Als iemand van de 3e of 4e klasse wil deelnemen, gelieve mij een PM ingame te sturen zodat ik je kan uitnodigen

Moderator: Moderator
Dat is inderdaad een gaatje van 4 punten, maar de ploegen in de tweede klasse liggen dichter bij elkaar dan vorig seizoen in de derde klasse, dus het is niet vanzelfsprekend dat ik de wedstrijden tegen Spicy e.d. wél win.boysteenkist wrote:Spicy's all-star - Fc Steenkist 2-2 (2 lr's beter)
Fc Steenkist - Spicy's all-star 1-1 (4 lr's beter)
Zit niet mee..![]()
Remedy neemt alvast een voorschot op de titel
Haha kampioenschap is voor mij bijzaak. Ik wil wel echt promoveren. Zie het niet zo zitten om nog een seizoen 2e klasse te spelen. en aangezien jij eigenlijk een zeker promovendus bent is het best zuur dat ik tegen spicy de random 2 x tegen had. Maar ach het seizoen is nog langremedy73 wrote:zat 20 jul 2013 (22:00 CET) Vr Landstormers 3 - 3 FC Remedy
zat 20 jul 2013 (18:00 CET) Vr FC Remedy 2 - 1 Landstormers
Met andere woorden: Steenkist loopt 2 punten op me in...
Ik denk een typfoutje, want ik heb je wel 6 punten gegeven (apology staat op 0 en jij hebt -4 door 2x gelijkspel tegen Rohalt). Het enige dat zou kunnen is dat ik 1-0 ipv 2-1 heb gerekend qua doelsaldo. Ik ga dat nog even checken.FC The White Caps wrote:Ron Jeremy,
De resultaten van de matchen tussen Apology en mij zijn:
Fri 19 Jul 2013 (10:00 CET) Fr Traxtorm Hardcore 2 - 1 The Williams Soccer Boys
Sat 20 Jul 2013 (22:00 CET) Fr The Williams Soccer Boys 0 - 1 Traxtorm Hardcore
Ik zie dat bij de resultaten 2-1 en 1-2 staat. Die 1-2 zal je van volgende vrb hebben gehaald:
Thu 18 Jul 2013 (10:01 CET) FrC The Williams Soccer Boys 1 - 2 Traxtorm Hardcore
Toch belangrijk in het klassement, zou de eindstand kunnen beïnvloeden