het professioneel jeugdcentrum was af voor ik mijn 2de jeugdspeler zou moeten krijgen. Een dag of 5 ervoor. Dus ofwel mag ik normaal in de eerste dagen nog één verwachten denk ik. 20 april en sindsdien niets meer. We zien wel...
Thanx again
Manager van Los Mariachis
-
-
Je dacht verkeerdJongbloed wrote:Dus je hebt tijdens de bouw van eenvoudig naar professioneel jeugdcentrum een jeugdspeler gekregen?
Ik dacht dat dat niet kon?

S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
S36: ?/H38