kan je volgens mij nog niet zorgen.
Stel het eens voor.
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
Weet er iemand of ik geband kan worden als ik een te lage prijs betaal voor een speler(die het spel nog niet goed kent) bv ik spreek met een vriend een CB van 82% en 21j af voor 2M en hij accepteerd mijn bod.
Ik las dat spelers in skills dalen ( we hebben het even niet over conditie) begint dat op een bepaalde leeftijd en gaat het steeds sneller of dalen spelers van 17 ook al???
terry wrote:Weet er iemand of ik geband kan worden als ik een te lage prijs betaal voor een speler(die het spel nog niet goed kent) bv ik spreek met een vriend een CB van 82% en 21j af voor 2M en hij accepteerd mijn bod.
Ik heb vandaag gehe me ww 5 keer verkeeurd ingetikt en toen stond er je account is 5 minute geblokeerd.. en nu als ik de hele tijd 10 minute wacht en ik probeer hetw eer blijft dat er staan van je account is 5 minute geblokeerd.. ik heb al een mail naar sheriffs@soccerproject.com gestuurd waar dit in stond en ook dat ik nog nooit iets heb gedaan wat niet toegestaan is.. kan ik nog meer doen?? Of kan iemand me helpen?
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik geen mails meer krijg elke keer als er iemand antwoord op iets wat ik geantwoord heb, ik krijg altijd van die berichten: iemand heeft geantwoord op een topic waarop je geabboneerd bent.